Ονειρεύεστε έναν χαλαρό περίπατο στο δάσος, για συλλογή μανιταριών, συνοδεία κάποιου ειδικού, τη μύηση στα μυστικά της τοπικής κουζίνας, μια ποδηλατάδα που συνδυάζει την άσκηση με την ξενάγηση ή μήπως σας έχει γεννηθεί ποτέ η διάθεση για μια καταδυτική εμπειρία σε βαθιά ,πεντακάθαρα νερά κι ονειρεμένους βυθούς;

Oι επιλογές μοιάζουν αμέτρητες στην Ελλάδα, αλλά πολλές φορές δεν είναι καν διαθέσιμες online ή βρίσκονται κατακερματισμένες σε αμέτρητες ιστοσελίδες για «υποψιασμένους».

Παγκόσμια Υπόκλιση: Ελληνική παραλία κατέκτησε την πρώτη θέση στις 16 πιο μαγευτικές παραλίες για το 2017 σε όλο τον κόσμο!!!(photos)

Η Κατερίνα Μπαρδάκα και η Δωροθέα Περδίκη, με κοινή πορεία που πάει πίσω στα σπουδαστικά χρόνια, εμπνεύστηκαν την Pick and Do και μιλάνε στη HuffPost Greece για το εγχείρημα μιας μοναδικής πλατφόρμας «εμπειριών».

«Η ιδέα για τη δημιουργία της πλατφόρμας γεννήθηκε από τη δική μας ανάγκη ως ταξιδιώτες να ζούμε ενδιαφέρουσες εμπειρίες στα μέρη που επισκεπτόμαστε. Στην πορεία διαπιστώσαμε ότι ενώ υπάρχουν πάμπολλες επιλογές αναψυχής, τόσο για τους ξένους όσο και για τους Έλληνες ταξιδιώτες, αυτές δεν βρίσκονταν ως τώρα συγκεντρωμένες σε μία σελίδα και σπάνια υπήρχε η δυνατότητα άμεσης κράτησης, με αποτέλεσμα η διαδικασία να είναι περίπλοκη και χρονοβόρα… ενδεικτικά η μέση αναζήτηση στο διαδίκτυο πριν την επιλογή μιας δραστηριότητας φτάνει τις 17 σελίδες! Αναρωτηθήκαμε λοιπόν γιατί να μην υπάρχει ένα site για κρατήσεις δραστηριοτήτων, όπως συμβαίνει με τα καταλύματα ή τα εισιτήρια… και έτσι ξεκίνησε η Pick and Do!»

pick and do

Συγκεκριμένα, τι μπορεί να επιλέξει και να κάνει ο χρήστης;

Η πλατφόρμα μας, που συνεχώς εμπλουτίζεται με νέο περιεχόμενο, περιλαμβάνει μια μεγάλη γκάμα εμπειριών που μπορεί κανείς να απολαύσει σε κάθε γωνιά της Ελλάδας: πεζοπορίες, ποδηλασίες, θαλάσσια σπορ και άλλες υπαίθριες δραστηριότητες, οινογνωσίες και γευσιγνωσίες, υπηρεσίες ευεξίας, καλλιτεχνικά εργαστήρια, πολιτιστικές περιηγήσεις, οικοτουρισμό- αγροτουρισμό κ.α.

Απευθύνεστε μόνο στο ελληνικό ή και στο ξένο κοινό;

Η Pick and Do απευθύνεται σε όλους τους ανήσυχους ταξιδιώτες, Έλληνες και ξένους, που οργανώνουν μόνοι τους το ταξίδι τους και δε συμβιβάζονται με τα συνήθη πακέτα διακοπών… σε αυτούς που θέλουν να γνωρίσουν τον τόπο που επισκέπτονται, την κουλτούρα και τους ανθρώπους του και όχι στον τυπικό τουρίστα που θα αρκεστεί στα προφανή!

Μέσα από αυτήν την ιστοσελίδα μπορούμε να αναδείξουμε τη χώρα μας ως προορισμό για τουρισμό όλο το χρόνο! Τα φυσικά τοπία απαράμιλλης ομορφιάς που είναι ιδανικά για υπαίθριες δραστηριότητες, οι ξεχωριστές τοπικές παραδόσεις, η ζωντανή γαστρονομική σκηνή, και τα μνημεία ιστορικού ενδιαφέροντος που βρίσκονται διάσπαρτα παντού, αποτελούν το ιδανικό σκηνικό για κάθε τύπο ταξιδιώτη.

pick and do

Τα μέρη που παρουσιάζετε είναι δημοφιλή ή προβάλλονται κι άγνωστες γωνιές του τόπου;

Στην πλατφόρμα μας περιλαμβάνονται ασφαλώς οι ήδη δημοφιλείς προορισμοί, όμως βασικό μας μέλημα είναι η ανάδειξη περιοχών που δεν ακολουθούν το τυπικό μοντέλο τουριστικής ανάπτυξης, που όμως προσφέρονται για εξερεύνηση και κρύβουν αναπάντεχες συγκινήσεις για τους επισκέπτες. Εκεί έχουμε εστιάσει εξάλλου και την έρευνα πεδίου μας, μαζί με τους αξιόλογους συνεργάτες που μας συμβουλεύουν.

Ο Στέφανος Ψημένος, ταξιδιωτικός συγγραφέας και εκδότης των χαρτών TERRAIN διασχίζει εδώ και χρόνια την Ελλάδα στις χαρτογραφικές αποστολές του και μας δίνει πληροφορίες για τους μυστικούς παραδείσους που ανακαλύπτει και αποτυπώνει στους χάρτες του! Τα μονοπάτια, οι ποδηλατικές διαδρομές, τα αναρριχητικά πεδία, τα μνημεία –φυσικά και πολιτιστικά- τις μοναδικές εμπειρίες που αξίζει να προτείνουμε στους επισκέπτες.

Η Νικολέτα Μακρυωνίτου, καταξιωμένη δημοσιογράφος Γεύσης και Οίνου, μας ενημερώνει για τη δυναμικά ανερχόμενη γαστρονομική σκηνή της χώρας μας… τα οινοποιεία, τις μικρο-ζυθοποιίες, τις μικρές τυροκομικές μονάδες και άλλες γευστικές ανακαλύψεις που κάνουν τα ταξίδια μας πιο απολαυστικά.

Ήταν εύκολη η υλοποίηση της πλατφόρμας;

Η αλήθεια είναι ότι τα πράγματα δεν ήταν εύκολα… Η υλοποίηση της ιδέας μας έκρυβε πολλές προκλήσεις σε πολλά επίπεδα. Μας απασχόλησε ιδιαίτερα η τεχνική αρτιότητα ώστε η πλατφόρμα να είναι εύχρηστη τόσο για τους επαγγελματίες όσο και για τους ταξιδιώτες. Χάρη στην καλή μας συνεργασία με την εταιρεία που ανέλαβε το development (Upthink) μπορούμε να είμαστε περήφανοι για το αποτέλεσμα.

Υπερπολυτέλεια!Το σπίτι του πασίγνωστου Έλληνα παρουσιαστή που έχει 2 ιδιωτικές πισίνες!!!(photos)

Το περιεχόμενο και η σύναψη συνεργασιών με τους επαγγελματίες είναι επίσης σημαντικό ζητούμενο για εμάς, καθώς απαιτείται πολύς χρόνος και πόροι για την έρευνα, τις επισκέψεις και τις επαφές μαζί τους. Κατά κανόνα, πρόκειται για μικρές ή μεσαίες επιχειρήσεις που δεν αξιοποιούν πλήρως τις δυνατότητες της τεχνολογίας. Σε αυτούς τους επαγγελματίες προσφέρουμε μια ολοκληρωμένη λύση, εύχρηστη και οικονομική, για την προβολή και την ανάπτυξή τους . Η πλατφόρμα μας είναι live από τον Ιούνιο -είχε προηγηθεί μια beta version- και η ανταπόκριση είναι πολύ θετική τόσο από τους επαγγελματίες όσο και από τους ταξιδιώτες. Η συγκυρία είναι γενικά ευνοϊκή για εμάς, καθώς ο τουρισμός δραστηριοτήτων είναι μια ανερχόμενη τάση διεθνώς , συμπίπτει με το αναπτυξιακό σχέδιο της χώρας μας για επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, ενώ και τα ποσοστά online bookings στην ταξιδιωτική αγορά αυξάνονται με ραγδαίους ρυθμούς.

Η γραφειοκρατία, όμως, παραμένει πρόβλημα, παρά τις αντίθετες διατυπώσεις που εκφράζονται. Και βέβαια, το ζήτημα της χρηματοδότησης αποτελεί σημαντικό κεφάλαιο, όπως για κάθε start up εταιρεία, για την περαιτέρω ανάπτυξη του έργου μας.

pick and do

Ποια είναι φιλοδοξία σας με το pickando;

Θέλουμε η Pick and Do να αποτελέσει τον κύριο κόμβο διασύνδεσης μεταξύ των επαγγελματιών του εναλλακτικού τουρισμού και των ταξιδιωτών! Σκοπός μας είναι να καθιερωθεί η www.pickando.com ως ένα αξιόπιστο και χρήσιμο εργαλείο για τις επιχειρήσεις, ώστε να προβάλλουν και να αναπτύσσουν τις δραστηριότητές τους και για τους ταξιδιώτες ώστε να μπορούν να βρουν ενδιαφέροντα πράγματα να κάνουν στον προορισμό τους, με ένα κλικ! Στο μέλλον επιθυμούμε να επεκτείνουμε τη δράση μας και σε άλλες αγορές, που έχουν αντίστοιχο προφίλ με αυτό της χώρας μας και όπου παρατηρείται αντίστοιχο κενό σε ότι αφορά τον τουρισμό δραστηριοτήτων.

 

 

πηγή:huffingtonpost.gr

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ