Για τη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου ποτέ δεν πρέπει να υπάρχουν δεδομένα. Για παράδειγμα, δεν πρέπει να θεωρούμε ότι επειδή η Ιταλία είναι δίπλα μας και συνηθίζουμε να λέμε «una faccia, una razza», θέλοντας να εννοήσουμε ότι μοιάζουμε πολύ σε χαρακτηριστικά με τους Ιταλούς, ότι θα μας έχουν σε πρώτη προτίμηση για τις διακοπές τους.

Κάντε όρεξη: Αυτά είναι τα 5 κορυφαία μπεργκεράδικα της Αθήνας!

Κι αυτό διότι υπάρχει ανταγωνισμός και μολονότι -πράγματι- οι Ιταλοί έρχονται στην Ελλάδα σε πολύ μεγάλο βαθμό, αυτό δεν ανταποκρίνεται απόλυτα και στην επισκεψιμότητα της Αθήνας. Οι περισσότεροι προτιμούν τα νησιά και δη τα μικρότερα της χώρας μας.

Κατά συνέπεια, η Αθήνα χρειάζεται ενδυνάμωση στη συνείδηση των Ιταλών και για το λόγο αυτό έγιναν συντονισμένες προσπάθειες προκειμένου η Αθήνα να προβληθεί εκ νέου σε κορυφαία ιταλικά μέσα ενημέρωσης.

Μέσα, λοιπόν, από τέσσερα εκτενή δημοσιεύματα, στην ηλεκτρονική έκδοση του διάσημου περιοδικού μόδας Vogue Italia, στο ανδρικό lifestyle περιοδικό Icon Panorama, στο γυναικείο περιοδικό Donna Moderna και στο περιοδικό design & lifestyle Living, η σύγχρονη πλευρά της Αθήνας γοητεύει το ιταλικό κοινό.

Τα νέα πολιτιστικά αξιοθέατα, οι γαστρονομικές τάσεις, τα καινούρια ξενοδοχεία και bars, οι trendy γειτονιές, η σύγχρονη τέχνη και το design, προβάλλονται μέσα από έντυπα και ηλεκτρονικά αφιερώματα, ως αποτέλεσμα δημοσιογραφικών αποστολών που σχεδίασε και υλοποίησε η Marketing Greece με στόχο την προώθηση της Αθήνας, ως city break προορισμού, στην ιταλική αγορά.

«Η Αθήνα είναι η σαγηνευτική καθηγήτρια καλλιτεχνικών, η αριστοκρατική και χαρούμενη ερωμένη, που έχει επίγνωση της μοναδικής γοητείας της και μπορεί να σε κατακτήσει σε ελάχιστα δευτερόλεπτα,» αναφέρει η ηλεκτρονική έκδοση της Vogue Italia. Το αφιέρωμα, που συνοδεύεται από πλούσιο φωτογραφικό υλικό παρουσιάζει τη «μοναδικά συναρπαστική» ελληνική πρωτεύουσα και προβάλει τόσο τα αρχαία μνημεία, όσο και τη στιλάτη πλευρά της Αθήνας.

Επιπλέον, το αντρικό ιταλικό lifestyle περιοδικό Icon Panorama δημοσίευσε ένα ηλεκτρονικό ταξιδιωτικό αφιέρωμα στην αναγέννηση της Αθήνας, εστιάζοντας στις κοιτίδες πολιτισμού.

«Μόλις πατήσεις το πόδι σου στην Αθήνα, νιώθεις τη ζωντανή, χαρούμενη και μεταδοτική ενέργεια μιας πόλης που βιώνει μια περίοδο μεγάλης πολιτιστικής και καλλιτεχνικής αναζωπύρωσης,» σημειώνει το δημοσίευμα.

Επίσης, το γυναικείο ιταλικό περιοδικό Donna Moderna δημοσίευσε ένα αφιέρωμα, αναλύοντας τους λόγους για τους οποίους αξίζει να επισκεφθεί κανείς την Αθήνα για ένα city break.

«Ο πεζόδρομος της Αιόλου, απέναντι από την Πλάκα, είναι το μέρος, όπου σε μόλις λίγα τετραγωνικά μέτρα, μπορείς να ανακαλύψεις το χαρακτήρα αυτής της πόλης: νέοι άντρες που παίζουν κιθάρα, πολύβουα café και wine bars σε προσκαλούν να τα απολαύσεις», σημειώνει η συντάκτρια.

Μπορείτε να βρείτε ποια περιοχή της Αθήνας ήταν… λιβάδι το 1920; Θα πάθετε πλάκα!

Τέλος, το περιοδικό design και lifestyle Living, δημοσίευσε ένα αφιέρωμα εννέα σελίδων, το οποίο προβάλει τη συνεχώς αναπτυσσόμενη πολιτιστική σκηνή και το σύγχρονο αρχιτεκτονικό σχεδιασμό της πρωτεύουσας.

Δύο ακόμα αφιερώματα αναμένεται να δημοσιευθούν τους επόμενους μήνες στην Corriere della Sera και το ταξιδιωτικό περιοδικό Touring Club Italiano.

Πηγή: news247.gr

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ