Παράλληλα, μεγαλύτερες αυξήσεις, πάνω από 6%, αναμένονται στην Ευρώπη. Οι αυξήσεις αυτές θα είναι αποτέλεσμα μιας αλυσίδας παραγόντων: της ισχυρής παγκόσμιας οικονομίας, του πληθωρισμού, της αυξημένης ζήτησης για ταξίδια και της αύξησης των τιμών πετρελαίου.

Παρότι η χωρητικότητα στις αερομεταφορές το 2018 προβλέπεται ότι θα αυξηθεί κατά 6%, η αύξηση της τιμής πετρελαίου και η αυξημένη τμηματοποίηση των βασικών ναύλων θα αυξήσει τις τιμές, αν και όχι στον ίδιο βαθμό, σε όλα μέρη του κόσμου.

Αυτά είναι τα 5 καλύτερα gadget που είναι απαραίτητα για τις διακοπές σας!

Ειδικότερα, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της έκθεσης 2018 Global Travel Forecast, το κόστος των αερομεταφορών θα αυξηθεί κατά 3,5%, των ξενοδοχείων κατά 3,7% και των επίγειων μεταφορών κατά 1,6% (σε βαθμό μικρότερο από τον πληθωρισμό 3%).

Πιο αναλυτικά, θα καταγραφεί αύξηση 5,5% στις αερομεταφορές στη Δυτική Ευρώπη και 8,5% στην Ανατολική ενώ οι τιμές των ξενοδοχείων θα αυξηθούν 6,3% στη Δυτική Ευρώπη και 6,6% στην Ανατολική Ευρώπη.

Όσον αφορά στις αερομεταφορές, η περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού θα έχει αύξηση 2,8%, η Μ. Ανατολή 3%, η Β. Αμερική 2,3% και η Λ. Αμερική 0,3%. Στις τιμές ξενοδοχείων, η Ασία-Ειρηνικός θα έχει αύξηση 3,5%, ενώ μεγάλες αυξήσεις της τάξης του 12% αναμένεται να παρατηρηθούν στη Ρωσία η οποία θα φιλοξενήσει το Summer World Cup, και στη Νορβηγία (14%).

Έκπτωση 15% στα Hellenic Duty Free Shops ως 31/8!Δείτε ποιοι τη δικαιούνται!

Η Μ. Ανατολή και η Αφρική θα έχουν αύξηση μόλις κατά 0,6%, η Λ. Αμερική κατά 1,2%ενώ μικρή αύξηση θα έχει και η Β. Αμερική λόγω μεγάλης προσφοράς δωματίων. «Τα στοιχεία από την πρόβλεψη αυτή μπορούν να θεωρηθούν ισχυρές ενδείξεις σχετικά με το τι θα σημάνει το 2018 για τον επιχειρηματικό κόσμο, καθώς αναμένουμε μεγαλύτερες ταξιδιωτικές δαπάνες», δήλωσε ο πρόεδρος και CEO της Carlson Wagonlit Travel, Kurt Ekert.

«Η γεωπολιτική αστάθεια, η αβεβαιότητα στις ανερχόμενες αγορές και οι αλλαγές στο πολιτικό περιβάλλον στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ είναι παράγοντες που οι επαγγελματίες του τουρισμού χρειάζεται περισσότερο από ποτέ να συνυπολογίσουν», τονίζει η αντιπρόεδρος του Ινστιτούτου GBTA, Jeanne Liu. «Τα πιο επιτυχημένα προγράμματα θα πρέπει να είναι ενημερωμένα για τις γεωπολιτικές εξελίξεις και το συνεχώς διαφοροποιούμενο περιβάλλον παρόχων οι οποίοι επανεκτιμούν τη στρατηγική τους για να προσαρμόζονται», επισημαίνει.

 

πηγή:.airnews.gr

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ