Υπάρχουν άνθρωποι που ταξιδεύουν με σκοπό να αποκτήσουν διαφορετικές γαστρονομικές εμπειρίες, άλλοι που επιθυμούν να σβήσουν από την bucket list τους τα μεγάλα θαύματα του κόσμου, ενώ υπάρχουν κι εκείνοι που έχουν ως στόχο να επισκεφτούν χώρες για τα…ποτά τους!

Αποτέλεσμα εικόνας για ουισκι ιαπωνια

Η Τοσκάνη της Ιταλίας φημίζεται για τους εντυπωσιακούς αμπελώνες και τα ιδιαίτερα κρασιά της, ενώ σε ένα ταξίδι στο Coyoacan του Μεξικό μπορείτε να δοκιμάσετε την πιο ιδιαίτερη τεκίλα. Γνωρίζατε όμως, πως η Ιαπωνία είναι η δημοφιλέστερη χώρα στον κόσμο στην παραγωγή του πιο εκλεπτυσμένου ουίσκι της αγοράς;

H Kύθνος ποντάρει στον περιπατητικό τουρισμό

Ένα μεγάλο μέρος τουρισμού της Ιαπωνίας, επισκέπτεται τη χώρα για τα karaoke bars της που μένουν ανοιχτά μέχρι το πρωί, τις γευστικές απολαύσεις με τον ξεχωριστό τρόπο του ryokans δοκιμάζοντας ramen, αλλά και τα πολυκαταστήματα 7-Eleven τους. Όμως, τίποτα από αυτά δεν μας έπεισε να επισκεφτούμε το Τόκιο, όσο το γιαπωνέζικο ουίσκι που έτυχε να δοκιμάσουμε. Λάτρεις του καλού ουίσκι, ενωθείτε διότι, στην πιο ενδιαφέρουσα πόλη του κόσμου, θα βρείτε ιδιαίτερα bars που σερβίρουν το ουίσκι, όπως μόνο εκείνοι γνωρίζουν.

τοκιο 3

Η ιστορία του γιαπωνέζικου ουίσκι ξεκινά πίσω στο 1899, όταν σε ένα από τα κρυμμένα bars του Τόκιο ο Shinjirō Torii ήταν απλώς ένας άνθρωπος που είχε πάθος για τα αλκοολούχα ποτά. Άνοιξε λοιπόν, το Torii Shoten στην Osaka ώστε να ξεκινήσει να πουλάει το Akadama Sweet Wine. Παράλληλα όμως, προσπαθούσε να δημιουργήσει το πρώτο ουίσκι στην ιστορία της Ιαπωνίας, όπως και το κατάφερε. Μέχρι το 1929, ο Shinjirō-san, είχε γίνει ο πρώτος γιαπωνέζος πολίτης που είχε καταφέρει να αριστεύσει στην Τέχνη του ουίσκι.

Πριν ξεκινήσετε να απολαμβάνετε αυτό που ξεκίνησε ο Torii, θα πρέπει να πάρετε μαζί σας τα κατάλληλα ρούχα. Διότι, στο Τόκιο, οι άνθρωποι που επισκέπτονται τα αποστακτήρια των γύρω περιοχών είναι κομψοί και καλοντυμένοι. Για παράδειγμα, η πιο σωστή επιλογή για να καταφέρετε να σταθείτε ανάμεσα σε όλους εκείνους που έχουν αποφασίσει να βγουν στα bars της πόλης, είναι ένα καλό σκούρο μπλε κοστούμι εάν είστε άντρες ή ένα από τα πιο όμορφα κόκκινα ή πράσινα σμαραγδί φορέματά σας, εάν είστε γυναίκες.

Σχετική εικόνα

Εκτός από την εμφανή απάντηση του «Ουίσκι», μπορείτε να ξεκινήσετε με το τοπικό παραδοσιακό sake την ώρα του φαγητού, ώστε να προετοιμάστε το στομάχι αλλά και τον ουρανίσκο σας για τη μοναδική γεύση του γιαπωνέζικου ουίσκι που ακολουθεί. Αξίζει να σημειωθεί, πως αφού, ταξιδεύετε για το ουίσκι συγκεκριμένα, δεν πρέπει να ξεχνάτε πως η πραγματική ευτυχία της πόλης είναι τα αποστακτήριά της. Πρώτη στάση στο Yamazaki Distillery, το πρώτο αποστακτήριο της Ιαπωνίας. Εκεί παράγεται το ομώνυμο ουίσκι και βρίσκεται λίγο πιο έξω από το Kyoto. Καλό θα ήταν να κλείσετε την επίσκεψή σας στο συγκεκριμένο αποστακτήριο, αλλά μπορείτε να το αποφασίσετε και τελευταία στιγμή, ώστε να κάνετε μια βόλτα και στο μουσείο. Στο Yamazaki Distillery, θα απολαύσετε το πιο σπάνιο ουίσκι στην πιο οικονομική τιμή που μπορείτε να βρείτε στην αγορά. Το μόνο μειονέκτημα αυτού του μέρους, είναι πως αργότερα όταν θα αναζητάτε παντού το συγκεκριμένο ουίσκι, δύσκολα θα το βρείτε. Πάντως, για ένα δολάριο θα έχετε την ευκαιρία να δοκιμάσετε και το καινούργιας παραγωγής, un-aged και unblended ουίσκι, καθώς κάποιος από το προσωπικό θα σας πει χαρακτηριστικά, «Εάν το νέο δεν έχει ωραία γεύση, τότε έχουμε αποτύχει».

τοκιο 5

Μια ακόμη πολύ καλή επιλογή bar για να απολαύσετε κάποιο από τα φημισμένα ουίσκι της χώρας, είναι το Nikka Blender’s Bar στο Omotesando. Ένας ακόμη μεγάλος παραγωγός γιαπωνέζικου ουίσκι, έχει δημιουργήσει έναν μικρό παράδεισο, όπου οι bartenders είναι μικρές εγκυκλοπαίδειες σε ό,τι έχει να κάνει με το ουίσκι Nikka. Μπορείτε κατά την επίσκεψή σας εκεί δε, να ρωτήσετε τον ίδιο τον ιδρυτή του Nikka, Masataka Taketsuru, για την ιστορία του ουίσκι στην Ιαπωνία και για τις μεθόδους παραγωγής των Yoichi και Miyagikyo, τα αποστακτήρια της εταιρείας.

Ταξίδι στις 5 ομορφότερες ελληνικές λίμνες

Μπορεί κάποιοι να ταξιδεύουν για τις τοπικές γεύσεις και τα παραδοσιακά πιάτα της κάθε χώρας, όμως η νέα τάση θέλει τους ταξιδιώτες του κόσμου να επιλέγουν προορισμό με βάση… το αγαπημένο τους αλκοολούχο ποτό!

Πηγή: cnn.gr

 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ