Aπό τις αρχές του 2018 «πιάνει» δουλειά ο εργολάβος στο μεγάλο έργο κατασκευής του διεθνούς αεροδρομίου στο Καστέλι του Ηρακλείου, που θα αντικαταστήσει το αεροδρόμιο «Νίκος Καζαντζάκης» της Αλικαρνασσού, που είναι μικρό και κυρίως ακατάλληλο εδώ και πολλά χρόνια.

Η ελληνο-ινδική κοινοπραξία «Ariadne Airport Group», των εταιρειών ΤΕΡΝΑ – GMR Airports, θα κατασκευάσει ένα νέο, υπερσύγχρονο αεροδρόμιο στο Ηράκλειο της Κρήτης. Το νέο αεροδρόμιο θα αντικαταστήσει το μικρό και ακατάλληλο υφιστάμενο που βρίσκεται στην περιοχή της Αλικαρνασσού.

Το νέο αεροδρόμιο θα διαθέτει:

– βιοκλιματικό κεντρικό κτήριο 71.818 τ.μ. με σεβασμό στην τοπική αρχιτεκτονική κληρονομιά

– διάδρομο προσγειώσεων – απογειώσεων 3.200 μ. με δυνατότητα επέκτασης στα 3.800 μ.

– 27 θέσεις στάθμευσης αεροπλάνων στην πίστα

– 19 αίθουσες αναμονής επιβατών

– αστυνομικό σταθμό, δύο πυροσβεστικούς σταθμούς, ιατρικές εγκαταστάσεις και εγκαταστάσεις και εξοπλισμό επίγειας εξυπηρέτησης αεροσκαφών

– ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης αποβλήτων με σύστημα βιολογικού καθαρισμού

– πρόβλεψη εμπορικής ζώνης 400 στρ. για εμπορικές δραστηριότητες με συνεδριακό

– εκθεσιακό χώρο που θα χρησιμοποιείται για τη διεθνή προβολή των τοπικών προϊόντων

Διαβάστε ακόμα:
Aegean προσφορά: Ταξίδια στο εσωτερικό με έκπτωση έως 40%

– χώρους στάθμευσης οκτακοσίων οχημάτων, πενήντα τουριστικών λεωφορείων, 150 ταξί, είκοσι μίνι βαν ξενοδοχείων και θέσεις στάθμευσης για μέσα μαζικής μεταφοράς.

Νέα συνεργασία:Μνημόνιο Συμφωνίας μεταξύ Cathay Pacific Group και Airbus για το A321neo!

Το αεροδρόμιο στο Καστέλι, θα είναι το δεύτερο μεγαλύτερο στην Ελλάδα με κόστος ύψους 480 εκατ. ευρώ. Οι εργασίες περιλαμβάνουν την κατασκευή και χρηματοδότηση των οδικών προσβάσεων σύνδεσης του νέου αεροδρομίου, ενώ θα δημιουργηθούν 1.000 θέσεις εργασίας κατά την κατασκευή, 500 μόνιμες θέσεις εργασίας κατά την περίοδο λειτουργίας και εκατοντάδες ακόμη, στις  νέες εμπορικές χρήσεις. Η οικονομική πρόταση της κοινοπραξίας αυξάνει το μετοχικό κεφαλαίο του Δημοσίου από 40% σε 46% (συμμετέχει με ποσό 180 εκατ. ευρώ) και προβλέπει μηδενικό δανεισμό που δεν θα επιβαρύνει το δημόσιο χρέος. Εκτιμάται ότι οι εργασίες θα ξεκινήσουν αρχές του 2018 και θα ολοκληρωθούν το 2022 – 2023. Το έργο θα υλοποιηθεί ως Σύμπραξη Δημόσιου – Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ), με τη μέθοδο της παραχώρησης, υιοθετώντας, ως ένα βαθμό, το μοντέλο που εφαρμόστηκε στο αεροδρόμιο της Αθήνας.

Πηγή: etravelnews.gr

- Advertisement -
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ