Στις αρχές του 2017 τοποθετείται πλέον με σχετική ασφάλεια η δημοπράτηση της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας, όπως αναφέρει ρεπορτάζ της έντυπης έκδοσης της Καθημερινής. Το έργο, που θα αλλάξει τη ζωή σε πυκνοκατοικημένες περιοχές της πρωτεύουσας όπως το Γαλάτσι, η Κυψέλη, η Καισαριανή και του Ζωγράφου θα κατασκευαστεί ως «κλασικό» δημόσιο έργο, με το 25% του προϋπολογισμού του –που αγγίζει το 1,5 δισ. ευρώ– να καλύπτεται από κοινοτικούς πόρους και το υπόλοιπο από το Δημόσιο, μέσω δανεισμού από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων.

Διαβάστε ακόμα:  Conde Nast Traveller: Οι κορυφαίες τάσεις στα ταξίδια το 2022

Οι αιτίες για την πολύμηνη καθυστέρηση ήταν δύο. Από τη μια πλευρά, έπρεπε να ωριμάσει μελετητικά το τμήμα Ευαγγελισμού-Γουδί, το οποίο «προστέθηκε» στον σχεδιασμό στα τέλη του 2014.Διαβάστε τη συνέχεια στο AthensMagazine.gr

- Advertisement -
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ