Στα ξενοδοχεία των ερχόμενων δεκαετιών (ή και ετών) θα δεσπόζει η προσέγγιση του «έξυπνου νοικοκυριού»Πώς θα είναι το ξενοδοχείο του μέλλοντος;

Θα προσπαθεί να βρει ποια είναι η αγαπημένη σας διακόσμηση, ποιο θεωρείτε το αναπαυτικότερο μαξιλάρι, εάν επιθυμείτε να χωθείτε σε μια βαθιά ζεστή πολυθρόνα ή αν οι παντόφλες σας πέφτουν μεγάλες. Θα ενδιαφέρεται για τα γούστα και τις προτιμήσεις σας, για το πρόγραμμά σας, για το αν σας αρέσει το απλό ή το αμερικάνικου τύπου πρωινό. Σίγουρα όμως δε θα αποτελείται μόνο από ρομπότ, αν και τεχνολογικά υπάρχει ήδη αυτή η δυνατότητα.

Απίστευτο; Τα μπουντρούμια της Ιεράς Εξέτασης γίνονται πολυτελή ξενοδοχεία

Στα ξενοδοχεία των ερχόμενων δεκαετιών (ή και ετών) θα δεσπόζει η προσέγγιση του «έξυπνου νοικοκυριού», όπου οι δίσκοι του φαγητού και οι πετσέτες του μπάνιου θα έχουν αισθητήρες. Με αυτό τον τρόπο οι διάφορες συσκευές του ξενοδοχείου θα ειδοποιούν εγκαίρως και αυτόματα για τυχόν ελλείψεις, ανάγκη καθαρισμού ή αντικατάστασης. Ήδη στις Ηνωμένες Πολιτείες υπάρχουν δωμάτια ξενοδοχείων που ενεργοποιούνται με τη φωνή και ο ένοικος μπορεί να ρυθμίσει τα φώτα, τον θερμοστάτη και το ηχοσύστημα κατά τις προτιμήσεις του. Εναλλακτικά, θα μπορεί κάποιος να χρησιμοποιήσει το iPhone ή το iPad του.

Η κόλαση είναι μια πόλη στον πλανήτη Γη! Όταν υποδέχονται τουρίστες στην πόλη τους λένε «καλώς ήλθατε στην κόλαση»

Αποτέλεσμα εικόνας για ξενοδοχείο του μέλλοντος

Ουσιαστικά η νέα τάση στα ξενοδοχεία είναι η μετατροπή τους από απλούς ενοικιαζόμενους χώρους ύπνου σε μικρούς κόσμους όπου θα υπερτερεί παντού η τεχνολογία, για παράδειγμα τα ρομπότ μπάτλερ και οι καθρέφτες με τις ενσωματωμένες οθόνες αφής. Επιπλέον, οι αλυσίδες που έχουν το βλέμμα στραμμένο στις νέες εξελίξεις θα αποθηκεύουν τις προτιμήσεις των πελατών τους στο δίκτυο, στοχεύοντας στη δημιουργία μιας αίσθησης «αδιάλειπτης εμπειρίας».

Είναι οι πτήσεις την Παρασκευή και 13 πιο φτηνές;

Αποτέλεσμα εικόνας για ξενοδοχείο του μέλλοντος

Κατ’ αυτό τον τρόπο, οι πελάτες θα μπορούν να συναντούν παντού τον ίδιο επιθυμητό συνδυασμό ρυθμίσεων σύμφωνα με τα γούστα τους, ασχέτως του πότε επισκέφθηκαν για τελευταία φορά το ξενοδοχείο ή του πόσο μακριά βρίσκονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ