Το Instagram πρόσφατα ανακοίνωσε νέες επιλογές διαφήμισης μέσω των Instagram Stories, οι οποίες θα προσφέρουν όχι μόνο μεγάλη ευελιξία στους marketers, αλλά και καλύτερα αποτελέσματα.

Συνολικά πάνω από 250 εκατομμύρια χρήστες χρησιμοποιούν καθημερινά τα Instagram Stories. Στην αρχή χρησιμοποιούσαν τα stories κυρίως οι απλοί χρήστες.

Πλέον, όμως, τα χρησιμοποιούν αρκετά και οι επιχειρήσεις για να προβάλουν τα brands τους. Το Instagram κατέγραψε ότι πάνω από το 50% των επιχειρήσεων έχει κάνει έστω ένα Instagram Story τον τελευταίο μήνα. Γι’αυτό θέλησε να προσφέρει περισσότερες επιλογές για διαφήμιση μέσω των Stories.

Τρομερή προσφορά: Αεροπορικά εισιτήρια για Βουκουρέστι μόλις με €15!

1. Canvas Ads

Τα canvas ads είναι διαφημίσεις σε πλήρη οθόνη, οι οποίες έχουν σχεδιαστεί για να “ζωντανεύουν” στα κινητά μάρκες και προϊόντα. Δημιουργούν μία μοναδική εμπειρία συνδυάζοντας κείμενο, εικόνες, βίντεο, καρουσέλ και πολλά άλλα. Λειτουργούν σαν ένα mini-site, το οποίο δίνει περισσότερες επιλογές και γίνεται πιο διαδραστικό για το χρήστη. Όλα αυτά κάνουν τα canvas ads πιο ελκυστικά.

Τα canvas ads μεταφέρονται, λοιπόν, και στο Instagram, παρέχοντας μία εις βάθος εμπειρία διαφήμισης, η οποία δίνει περισσότερες επιλογές στους διαφημιζόμενους και ελκύει περισσότερο τους χρήστες.

2. Οργανικά stories ως διαφημίσεις

Η δεύτερη δυνατότητα που θα προσφέρει το Instagram είναι η επαναχρησιμοποίηση του περιεχομένου ενός οργανικού story για διαφήμιση. Οι διαφημιστές μπορούν να χρησιμοποιήσουν φίλτρα ή boomerangs για να δημιουργήσουν το περεχόμενο του story και στη συνέχεια να το χρησιμοποιήσουν ως ad.

Τα δημιουργικά των stories αποθηκεύονται στο Power Editor και στο Ads Manager για μελλοντική χρήση. Οπότε αν κάποιο οργανικό story είχε καλά αποτελέσματα, γιατί να μη χρησιμοποιηθεί ξανά ως διαφήμιση;

3. Βελτιστοποίηση τοποθέτησης

Μέσα στις επόμενες εβδομάδες το Instagram θα αναπτύξει πλήρως τη δυνατότητα βελτιστοποίησης τοποθέτησης (placement optimization) σε παγκόσμιο επίπεδο. Αυτό σημαίνει πως τα Instagram Stories θα μπορούν να προστίθενται αυτόματα στις καμπάνιες Facebook, Instagram και Audience Network, μέσω βελτιστοποίησης τοποθέτησης.  Οι διαφημιζόμενοι θα μπορούν να επωφεληθούν από την αποτελεσματική λειτουργίας μιας συνεκτικής καμπάνιας.

Μαύρη λίστα: Αυτά είναι τα 12 αντικείμενα που πρέπει να πετάξετε από το σπίτι σας!

Τα Instagram Stories αντιμετώπισαν τον αρχικό σκεπτικισμό των χρηστών καθώς μιμήθηκαν τα Snapchat Stories. Τελικά όμως, το Facebook κατάφερε να μετατρέψει τα Instagram Stories σε ένα από τα μεγαλύτερα διαφημιστικά εργαλεία, βελτιώνοντάς τα συνεχώς και προσθέτοντας όλο και περισσότερες δυνατότητες

πηγή:suit.gr

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ