An astoundingly beautiful sunset in Oia Santorini, one of the most beautiful places on Earth.

Eπτά θέσεις υψηλότερα στην κατάταξη του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ με 136 χώρες από όλο τον κόσμο, που αξιολογούνται σύμφωνα με το πόσο καλά αποδίδουν τα βιώσιμα οικονομικά και κοινωνικά οφέλη μέσα από τον τουρισμό, βρίσκεται η Ελλάδα το 2017.

Διαβάστε ακόμα: Αυτή η ελληνική πόλη θα «βουλιάξει» από ξένους το Πάσχα

Σύμφωνα με την διετή έκθεση του ΠΟΦ, «Travel and Tourism Competitiveness Report 2017”, η χώρα μας φέτος βρίσκεται στη θέση 24, έναντι της 31ης θέσης το 2015, με βαθμολογία 4,5 η οποία προκύπτει από την ανάλυση δεδομένων σε 14 διαφορετικούς τομείς.

Το άλμα της Ελλάδας αποδίδεται στις προσπάθειες που καταβάλλει η χώρα στην αξιοποίηση των φυσικών πόρων (32η θέση, 14 θέσεις επάνω), είτε άμεσα μέσω ισχυρότερης ψηφιακής ζήτησης (19η θέση) είτε άμεσα μέσω της προστασίας του περιβάλλοντος (39η θέση, 22 θέσεις επάνω) και στη δραστηριότητα μάρκετινγκ (43η θέση, 19 θέσεις επάνω).

Την ίδια ώρα, η ανταγωνιστικότητα τιμών έχει αυξηθεί σημαντικά (90η θέση, 23 θέσεις επάνω) χάρη στο μειούμενο κόστος στις υπηρεσίες φιλοξενίας για τους διεθνείς τουρίστες, το μειωμένο κόστος καυσίμων και τη μειωμένη φορολογία στα εισιτήρια και τις χρεώσεις αεροδρομίων.

Σύμφωνα με το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ, οι πολιτικές αυτές συνέβαλλαν στην προσέλκυση περισσότερων διεθνών αφίξεων, όμως παρήγαγαν μεικτά αποτελέσματα όσον αφορά τα έσοδα.

Για την αύξηση των αφίξεων και των εσόδων, η Ελλάδα θα πρέπει να αποκτήσει πιο φιλικό επιχειρηματικό περιβάλλον (103η θέση), με λιγότερα εμπόδια για τις ξένες άμεσες επενδύσεις, μειωμένη φορολογία κερδών και περισσότερη αποτελεσματικότητα του νομοθετικού πλαισίου.

Στη σύγχρονη εποχή της τεχνολογίας, η Ελλάδα χρειάζεται να γίνει πιο δεκτική στα πληροφοριακά συστήματα (51η θέση). Μέχρι σήμερα, οι επιχειρήσεις εξακολουθούν να κάνουν περιορισμένη χρήση των νέων τεχνολογιών στις επαγγελματικές (98η θέση) αλλά και στις συναλλαγές με πελάτες (82η θέση).

Επίσης, η βελτίωση του καθεστώτος visa (73η θέση) είναι άλλο ένα μέτρο που θα είχε αντίκτυπο στα έσοδα και στις διεθνείς αφίξεις με μικρό ύψος επένδυσης.

Οι τομείς που εμφανίζουν την υψηλότερη βαθμολογία στην Ελλάδα είναι, κατά σειρά, η Υγεία και Υγιεινή (11η θέση), η Προτεραιότητα σε Ταξίδια και Τουρισμό (15η θέση), οι Τουριστικές Υπηρεσίες και Υποδομές (18η θέση).

Αντίθετα, η χώρα μας συγκεντρώνει πολύ χαμηλές βαθμολογίες στο Επιχειρηματικό Περιβάλλον (103η), στην Ανταγωνιστικότητα των Τιμών (90η θέση) και στην Ασφάλεια (53η).

Αδιαμφισβήτητος νικητής της φετινής κατάταξης είναι η Ασία, με τις σημαντικές οικονομίες της να παρουσιάζουν άλματα ως προς την φιλικότητά τους στον τουρισμό. Ισπανία, Γαλλία και Γερμανία συνεχίζουν να βρίσκονται στην κορυφή της κατάταξης.

Διαβάστε ακόμα: Εκεί θα ταξιδέψουν οι Έλληνες το Πάσχα

Δείτε τις 10 οικονομίες που αποδίδουν καλύτερα τα τουριστικά οφέλη…

Πηγή: tornosnews.gr

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ