Οι αεροσυνοδοί και οι φροντιστές πληρώνονται μόνο για το χρονικό διάστημα που διαρκεί η πτήση, σύμφωνα με άλλο μέλος του προσωπικού καμπίνας. “Δεν πληρωνόμαστε μέχρι να κλείσει η πόρτα. Πράγμα που σημαίνει ότι είμαστε υποχρεωμένοι να είμαστε στη δουλειά 2 ώρες πριν αλλά δεν πληρωνόμαστε για αυτό”, απαντά μια ανώνυμη χρήστης του Quora και το σχόλιό της επιβεβαιώθηκε κι από έναν συνταξιούχο πιλότο της αμερικανικής αεροπορίας.
“Μπορεί να δουλεύουμε επί 13 ώρες και να πληρωνόμαστε για 5”, αναφέρεται στο σχόλιο. “Κάποιοι από εμάς καταλήγουμε με μικρές πτήσεις και κάνουμε 5 βάρδιες την ημέρα και πληρωνόμαστε για πέντε ώρες. Όσο λοιπόν διαρκεί η αποβίβαση, ο έλεγχος κλπ. δεν πληρωνόμαστε γιατί οι πόρτες είναι ανοικτές. Εάν βάλεις και τις καθυστερήσεις, τα ωράρια γίνονται ακόμη πιο εξαντλητικά”.
Εαν ειναι να πεσει το αεροπλανο θα το μαθετε
Εάν είστε από εκείνους που φοβούνται τα αεροπλάνα και κοιτούν συνεχώς την αεροσυνοδό προσπαθώντας να διακρίνουν σημάδια πανικού στο πρόσωπό της στις αναταράξεις για να καταλάβουν εάν θα πέσει το αεροπλάνο ή όχι, χαλαρώστε. Ο πιλότος και το προσωπικό της καμπίνας θα σας το ανακοινώσουν αμέσως.
“Ο πιλότος θα ανακοινώσει άμεσα και στους επιβάτες τις πληροφορίες που έχει και εάν υπάρχει χρονικό περιθώριο τότε θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες αναγκαστικής προσγείωσης” έγραψε μια ανώνυμη αεροσυνοδός. “Δουλειά μου είναι να κάνω ό,τι μπορώ για να βγούμε όλοι ζωντανοί, και γι’ αυτό το λόγο θέλω να είναι όλοι ενήμεροι για να συνεργαστούν όσο καλύτερα γίνεται”.
Οι αεροσυνοδοι δεν πληρωνονται μεχρι να κλεισουν οι πορτες
Οι αεροσυνοδοί και οι φροντιστές πληρώνονται μόνο για το χρονικό διάστημα που διαρκεί η πτήση, σύμφωνα με άλλο μέλος του προσωπικού καμπίνας. “Δεν πληρωνόμαστε μέχρι να κλείσει η πόρτα. Πράγμα που σημαίνει ότι είμαστε υποχρεωμένοι να είμαστε στη δουλειά 2 ώρες πριν αλλά δεν πληρωνόμαστε για αυτό”, απαντά μια ανώνυμη χρήστης του Quora και το σχόλιό της επιβεβαιώθηκε κι από έναν συνταξιούχο πιλότο της αμερικανικής αεροπορίας. “Μπορεί να δουλεύουμε επί 13 ώρες και να πληρωνόμαστε για 5”, αναφέρεται στο σχόλιο. “Κάποιοι από εμάς καταλήγουμε με μικρές πτήσεις και κάνουμε 5 βάρδιες την ημέρα και πληρωνόμαστε για πέντε ώρες. Όσο λοιπόν διαρκεί η αποβίβαση, ο έλεγχος κλπ. δεν πληρωνόμαστε γιατί οι πόρτες είναι ανοικτές. Εάν βάλεις και τις καθυστερήσεις, τα ωράρια γίνονται ακόμη πιο εξαντλητικά”.
Oι αεροπορικες εταιρειες συχνα επαναχρησιμοποιουν τις κουβερτες και τα μαξιλαρια
Κι όμως η κουβερτούλα με την οποία σκεπάζεστε στο αεροπλάνο μπορεί και να μην είναι τόσο καθαρή όσο θα θέλατε. Ορισμένες αεροπορικές εταιρείες ξαναχρησιμοποιούν τις κουβέρτες και τα μαξιλάρια στις πτήσεις, σύμφωνα με τον χρήστη του Quora, Tony Busko και την πρώην αεροσυνοδό Fatihah Sudewo. “Οι κουβέρτες και τα μαξιλάρια χρησιμοποιούνται ξανά και ξανά χωρίς να πλυθούν. Απλά τις διπλώνουν και τις αποθηκεύουν για την επόμενη πτήση”, είπε ο Busko.
Η Sudewo συμφωνεί: “Εξαρτάται από το πόσο οικονομική είναι η αεροπορική εταιρεία αλλά έχω δει και σε άλλες εταιρείες να τις ξαναδιπλώνουν για την επόμενη πτήση”, έγραψε. “Τουλάχιστον είναι αρκετά γενναιόδωροι και αλλάζουν τις μαξιλαροθήκες και τα προστατευτικά στις θέσεις του κεφαλιού”.
Η καλύτερη λύση, σύμφωνα με τον Busko, είναι να ζητήσετε καινούργια κουβέρτα που να είναι σε πλαστική σακούλα.
Oι αεροπορικες εταιρειες συχνα επαναχρησιμοποιουν τις κουβερτες και τα μαξιλαρια Κι όμως η κουβερτούλα με την οποία σκεπάζεστε στο αεροπλάνο μπορεί και να μην είναι τόσο καθαρή όσο θα θέλατε. Ορισμένες αεροπορικές εταιρείες ξαναχρησιμοποιούν τις κουβέρτες και τα μαξιλάρια στις πτήσεις, σύμφωνα με τον χρήστη του Quora, Tony Busko και την πρώην αεροσυνοδό Fatihah Sudewo.
“Οι κουβέρτες και τα μαξιλάρια χρησιμοποιούνται ξανά και ξανά χωρίς να πλυθούν. Απλά τις διπλώνουν και τις αποθηκεύουν για την επόμενη πτήση”, είπε ο Busko.
Το νερο του αεροπλανου ειναι αηδια
Εάν είναι να πιείτε κάτι, μην πάρετε καφέ ή τσάι. Το νερό που χρησιμοποιείται προέρχεται από τη δεξαμενή του αεροπλάνου που βρίσκεται στην κοιλιά του αεροσκάφους και το πιθανότερο είναι ότι δεν είναι καθαρό. “Το νερό του αεροπλάνου είναι αηδιαστικό”, ανέφερε μια ανώνυμη αεροσυνοδός. “Λυπάμαι πραγματικά εκείνους που πίνουν καφέ ή κάποιο άλλο αφέψημα. Το νερό βρίσκεται σε μια δεξαμενή κάτω από το αεροπλάνο και δεν έχω δει να την καθαρίζουν ποτέ”. Καλύτερα προτιμήστε εμφιαλωμένο.
Και οι τουαλετες ειναι ακομη χειροτερες
Δεν είναι δα και μυστικό ότι οι τουαλέτες των αεροπλάνων είναι ακάθαρτες. Δεν ξέρω εάν το είχατε αναρωτηθεί ποτέ αλλά οι αεροσυνοδοί δεν τις χρησιμοποιούν ποτέ ή σχεδόν ποτέ.
“Τις χρησιμοποιώ μόνο για να πλύνω τα χέρια μου ή εάν είναι απόλυτη ανάγκη να πάω στην τουαλέτα”, αναφέρει ανώνυμα ένα μέλος του πληρώματος καμπίνας. “Εάν είναι μικρή η πτήση περιμένω πάντα να πάω στο αεροδρόμιο”, συμφωνεί η αεροσυνοδός Kelly Goodnuff και προσθέτει ότι “είναι αηδιαστικό” όταν μερικοί επιβάτες πηγαίνουν στις τουαλέτες χωρίς τα παπούτσια τους.
Γι’ αυτό το λόγο βοηθάει όταν οι επιβάτες κάνουν προσπάθεια να καθαρίζουν λίγο πριν βγουν. Το προσέχουν πολύ αυτό οι αεροσυνοδοί.
Η επισκεψη στην τουαλετα μπορει να καθυστερησει ολο το αεροπλανο
Η επίσκεψή σας στην τουαλέτα αφού ανάψει η ένδειξη “προσδεθείτε” μπορεί να σημαίνει ότι το αεροπλάνο θα καθυστερήσει να προσγειωθεί. “Εάν κάποιος σηκωθεί για να πάει στην τουαλέτα, πρέπει να το πούμε στο cockpit, και εκείνοι είναι αναγκασμένοι να περιμένουν μέχρι ο επιβάτης να επιστρέψει στη θέση του και να φορέσει τη ζώνη του. “Αυτή η καθυστέρηση μπορεί να σημαίνει ότι χάνουμε τη σειρά μας στον αεροδιάδρομο και να πρέπει να περιμένουμε ακόμη περισσότερο”, ανέφερε μια αεροσυνοδός στο Woman’s Day.
Υπαρχουν αεροσυνοδοι stand-by στο αεροδρομιο
Όταν οι επιβάτες βλέπουν έναν φροντιστή ή μια αεροσυνοδό να τρέχει για να μπει στο αεροπλάνο δεν είναι επειδή έχει καθυστερήσει αλλά επειδή συνήθως αντικαθιστά κάποιον συνάδελφο ο οποίος δεν κατάφερε να έρθει.
Σε περίπτωση που ένα μέλος του προσωπικού της καμπίνας δεν μπορέσει να έρθει στη δουλειά για οποιοδήποτε λόγο, υπάρχουν αντικαταστάτες που θα πάρουν τη θέση του έτοιμοι προς επιβίβαση.
“Με έχουν καλέσει να καλύψω συνάδελφο επειδή είχε κάποιο τροχαίο ατύχημα καθώς ερχόταν στη δουλειά”, αναφέρει ανώνυνος φροντιστής. “Βρισκόμουν στην πύλη μέσα σε πέντε λεπτά και οι επιβάτες με κοιτούσαν με απορία”.
Το γευματα του προσωπικου ειναι καλυτερα απο εκεινα των επιβατων
Το φαγητό του αεροπλάνου είναι σχεδόν πάντα μια τεράστια απογοήτευση για τους περισσότερους επιβάτες αλλά τα γεύματα του προσωπικού είναι καλύτερης ποιότητας, σύμφωνα με την Sudewo.”Τα δικά μας γεύματα είναι ελαφρώς καλύτερα από εκείνα των επιβατών”, έγραψε. Παρόλο που η ποιότητα του φαγητού διαφέρει από εταιρεία σε εταιρεία, υπάρχει πάντα τουλάχιστον ένα τρόλεϊ για το προσωπικό “με φρέσκα φρούτα, ψωμάκια, γλυκά, ποτά και άλλα” ανέφερε.
Οι αεροσυνοδοι δεν κοιμουνται αρκετα ειδικα εαν υπαρχει καθυστερηση
Μια καθυστέρηση μπορεί να καθυστερήσει τη βόλτα στην παραλία για τους επιβάτες αλλά για το προσωπικό τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα. Η καθυστέρηση για το προσωπικό καμπίνας μπορεί να σημαίνει ότι θα χάσουν πολύτιμες ώρες ύπνου μέχρι την επόμενη βάρδια.
“Εμείς μισούμε τις καθυστερήσεις όσο κι εσείς, κι ίσως και περισσότερο” ανέφερε η ίδια αεροσυνοδός. “Εκεί που θα ξεκουραζόμουν 10 ώρες, τώρα έχω μόνο 8”, αναφέρει η χρήστρια. “Και μέσα σε αυτές τις 8 ώρες πρέπει να κοιμηθώ, να φάω, να κάνω ντους και να πάω στο αεροδρόμιο”.
Έχετε λοιπόν όλα αυτά στο νου σας στην επόμενη πρωϊνή σας πτήση και ίσως θελήσετε να πείτε ένα ευγενικό “ευχαριστώ” ή “παρακαλώ” στην εξουθενωμένη αεροσυνοδό που σας προσφέρει το ρόφημά σας.
Πηγή: msn.com