Όπως είναι γνωστό, η ευγένεια ανοίγει πόρτες. Αυτό θα σκέφτηκαν και στη βρετανική αεροπορική εταιρεία Monarch, όταν πήραν μία εξαιρετική απόφαση. Η ευγένεια των πελατών της εταιρείας λοιπόν, θα επιβραβεύεται με upgrade.

Βέβαια, αυτή η αναβάθμιση δεν ισχύει αν πχ μιλήσουμε ευγενικά σε κάποια αεροσυνοδό. Συγκεκριμένα, αναφέρεται ότι θα επιβραβευτούν μονάχα όσοι μέλλοντες επιβάτες τηλεφωνήσουν στο call centre της εταιρίας για κάποιο παράπονο και μιλήσουν με σωστό και ευγενικό τρόπο σε όποιον τους απαντήσει.

Τα βραβεία που θα πάρουν για την ευγένειά τους οι επιβάτες αφορούν είτε σε πιο άνετες θέσεις (έξτρα χώρος για τα πόδια) είτε σε προτεραιότητα στο check in.

Αναμφίβολα, εξαιρετική κίνηση και έμπνευση.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ