Οι πιο συχνές απάτες σε ξενοδοχεία και πώς να τις αποφύγετε

Η αλήθεια είναι ότι ο κάθε ταξιδιώτης θεωρεί το δωμάτιο του ξενοδοχείου του τον πιο ασφαλή χώρο στον προορισμό που επισκέπτεται. Και πολύ καλά κάνει.

Βέβαια, δεν είναι λίγοι εκείνοι οι τυχοδιώκτες που έχουν ως σκοπό τους την εξαπάτησή σας, ακόμη και όταν βρίσκεστε μέσα στο δωμάτιό σας. Όσο προσεκτικός ταξιδιώτης κι αν είστε, ωστόσο, οι «συνήθεις ύποπτοι» έχουν ανακαλύψει έξυπνους τρόπους για να σας εξαπατήσουν. Μάθετε, λοιπόν, ποιες είναι αυτές οι απάτες και πώς μπορείτε να τις αποφύγετε.

Ψεύτικες χρεώσεις ρεσεψιόν

Προσοχή: Οι πιο συχνές απάτες σε ξενοδοχεία και πώς να τις αποφύγετε

Πολλά ξενοδοχεία υψηλών προδιαγραφών είθισται να τηλεφωνούν στο δωμάτιό σας λίγη ώρα μετά το check- in για να επιβεβαιώσουν ότι όλα είναι και εντάξει και δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τη διαμονή σας. Οι συνήθεις απατεώνες, γνωρίζουν πολύ καλά ότι και σε μια τέτοια περίπτωση μπορούν να σας εξαπατήσουν, και μάλιστα σε αναπτυσσόμενες περιοχές του κόσμου.

Η απάτη, λοιπόν, ξεκινάει μόλις λάβετε μια κλήση από την «υποτιθέμενη» ρεσεψιόν του ξενοδοχείου. Πολύ συχνά ο άνθρωπος που βρίσκεται στην άλλη γραμμή του τηλεφώνου ισχυρίζεται ότι προέκυψε ένα πρόβλημα με την κράτησή σας και θα χρειαστεί να επαληθεύσετε για ακόμη μία φορά τον αριθμό της κάρτας σας από το τηλέφωνο, έτσι ώστε να διευθετηθεί το «πρόβλημα».

Προσοχή: Το πραγματικό μέλος του προσωπικού ενός ξενοδοχείου ποτέ δεν θα ζητήσει τα στοιχεία της κάρτας σας από το τηλέφωνο. Ακόμη και πρόβλημα να υπάρχει με την πιστωτική σας, θα σας ζητηθεί να περάσετε από τη ρεσεψιόν για το διευθετήσετε.

Ψεύτικη δωρεάν σύνδεση wi-fi

Προσοχή: Οι πιο συχνές απάτες σε ξενοδοχεία και πώς να τις αποφύγετε

Κανένας δεν είναι ιδιαίτερα ευχαριστημένος, όταν για να συνδεθεί στο internet του ξενοδοχείου θα πρέπει να πληρώσει επιπλέον. Κάτι που καθιστά το «δωρεάν wi-fi» σε αναδυόμενο μήνυμα στις ρυθμίσεις της συσκευής σας (κινητό, tablet, laptop) ακόμη πιο δελεαστικό.

Οι υποκλοπές μέσω διαδικτύου εμφανίζονται ολοένα και περισσότερο, μέσα από την δημιουργία «δωρεάν» hotspot wi-fi, που παρουσιάζονται με την ονομασία «δωρεάν wi-fi» ή κάτι τέτοιο. Αν και η πρόσβαση στο internet θα είναι δωρεάν οι πληροφορίες που επεξεργάζεστε μπορεί να περνούν μέσα από το δίκτυο και τους υπολογιστές των απατεώνων που προσπαθούν να σας εξαπατήσουν, συλλέγοντας έτσι όλα τα στοιχεία σας, τους κωδικούς πρόσβασης σε διάφορες εφαρμογές κλπ.

Προσοχή: Πριν συνδεθείτε σε ένα δίκτυο βεβαιωθείτε ότι είναι καθόλα νόμιμο. Τα περισσότερα ασφαλή δίκτυα, συνήθως, ζητούν έναν κωδικό πρόσβασης, ενώ δεν είναι λίγα εκείνα που φέρουν την ονομασία του ξενοδοχείου. Για μεγαλύτερη σιγουριά ρωτήστε στη ρεσεψιόν του ξενοδοχείου ποιο είναι το προτεινόμενο δίκτυο με το οποίο μπορείτε να συνδεθείτε με ασφάλεια.

Ψεύτικη υπηρεσία διανομής φαγητού

Προσοχή: Οι πιο συχνές απάτες σε ξενοδοχεία και πώς να τις αποφύγετεΔεν είναι καθόλου ασυνήθιστο στο δωμάτιο του ξενοδοχείου σας να βρείτε μια σειρά από μενού με προτάσεις από τοπικά εστιατόρια. Ακόμη κι αν τα μενού μοιάζουν αληθινά, θα μπορούσατε να παραγγείλετε από κάποιο εστιατόριο που ούτε καν υπάρχει.

Πώς λειτουργεί, όμως, η συγκεκριμένη απάτη; Αυτός που θέλει να σας εξαπατήσει δημιουργεί ένα μενού που φαίνεται 100% ρεαλιστικό, το ρίχνει κάτω από τις πόρτες των δωματίων και προσκαλεί τους επισκέπτες τους να δώσουν την παραγγελία τους. Μετά την παραγγελία καλείστε, τις περισσότερες φορές, να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα χωρίς να φτάσει η παραγγελία ποτέ στο δωμάτιό σας και με τους απατεώνες να έχουν υποκλέψει τα στοιχεία της κάρτας σας.

Προσοχή: Πριν αποφασίσετε, λοιπόν, να παραγγείλετε από κάποιο τέτοιο μενού καλό θα ήταν να κάνετε μία έρευνα στο διαδίκτυο για το ότι τα συγκεκριμένα εστιατόρια υφίστανται στην πραγματικότητα. Βεβαίως, η καλύτερη και πιο σίγουρη επιλογή είναι να ζητήσετε τη συμβουλή του προσωπικού της ρεσεψιόν, οι οποίοι σίγουρα θα σας προτείνουν κάτι καλό και… υπαρκτό!

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ