Οκ ναι πετάτε με αεροπλάνα! Ποσο αλήθεια ομως ξέρετε αυτά που συμβαίνουν σε μια πτήση; Σημερα με την βοήθεια φίλων πιλότων θα σας αποκαλύψω κάποια απο τα μυστικά τους που οι εταιρειες δεν θα ήθελαν να μάθετε ποτέ. Μονο στο travelstyle.gr

Διαβάστε ακόμα: Ο Τάσος Δούσης μάς συμβουλεύει πριν κάνουμε κράτηση στη Ryanair

1.Στις μεγάλων αποστάσεων πτήσεις ενδεχομένως να σας έχει τύχει να σας προσφέρουν «ολοκαίνουρια» ακουστικά μέσα σε πλαστικά σακουλάκια. Μόνο που τα εισαγωγικά στη λέξη ολοκαίνουρια, σημαίνουν ακριβώς το αντίθετο: ότι δηλαδή έχουν χρησιμοποιηθεί –ποιος ξέρει πόσες φορές ακόμη- και αφού έχουν «καθαριστεί» (να τα πάλι τα εισαγωγικά!) έχουν μπει ξανά στα σακουλάκια τους!

2.Το ίδιο ισχύει και για τις κουβέρτες, τα μαξιλάρια και τους δίσκους σερβιρίσματοςτου φαγητού.

3.Οποιοσδήποτε έχει ταξιδέψει έστω και μία φορά με αεροπλάνο, θα γνωρίζει ότι ο πιλότος κάποια στιγμή απευθύνεται μέσω μεγαφώνων στους επιβάτες, ενημερώνοντάς τους για το ύψος που πετάει το αεροσκάφος, τη διάρκεια της πτήσης κ.τ.λ.Αυτο ειναι ομως όλο όλο – οι πιλότοι τις περισσότερες φορές κοιμούνται κατά τη διάρκεια των πτήσεων.

4.Σε ό,τι αφορά τις μάσκες οξυγόνου, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η παροχή οξυγόνου δε μπορεί να διαρκέσει περισσότερο από 15 λεπτά από τη στιγμή που θα πέσουν. Βέβαια, το διάστημα αυτό είναι αρκετό προκειμένου ο πιλότος να κατεβεί σε χαμηλότερο υψόμετρο, όπου οι επιβάτες θα μπορούν να αναπνέουν κανονικά.

5.Πιο σημαντικό είναι ωστόσο το εξής, ότι σε μεγάλο υψόμετρο κανείς έχει στη διάθεσή του περίπου 15 με 20 δευτερόλεπτα προτού χάσει τις αισθήσεις του. Γι’ αυτό όσοι συνοδεύουν ανήλικους θα πρέπει να φορούν πρώτα τη δική τους μάσκα και στη συνέχεια των παιδιών.

Διαβάστε ακόμα: Αεροσυνοδός απολύθηκε. Δείτε τι πόσταρε στο Facebook κι έχασε τη δουλειά της

6.Ο πραγματικός λόγος για τον οποίο χαμηλώνουν τα φώτα του αεροσκάφους κατά τη διάρκεια της προσγείωσης τη νύχτα είναι ο εξής: σε περίπτωση που χρειαστεί να εκκενωθεί το αεροσκάφος, τα μάτια σας θα έχουν ήδη προσαρμοστεί στο σκοτάδι, με αποτέλεσμα να είστε σε καλύτερη θέση να βλέπετε όταν βγείτε από αυτό.

7.Σε ό,τι αφορά το φαγητό που σερβίρεται εντός του αεροσκάφους: οι πιλότοι τρώνε διαφορετικά γεύματα, κι αυτό για να αποφευχθεί ο κίνδυνος τροφικής δηλητηρίασης. Ακόμη αν κάποιος υπάλληλος κλέψει φαγητό, αυτό αποτελεί λόγο απόλυσης.

8.Μπορεί οι αεροσυνοδοί να σας ζητούν ευγενικά να απενεργοποιήσετε τις ηλεκτρονικές σας συσκευές, ωστόσο ο αρθρογράφος τονίζει ότι οι περισσότεροι δεν κλείνουν ποτέ τα δικά τους.Επιπλέον, ο λόγος για τον οποίο οι επιβάτες πρέπει να απενεργοποιούν τις ηλεκτρονικές τους συσκευές δεν είναι γιατί αν δεν το κάνουν θα… πέσει το αεροσκάφος, αλλά επειδή αν μπορούσαν όλοι να τις χρησιμοποιούν, ο θόρυβος θα ενοχλούσε τους πιλότους.

9.Αν διψάσετε, μην πιείτε ποτέ νερό που δεν προέρχεται από εμφιαλωμένο μπουκάλι. Πολλές φορές το νερό που τρέχει στις σωληνώσεις του αποχωρητηρίου είναι το ίδιο με αυτό που φτάνει στις βρύσες για το πόσιμο νερό.χρησιμοποιείται επιςης για την παρασκευή καφέ και τσαγιού. Οι δεξαμενές αποθήκευσής του ενδέχεται να μην έχουν καθαριστεί… για πολλά χρόνια!

10.Οι τουαλέτες μπορούν να ξεκλειδωθούν και από την έξω πλευρά της πόρτας.

11.Μην ξεχνάτε να κλειδώνετε τις αποσκευές σας. Από τη στιγμή που θα τοποθετηθεί στον ιμάντα παράδοσης μετά την προσγείωση και μέχρι να φτάσει στα χέρια σας, μπορεί να έχει πρόσβαση σε αυτή ο καθένας. Ειδικά αν καθυστερήσετε να φτάσετε στο χώρο των αποσκευών.

Διαβάστε ακόμα: Έμπειρος πιλότος μάς λέει τι ισχύει με τα κινητά εν ώρα πτήσης

12.Όταν οι καιρικές συνθήκες δεν είναι πολύ καλές, οι πιλότοι συνηθίζουν να προσγειώνουν το αεροσκάφος στο διάδρομο απότομα… επίτηδες. Αν ο διάδρομος προσγείωσης είναι καλυμμένος με νερό, οι ρόδες πρέπει να ακουμπήσουν σε αυτόν απότομα για να «τρυπήσουν» το νερό. «Οι προσγειώσεις δεν είναι τίποτε άλλο από ελεγχόμενες συγκρούσεις» ανέφερε στην ιστοσελίδα ένας πιλότος.

13.Ακόμη κι αν χαλάσουν και οι δύο μηχανές του αεροσκάφους, αυτό μπορεί να συνεχίσει να πετά περίπου 6 ναυτικά μίλια για κάθε 5.000 πόδια.

14.Τέλος, αν σε ένα αεροσκάφος σημειωθεί αεροπειρατεία, όταν ο πιλότος προσγειώσει το αεροσκάφος θα κρατήσει σηκωμένα τα φρένα στα φτερά, προκειμένου να στείλει ένα σημάδι ότι κάτι συμβαίνει μέσα στο αεροσκάφος.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ