Αυτό το καλοκαίρι εκτός από το ρεκόρ που σημειώνεται στους αριθμούς των επισκεπτών στη χώρα μας, είναι και ορόσημο της λειτουργίας πολλών κορυφαίων αεροδρομίων σε βασικούς τουριστικούς προορισμούς από την γνωστή σε όλους μας πια Fraport, όπως αναφέρει η AirHelp.

Έχουν ακουστεί πολλά ως τώρα για το κατά πόσο ωφέλησε τον ελληνικό τουρισμό με την προσέλευση της ή περισσότερο ωφελήθηκε από αυτό, δίνοντας περισσότερη σημασία τους αριθμούς λιγότερη σημασία ενδεχομένως τις παρεχόμενες υπηρεσίες στα, κατά τόπους, αεροδρόμια, όπως σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση.

Aνακαλύψτε το καλύτερο παγωτό στην Ευρώπη με τη Lufthansa!!!

Η AirHelp αναλύει και μας δίνει τα συμπεράσματα από την ως τώρα διαχείριση των 10 μεγαλύτερων αεροδρομίων που έχουν ως νέο διαχειριστή την Γερμανική εταιρεία. Η αλήθεια βρίσκεται τους αριθμούς, και η ανάλυση τους δίνει μια ξεκάθαρη και νηφάλιαπροσέγγιση του θέματος.

Τα στοιχεία προκύπτουν από την περίοδο μεταξύ 15 Ιουνίου 2016 και 16 Αυγούστου 2016 σε σύγκριση με την ίδια περίοδο φέτος.

Οι πληροφορίες της AirHelp έχουν να κάνουν με συνολικό αριθμό αναχωρήσεων πτήσεων ανά αεροδρόμιο, με αριθμό πτήσεων με καθυστέρηση για πάνω από 3 ώρες ή ακύρωση, επιβάτες που δικαιούνται αποζημίωση, % ποσοστό πτήσεων που πέταξαν στην προγραμματισμένη ώρα, χωρίς καθυστέρηση ή ακύρωση*.

Τέλος, η AirHelp συγκρίνει τον αριθμό των πτήσεων το καλοκαίρι του 2017 σε σχέση με το 2016 καθώς και το ποσοστό % των πτήσεων αυτών που έφυγαν στην ώρα τους. Οι καθυστερήσεις είναι κάτι το σύνηθες, και αποτελεί βαρύμετρο για την αρχή μιας καλής εξυπηρέτησης των επιβατών-επισκεπτών, είτε με υπαιτιότητα του αερομεταφορέα είτε του αεροδρομίου.

19+1 Ιστορίες που δεν ξέρετε για την Αίγινα…

Η κα. Χρύσα Πομόνη υπεύθυνη της AirHelp Ελλάδα εξηγεί: «Χαρακτηριστικά βλέπουμε από τον πίνακα, ότι η αύξηση στην εξερχόμενες πτήσεις στα 9 από τα 10 αεροδρόμια της Fraport είναι χαρακτηριστική.

Οι μεγαλύτερες αυξήσεις σε αριθμό πτήσεωνπαρουσιάζονται στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης (500 πτήσεις επιπλέον μόνο γι’ αυτό το δίμηνο, της Ζακύνθου με 353 πτήσεις αναχώρησης επιπλέον, της Μυκόνου και της Σαντορίνης με 197 και 176 επιπλέον πτήσεις αντίστοιχα».

Τι συμβαίνει όμως με την ακρίβεια του χρόνου;

Οι επισκέπτες στα 10 αυτά αεροδρόμια είχαν να αντιμετωπίσουν περισσότερες καθυστερήσεις από την περσινή χρονιά με ευθύνη των αερομεταφορέων, ή πέταξαν για την επιστροφή τους στην προγραμματισμένη ώρα; Εδώ θα δούμε ότι το ποσοστό των πτήσεων που αναχωρούν χωρίς κανένα πρόβλημα σημειώνει πτώση στα 7 από τα 10 αεροδρόμια.

Για παράδειγμα, στο αεροδρόμιο της Κεφαλονιάς είχαμε 8,88% πτώση την ακρίβειατων πτήσεων που αναχωρούν, στο αντίστοιχο της Ρόδου παρουσιάστηκε πτώση 8,29%, της Κω 6,95%, της Κέρκυρας 5,74% της Σαντορίνης με 4,95% και της Μυκόνου 3,17%.

Τα αεροδρόμια με αύξηση πτήσεων αλλά και αύξηση στην αποδοτικότητά τους ως προς την ακρίβεια στον προγραμματισμό και τον πραγματικό χρόνο αναχώρησης είναι αυτά της Θεσσαλονίκης με 500 πτήσεις επιπλέον και ταυτόχρονά 7,39% αύξηση στην ακρίβεια και άρα λιγότερη αναμονή για τους επιβάτες των Χανίων που με επιπλέον 58 πτήσεις είχαν οριακή αύξηση 0.03%.

Τέλος, το αεροδρόμιο της Λέσβου παρουσιάζει το εντυπωσιακό «μηδέν» στις πτήσεις με πρόβλημα, τόσο το καλοκαίρι του 2016, όσο και του 2017, καθώς επίσης φέτος είχε 11 περισσότερες πτήσεις.

Τα συμπεράσματα που μπορούν να εξαχθούν είναι πολλά, όμως θα ήταν πιο ασφαλές να εξετάζεται το κάθε αεροδρόμιο ξεχωριστά, όπως επισημαίνει η AirHelp. Η τάση που μπορεί να φανεί με μια πρώτη ματιά είναι ότι ο καινούριος διαχειριστής έχει την θέληση και την δυνατότητα να φέρνει περισσότερη κινητικότητα, τουλάχιστον στα 10 αυτά αεροδρόμιαπου εξετάσαμε.

Οι πτήσεις που αναχώρησαν, άρα και οι αντίστοιχες που έφτασαν, στους προορισμούς που εξετάζονται είναι 9 στις 10 περιπτώσεις αυξημένες σε απόλυτους αριθμούς.

Γνωρίστε τον Alfie, τον πιο ταξιδιάρη σκύλο του κόσμου! (Photos)

Σημειώνεται ακόμη, ότι αυτό που χρειάζεται περεταίρω μελέτη είναι η διαχείριση του αυξημένου όγκου των πτήσεων, διότι 6 στις 10 περιπτώσεις αερολιμένων παρουσίασαν αυξητικές τάσεις καθυστερήσεων ή και ακυρώσεων (με υπαιτιότητα των αεροπορικών εταιρειών) πράγμα που μπορεί να μην βοηθά την εικόνα που αφήνει στον επισκέπτη ως τελευταία ανάμνηση.

Ήταν το πρώτο crash test της διαχειρίστριας εταιρείας αφού το εγχείρημα είναι ακόμα στην αρχή. Φανταζόμαστε και θέλουμε να πιστεύουμε ότι με επενδυτικά έργα που θα επακολουθήσουν με το τέλος της καλοκαιρινής σεζόν και καλύτερο προγραμματισμότον επόμενο χρόνο, τα πράγματα θα είναι ακόμη καλύτερα.

Στην ανακοίνωση της AirHelp, τονίζεται ότι μόνο το 2% των επιβατών που έχουν καθυστέρηση ή ακύρωση στην πτήση τους καταλήγουν να ζητούν την νόμιμη αποζημίωσή τους. Ελάχιστοι γνωρίζουν τα δικαιώματά τους ως επιβάτες σε πτήσεις. Σε περίπτωση ακύρωσης ή καθυστέρησης με υπαιτιότητα του αερομεταφορέα, η AirHelp είναι κοντά στον επιβάτη για να τον βοηθήσει με την αποζημίωσή του.

* Αποζημίωση προκύπτει βάσει του Ευρωπαϊκού Κανονισμού ΕΚ261/2004

 

πηγή:airnews.gr

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ