Η υπηρεσία δωματίου έχει τη φήμη ότι είναι υπερτιμημένη· πολλά λεφτά για παγωμένο φαγητό και όχι ιδιαίτερα φρέσκο… Εδώ είναι μερικές τεχνικές για να βεβαιωθείτε ότι τα γεύματά σας στο δωμάτιό σας αξίζουν τα χρήματα και την όρεξή σας.

Η υπηρεσία δωματίου είναι συχνά το τελευταίο καταφύγιο για business ταξιδιώτες, καθώς και μια υπερτιμημένη, ξεπερασμένη επιλογή για τους ταξιδιώτες χωρίς πολλές επιλογές. Σύμφωνα με τον Martyn Nail, executive chef του ξενοδοχείου Claridge στο Λονδίνο και συγγραφέα του βιβλίου που κυκλοφόρησε πρόσφατα «Claridge’s: The Cookbook», «το φαγητό δεν είναι απαραίτητα μια αντανάκλαση του ποιος το προετοίμασε», είπε.

«Υπάρχει ειδική τέχνη για την παραγγελία μέσω room service». Το ξέρατε φυσικά ότι κάτι τέτοιες πληροφορίες μόνο άνθρωποι του αντικειμένου σαν την αφεντομουτσουνάρα μου τα γνωρίζουν. Ορίστε, λοιπόν, από το blog μου οι τρόποι, τα tips και οι πληροφορίες που θα σας επιτρέψουν να βεβαιωθείτε ότι το φαγητό του room service αξίζει τα λεφτά του…

Τάσος Δούσης: 20 ταξιδιωτικά tips για πολύ σοβαρούς ταξιδιώτες! Για λίγους…

Μυστικό 1

Παραγγείλετε στη σειρά πρώτο, δεύτερο και… γλυκό!

Εάν ο σεφ κ. Nail δεν βιάζεται, ζητάει το γεύμα του να παραδίδεται σε διαφορετικούς χρόνους για κάθε πιάτο ώστε το φαγητό να είναι πιο φρέσκο ​​και η γευστική εμπειρία για τον πελάτη πιο ξεχωριστή και χαλαρή. Παραδόξως, οι περισσότερες κουζίνες του ξενοδοχείου δεν έχουν κανένα πρόβλημα να ικανοποιήσουν αυτό το αίτημα.

«Δεν μου αρέσει η ιδέα του να φάω το κυρίως πιάτο  μου παγωμένο, ενώ απολαμβάνω ακόμη το ορεκτικό, κι αν έχω παγωτό για επιδόρπιο θα λιώσει μέχρι να φτάσω σε αυτό», είπε.

Μυστικό 2

Επιλέξτε τα σωστά πιάτα.

Σκεφτείτε πόσο καλά θα «ταξιδέψει» ένα πιάτο πριν το παραγγείλετε. Πολλές κουζίνες του ξενοδοχείου βρίσκονται στο υπόγειο ενώ το δωμάτιό σας μπορεί να βρίσκεται π.χ. στον 20ο όροφο,  που σημαίνει ότι μπορεί το γεύμα σας να φτάσει σε εσάς έως και 10 λεπτά μετά την έξοδο από την κουζίνα, και αυτό δεν περιλαμβάνει άλλες παραδόσεις υπηρεσίας δωματίου στην πορεία.

Ενώ τα καυτά πιάτα συνήθως παραδίδονται σε ένα καυτό κουτί, μπορούν ακόμα και αυτά να φτάσουν σε χλιαρή θερμοκρασία. Οι σούπες είναι η εξαίρεση και τείνουν να παραμένουν ζεστές. Επίσης, αν δείτε ένα σουφλέ στο μενού μην μπείτε στον κόπο να το παραγγείλετε. Ο κ. Nail είπε – και συμφωνώ – ότι θα είναι μια αηδία τη στιγμή που θα φτάσει σε σας. Τα κλαμπ σάντουιτς και οι σαλάτες Caesar, από την άλλη πλευρά, σερβίρονται σε πολύ καλύτερη κατάσταση.

 Εάν όμως υπάρχει κάποιο τοπικό πιάτο ή μια σπεσιαλιτέ στο μενού, μη διστάσετε. Ο κ. Nail είπε ότι αυτές οι τοπικές σπεσιαλιτέ ήταν μερικά από τα καλύτερα γεύματα για να μεταφέρονται με ασφάλεια.

Τάσος Δούσης: Tα δικά μου 30 καλύτερα ταξιδιωτικά tips μετά από 25 χρόνια ταξιδιών

Μυστικό 3

Ξεφύγετε λίγο από τον κατάλογο.

Μην φοβάστε να παραγγείλετε εκτός μενού, είπε ο κ. Nail. «Οι κουζίνες του ξενοδοχείου τείνουν να έχουν μεγάλη ποικιλία συστατικών εύχερες και αν οι σεφ έχουν χρόνο είναι μεγάλη η χαρά τους να σας ετοιμάσουν ό,τι θέλετε», είπε. Απλά να είστε λογικοί, να το ζητήσετε ευγενικά και θα έχετε σπουδαία αποτελέσματα. Π.χ. δεν έχει το μενού μακαρόνια με κιμά. ΟΚ, δεν υπάρχει θέμα. Εγώ το έχω παραγγείλει και στο Lompoc στην Ινδονησία, δεν ήταν της μαμάς μου, αλλά… τρωγόταν!

Αν επιθυμείτε ένα συγκεκριμένο πιάτο, όπως κοτόπουλο ή κρέας, ζητήστε το με μια ενημέρωση κατά προτίμηση 12 ώρες πριν. Εάν θέλετε ένα πιάτο special, π.χ. αστακό, ενημερώστε την κουζίνα μία ημέρα πριν για να είναι φρέσκος. Τίποτα δεν είναι δύσκολο αρκεί να το ζητήσεις…

107 travel tips από τον Τάσο Δούση μετά από 25 χρόνια ταξιδιών!

Μυστικό 4

Ποτέ μην παραγγείλετε room service ηλεκτρονικά.

Σηκώστε το τηλέφωνο και μιλήστε με κάποιον για να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας, ακόμα κι αν έχετε την επιλογή να το κάνετε ηλεκτρονικά μέσω tablet, εφαρμογής ή τηλεόρασης στο δωμάτιο.

Ο κ. Nail δήλωσε ότι ο παραλήπτης της παραγγελίας σας είναι ο «οδηγός» σας μέσα στο μενού και μπορείτε να μοιραστείτε προτάσεις όπως τα συνοδευτικά πιάτα για να τα συνδυάσετε με τα ορεκτικά σας που ίσως δεν έχετε σκεφτεί. Μερικές από αυτές τις επιλογές μπορεί να έχουν τελειώσει, αλλά μιλώντας σε ένα «αληθινό» πρόσωπο είναι ο μόνος τρόπος για να ακούσετε τις καθημερινές σπεσιαλιτέ ή να ρωτήσετε για επιλογές που μπορεί να μην περιλαμβάνονται στο μενού.

Τάσος Δούσης: Σας βρήκα 8 υπέροχες αποδράσεις μια ανάσα από την Αθήνα για άνοιξη και καλοκαίρι!

Μυστικό 5 

Εάν επιθυμείτε κρασί, ζητήστε να μιλήσετε με τον Sommelier του ξενοδοχείου

Η επιλογή δεν είναι διαθέσιμη σε ένα μέσο, ​​οικονομικό ξενοδοχείο συνδεδεμένο με μία αλυσίδα εστιατορίων, αλλά αν υπάρχει εστιατόριο εντός του ξενοδοχείου ή ένα που σχετίζεται με γνωστό σεφ, μπορεί να εκπλαγείτε.

Ρωτήστε εάν το εστιατόριο έχει ένα sommelier, πρώτα, και στη συνέχεια αν μπορείτε να μιλήσετε μαζί του. Τα περισσότερα πολυτελή ξενοδοχεία διαθέτουν και δεν είναι μόνο εκεί για να βοηθήσουν στο εστιατόριο ή στο μπαρ. «Αν θέλετε ένα καλό ποτήρι κρασί, ένα δημιουργικό κοκτέιλ ή άλλο οινοπνευματώδες ποτό για να ακολουθήσει το γεύμα σας, ζητήστε από τον sommelier να σας καλέσει για να συζητήσετε τις επιλογές σας», δήλωσε ο κ. Nail.

Μυστικό 6 

Το burger κάνει τη διαφορά

Το σήμα κατατεθέν του room service, που για έμενα καθορίζει το πόσο καλό είναι και τί δυνατότητες έχει η κουζίνα του ξενοδοχείου, είναι ένα και μοναδικό πιάτο. Το burger με τηγανητές πατάτες και coleslaw σαλάτα! Αν σας έρθει πανιασμένο το ψωμί, αν οι πατάτες είναι ‘προκάτ’, αν η σαλάτα έχει «μαζέψει» νερό… καληνύχτα. Βγείτε έξω για φαγητό. Αυτό δεν το λέει κανένας σεφ, αυτό σας το λέει η εμπειρία μου στο ταξίδι 28 χρόνια.

Μην ξεχνάτε ότι το διαβάσατε στο blog μου στο Travelstyle.gr

Για περισσότερα άρθρα μπείτε στο blog μου στο Travelstyle.gr  εδώ https://www.travelstyle.gr/

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ