Ενημερώθηκε στις 13 Μαΐου 2016, 17:00

Επειδή ο αυτοσεβασμός συνδέεται άρρηκτα με το σεβασμό απέναντι στους άλλους, δώστε την απαραίτητη προσοχή στον παρακάτω οδηγό καλής συμπεριφοράς, που αφορά 7 κρίσιμες φάσεις των διακοπών σας!

291DD80C00000578-3099360-image-a-67_1432740648781

Στο αεροδρόμιο

 

Με εκατοντάδες ανθρώπους  να κάνουν check-in, να περνούν από ελέγχους και να ψάχνουν την πύλη τους, το αεροδρόμιο είναι σίγουρα ένα μέρος για γερά νεύρα. Πρέπει λοιπόν να είμαστε οργανωμένοι, συν τοις άλλοις, και από σεβασμό στους συνεπιβάτες μας. Περιμένουμε υπομονετικά στην ουρά, καικατά τον έλεγχο, έχουμε από πριν στα χέρια μας ό,τι χρειάζετε να προσκομίσουμε, για να μη χρονοτριβούμε.

Επίσης, στις αίθουσες αναμονής των αεροδρομίων, αποφεύγουμε τις δυνατές συνομιλίες, ειδικά αν βλέπουμε συνεπιβάτες μας να προσπαθούν να δουλέψουν.

Στο αεροπλάνο

«Να είστε ευγενικοί με το πλήρωμα και να έχετε πάλι υπομονή στην ουρά του διαδρόμου, μη σπρώχνετε κανέναν!Καθίστε στη θέση σας όσο το δυνατόν γρηγορότερα, και μην μπλοκάρετε -τουλάχιστον όχι για πολύ- τον διάδρομο, προσπαθώντας να στοιβάξετε την χειραποσκευή σας ή άλλο αντικείμενο στα ντουλάπια οροφής. με

Είναι αγενές να βάζετε πίσω το κάθισμά σας, ειδικά στις σύντομες πτήσεις, και ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια των γευμάτων, όταν τα τραπεζάκια είναι σε χρήση. Μην κλωτσάτε την πλάτη του μπροστινού καθίσματος!

Με παιδιά στο αεροπλάνο

2922DB8900000578-3099360-image-a-6_1432800634496

Τα παιδιά δεν θα πρέπει να κλωτσούν, να τραντάζουν, ή να ενοχλούν με οποιονδήποτε άλλο τρόπο, ειδικά τον επιβάτη του μπροστινού καθίσματος. Δεν πρέπει να τρέχουν πάνω-κάτω στο διάδρομο, ειδικά όταν τα φώτα είναι σβηστά.

Στο ξενοδοχείο

Να είστε διακριτικοί προς τους ανθρώπους των άλλων δωματίων – ειδικά αργά το βράδυ ή νωρίς το πρωί. Αποφύγετε να μιλάτε δυνατά, προσέξτε την ένταση της τηλεόρασης, του ραδιόφωνου και μην κλείνετε δυνατά τις πόρτες.

Φιλοδώρημα

2922E0C000000578-3099360-image-a-7_1432800771234

Το ζήτημα του φιλοδωρήματος είναι ένα μικρό ναρκοπέδιο, μια και κάθε πολιτισμός έχει τους δικούς του κανόνες. Στο  παρελθόν, οι θυρωροί και οι αχθοφόροι περίμεναν φιλοδώρημα σε κάθε τους αλληλεπίδραση με τον πελάτη του ξενοδοχείου όπου δούλευαν. Τώρα μπαίνει λίγο περισσότερο το φίλτρο της λογικής, και το φιλοδώρημα είναι σε συνάρτηση με την ποιότητα και την ταχύτητα των υπηρεσιών.Πάντως, οι έμπειροι ταξιδιώτες επιλέγουν συχνά να δίνουν κάτι στην αρχή και στο τέλος της διαμονής τους.

Υπηρεσία δωματίου

291DD78500000578-3099360-image-m-70_1432740860632Αποφύγετε την αμηχανία, με το να είστε σωστά ντυμένοι όταν η υπηρεσία δωματίου χτυπήσει την πόρτα σας, αλλά και να έχετε το δωμάτιο σε μια νορμάλ κατάσταση, όχι δηλαδή υπερβολικά ακατάστατο.

Με παιδιά σε δημόσιους χώρους

Τα ξεσπάσματα των παιδιών και οι εκκωφαντικοί έπαινοι των γονέων υπερβολικά σίγουρα τους άλλους, και δικαίως. Γενικά οι αντιδράσεις των γονέων, στο παιδί, πρέπει να είναι ελεγχόμενες. Αν θυμώσετε μαζί του σε ένα σούπερ μάρκετ, για παράδειγμα, οι εξάρσεις θα πρέπει να αποφεύγονται. Αν η κατάσταση είναι εκτός ελέγχου, βρείτε μια ήσυχη γωνιά μακριά από τους άλλους για να λύσετε το όποιο θέμα σας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ