Οι πρώτες μετρήσεις από την απόδοση της τουριστικής κίνησης για την Ελλάδα, δείχνουν θεαματικές αυξήσεις στα αεροδρόμια όλης της χώρας, σύμφωνα με την AirHelp.

Τι έδειξαν όμως οι μετρήσεις για τις καθυστερήσεις ή τις ακυρώσειςκατά τη διάρκεια αυτού τουκαλοκαιριού σε σύγκριση με το προηγούμενο;

Η AirHelp καταγράφει τις πτήσειςπου δεν πραγματοποιήθηκαν στην ώρα τους με υπαιτιότητα αποκλειστικά του αερομεταφορέα. Αυτές είναι οι περιπτώσεις που ουσιαστικά ο επιβάτης δικαιούται αποζημίωση.

Στάσεις εργασίας σε Ηλεκτρικό και λεωφορεία μέχρι την Παρασκευή!Διαβάστε αναλυτικά τις ώρες!

Συγκεκριμένα, ο κανονισμός της ΕΕ261/2004, υποχρεώνει τις αεροπορικές εταιρείες να χορηγούν αποζημίωση για πτήση με καθυστέρηση άνω των τριών ωρών καθώς και για ακύρωση από 14 μέρες και μετά από την προγραμματισμένη πτήση. Το ποσό αυτό μπορεί να φτάσει έως και 600 ευρώ. Η αποζημίωση είναι ανεξάρτητη με τη βοήθεια που παρέχεται στους επιβάτες κατά τη διάρκεια της καθυστέρησης είτε της επιλογής εναλλακτικής πτήσης την επόμενη ημέρα.

Τα αποτελέσματα, σύμφωνα με την AirHelp, για αυτό το καλοκαίριδείχνουν πως οι αεροπορικές εταιρείες λαμβάνουν σοβαρά υπόψιν τους τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό για τα δικαιώματα των επιβατών, και παρόλο που είχαμε αύξηση πτήσεων αυτή τη χρονιά, βλέπουμε παράλληλη μείωση στα προβλήματα της συνέπειας χρόνου στις πτήσεις.

Είδηση βόμβα: Λουκέτο μεγατόνων για τα μαγαζιά πασίγνωστου επιχειρηματία!Δύσκολες ώρες μετά τη δικαστική απόφαση

Συγκεκριμένα, οι Έλληνες επιβάτες δικαιούνται συνολικά για το τρίμηνο Ιούνιος– Αύγουστος 2017, το ποσό των 8.986.670 ευρώ σε σχέση με το ποσό των 11.022.125 ευρώ που ίσχυε για το αντίστοιχο τρίμηνο το 2016.

Πιο αναλυτικά, οι αποζημιώσεις ανά αεροδρόμιο είναι:

Η κυρία Χρύσα Πομόνη, υπεύθυνη επικοινωνίας της Airhelp για την Ελλάδα, δήλωσε τα εξής:

«Γνωρίζουμε ότι κάθε χρόνο, οκτώ εκατομμύρια επιβάτες δικαιούνται αποζημίωση για καθυστέρηση, ακύρωση ή overbooking πτήσεων, όμως μόνο ένα ποσοστό 2% προχωρά τελικά σε αναζήτηση της αποζημίωσης που τους αρμόζει. Αντίστοιχα και οι Έλληνες επιβάτες πρέπει να διεκδικήσουν αυτό που δικαιούνται. Προτεραιότητά μας είναι προσφέρουμε τη βοήθεια και τις νομικές υπηρεσίες ώστε όλοι οι επιβάτες να λάβουν τη νόμιμη αποζημίωσή τους.

Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι που η πλειοψηφία των αεροπορικών εταιρειών ακολουθεί τις διαδικασίες και έτσι δεν χρειάζονται επιπλέον νομικές πράξεις. Άλλωστε το αίτημα αποζημίωσης είναι πλέον τόσο εύκολο που οι επιβάτες μπορούν να το κάνουν μόνο με μερικά κλικ από το smartphone τους»

πηγή:airnews.gr

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ