Ό,τι και να γράψουμε για τη Κρήτη είναι λίγο για τη φυσική της ομορφιά αλλά και τη γαλήνη που χαρίζει σε κάθε επισκέπτη το μεγαλύτερο και πολυπληθέστερο νησί της Ελλάδας. Η Κρήτη είναι δικαιολογημένα ένας από τους δημοφιλέστερους καλοκαιρινούς προορισμούς καθώς συνδυάζει το εντυπωσιακό ορεινό τοπίο και τις αμέτρητες αμμώδεις παραλίες.

Στο διαδίκτυο υπάρχουν εκατοντάδες βίντεο στα οποία παρουσιάζονται οι ομορφιές του νησιού. Αυτό όμως που δημιούργησαν δυο Πολωνοί κινηματογραφιστές είναι ένα πραγματικό «διαμάντι» καθώς μέσα από το βίντεο τους που έχει διάρκεια μόλις τρία λεπτά καταφέρνουν να μας μεταφέρουν την αύρα του νησιού.

Μέσα από το TALES OF CRETE, ο Michal Kolatek και η σύντροφός του Malwina Lezak-Kolatek μας δείχνουν ορισμένες από τις ομορφιές του νησιού.

«Στην Κρήτη μείναμε επτά ημέρες. Φτάσαμε στις 7 Απριλίου και επιστρέψαμε στην Πολωνία στις 15. Όταν προσγειωθήκαμε στο αεροδρόμιο των Χανίων νοικιάσαμε ένα αυτοκίνητο και ξεκινήσαμε το ταξίδι μας. Σκοπός μας ήταν να επισκεφτούμε όσο περισσότερα μέρη μπορούσαμε. Ήδη από την Πολωνία είχαμε ένα πλάνο με τα μέρη που θέλαμε να κινηματογραφήσουμε.», λέει στο CNN Greece η Malwina Lezak-Kolatek.

«Κάθε μέρα βρισκόμασταν σε άλλο μέρος. Ωστόσο αν μας εντυπωσίαζε κάτι στη διαδρομή σταματούσαμε και τραβούσαμε πλάνα.»

Όλα τα υπέροχα πλάνα από τα ταξίδια τα τραβάει ο Michal. Αυτός είναι που χειρίζεται τις κάμερες και τα drones στα βίντεο. «Εγώ κάνω το μοντάζ στα βίντεο. Επιστέφοντας στη Πολωνία είχαμε ένα υλικό που ξεπερνούσε τα 500 GB. Μου πήρε σχεδόν τέσσερις μέρες για το μοντάζ», μας λέει η Malwina.

Στην Ελλάδα ο Michal και η Malwina Lezak έρχονται για δεύτερη φορά: «Δεν ήταν η πρώτη φορά που επισκεπτόμαστε την υπέροχη χώρα σας. Πέρσι βρεθήκαμε στο Σαντορίνη. Το βίντεο που δημιουργήσαμε είχε πολύ μεγάλη επιτυχία.»

Σχεδιάζουν άραγε ένα νέο ταξίδι στην Ελλάδα; « Αύριο επιστέφουμε στην Ελλάδα. Θα πάμε στη Ζάκυνθο και ελπίζω και από εκεί να επιστρέψουμε με ένα υπέροχο βίντεο.»

«Πριν ξεκινήσουμε τα ταξιδιωτικά βίντεο εργαζόμασταν και οι δύο. Κάποια στιγμή αποφασίσαμε να γυρίσουμε τον κόσμο και να δημιουργούμε βίντεο από τις περιοχές που επισκεπτόμαστε. Στο βίντεο της Κρήτης για πρώτη φορά είχαμε ένα χορηγό, το travelplanet.pl.», απαντά στην ερώτηση για το πώς ήταν η ζωή τους πριν αποφασίσουν να παράγουν ταξιδιωτικά βίντεο.

Η Κρήτη στους κορυφαίους ευρωπαϊκούς προορισμούς για το περιοδικό Money

Στο βίντεο βλέπουμε τη λιμνοθάλασσα του Μπάλου, τις παραλίες Ελαφονήσι, Πρέβελη, Τριόπετρα, Αγία Γαλήνη, Μάταλα. Εμβόλιμα έχουν προσθέσει πλάνα με πρόβατα, δένδρα, τον Ψηλορείτη. Τέλος υπάρχουν μαγικές εικόνες τόσο από το Ηράκλειο όσο και από το Ρέθυμνο.

Για περισσότερα βίντεο από τους δύο Πολωνούς επισκεφτείτε την ιστοσελίδα τους, Happinessmode.com.