Έντονο ενδιαφέρον για την τουριστική αγορά του νησιού καταγράφηκε με τη συμμετοχή της Περιφέρειας Κρήτης στην έκθεση “GREEK PANORAMA”, η οποία διοργανώθηκε 11 – 13 Μαΐου στη Νέα Υόρκη στο Grand Central Terminal.

Το περίπτερο της Κρήτης, σύμφωνα με την Περιφέρεια, αποτέλεσε καθημερινά πόλο έλξης εκατοντάδωνεπισκεπτών όπου ενημερώνονταν για τους πασίγνωστους αρχαιολογικούς χώρους της Κρήτης, την ξεχωριστή κουλτούρα των ανθρώπων, τις όμορφες παραλίες, την Κρητική διατροφή και για τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της. Την Περιφέρεια Κρήτης εκπροσώπησαν ο αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης Δημήτρης Μιχελογιάννης και τα στελέχη της Διεύθυνσης Τουρισμού Νίκος Αλεξάκης και Μαρία Λαβδάκη.

Οι εκπρόσωποι της Περιφέρειας Κρήτης παράλληλα με την έκθεση συμμετείχαν και σε εκδήλωση με προσκεκλημένους εκπροσώπους της ελληνικής και αμερικανικής τουριστικής βιομηχανίας, της Ελληνικής ομογένειας, καθώς και πλήθος δημοσιογράφων και παραγόντων. Ακόμη συναντήθηκαν με τον αρχιεπίσκοπο Αμερικής Δημήτριο και την μόνιμη αντιπρόσωπο της Ελλάδας στον ΟΗΕ Πρέσβη Αικατερίνη Μπούρα.

Το Conde Nast Traveller αποθεώνει κορυφαίο ελληνικό προορισμό: «Δεν είναι νησί, αλλά είναι το τέλειο μέρος για να ηρεμήσεις… κλείνοντας τους διακόπτες»

Εξ άλλου λόγω του ενδιαφέροντος της αμερικανικής αγοράς για τον τουρισμό στην Κρήτη και της ακόμη μεγαλύτερης δυναμικής που μπορεί να αναπτυχθεί, ειδικά στην κατεύθυνση του πολιτιστικού τουρισμού όπως αναφέρουν οι New York Times σε πρόσφατο άρθρο τους για την περιήγηση στην Κρήτη, η Περιφέρεια Κρήτης, όπως τονίζει, σχεδιάζει την πραγματοποίηση και άλλων στοχευμένων δράσεων προβολής της Κρήτης στις ΗΠΑ.

Δείτε ποιο ελληνικό νησί είναι η «Μέκκα» της αναρρίχησης

Μάλιστα, ανακοινώθηκε από τουριστικούς παράγοντες και τον ταξιδιωτικό οδηγό TripAdvisor, ότι η Κρήτη βρίσκεται στην 6η θέση στην παγκόσμια κατάταξη αναφορικά με τους καλύτερους τουριστικούς προορισμούς για το 2017 σύμφωνα με την ψηφοφορία των ταξιδιωτών. Παράλληλα η Κρήτη όπως ανακοινώθηκε κατατάσσεται ανάμεσα στους 10 καλύτερους ευρωπαϊκούς προορισμούς που προσφέρει την καλύτερη σχέση μεταξύ ποιότητας και τιμής στους Αμερικανούς τουρίστες για την τρέχουσα σεζόν, σύμφωνα με το οικονομικό έντυπο, Money, του περιοδικού Time.

ΠΗΓΗ: msn.com

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ