Διεθνή τουριστική καμπάνια για την προβολή της χώρας μέσα από κινηματογραφικές ταινίες, λάνσαρε χθες ο τουριστικός οργανισμός της Βρετανίας VisitBritain σε συνεργασία με την εταιρία κινηματογραφικών παραγωγών Warner Bros. Pictures, με σκοπό να αποδείξει ότι αποτελεί θρυλικό προορισμό.

Διαβάστε ακόμα: Πώς θα επηρεάσει το Brexit τους ταξιδιώτες

 

Η καμπάνια ξεκινά με την ταινία περιπέτειας «King Arthur: Legend of the Sword».

Η ψηφιακή καμπάνια έχει διάρκεια 6 εβδομάδες, φέρει τον τίτλο «Where Stories Become Legends» και έχει σκοπό να ωθήσει τους καταναλωτές να κάνουν κράτηση θεματικών διακοπών με τη χρήση του hashtag #OMGBLegends (Oh My Great Britain ‘Home of Legendary Moments’).

Περιλαμβάνει αποκλειστικό παρασκηνιακό βίντεο με τον σεναριογράφο, σκηνοθέτη και παραγωγό Guy Ritchie, τον σεναριογράφο και παραγωγό Lionel Wigram και τους διάσημους ηθοποιούς Charlie Hunnam και Jude Law στην τοποθεσία και τα στούντιο όπου γυρίστηκε η ταινία King Arthur, οι οποίοι θα μιλήσουν για τα θρυλικά τοπία της χώρας που χρησιμοποιήθηκαν για την ταινία καθώς και τα συναισθήματα που εμπνέουν.

Διαβάστε ακόμα: Σχεδιαστές δημιουργούν το νέο διαβατήριο για το Brexit

 

Τα γυρίσματα έγιναν στο Windsor Great Park και στο Forest of Dean και το Wye Valley της Αγγλίας, στο Snowdonia της Ουαλίας και το Isle of Skye και τα Χάιλαντς της Σκωτίας.

Πηγή: tornosnews.gr

 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ