Οι άνθρωποι έχουν ιδιοτροπίες και είναι τόσο μα τόσο διαφορετικοί. Αυτό καταλαβαίνει κάποιος που εργάζεται σε ένα ξενοδοχείο.Ενας μάνατζερ ξενοδοχείου έχει γνωρίσει πολλούς ανθρώπους και έχει αντιμετωπίσει περίεργες καταστάσεις, με πελάτες να αφήνουν χάος μετά την αναχώρησή τους.

Μιλώντας στο Reddit, ένας μάνατζερ ξενοδοχείου μιλά για τις καλές και τις κακές στιγμές στη δουλειά του και αποκαλύπτει όλα όσα πρέπει να ξέρουμε.

Ποια είναι η χειρότερη κατάσταση που έχετε βρει δωμάτιο;

«Ενα ζευγάρι είχε γεμίσει το δωμάτιο με σκόνη που βάζουν στα μωρά. Δεν μιλάω για ένα μπουκάλι, ήταν σαν να έμπαινες στη χώρα των θαυμάτων. Ηταν φρικτό, όλα ήταν καλυμμένα με σκόνη.

Καταλήξαμε να τους χρεώσουμε περίπου 300 δολάρια για να το καθαρίσουμε και να το βάλουμε σε τάξη. Ειλικρινά για να το καθαρίσουμε μας κόστισε περισσότερο καθώς το δωμάτιο έμεινε άδειο για αρκετές ημέρες».

Ο αρχιτέκτονας της ελληνικής βίλας που έχει κάνει τον διεθνή τύπο να παραληρεί,εξηγεί πως συνέλαβε αυτό το τόσο φουτουριστικό σχέδιο!!!(photo)

Πώς μπορώ να έχω την καλύτερη τιμή; Να κάνω κράτηση στο Ιντερνετ ή να μιλήσω απευθείας με το ξενοδοχείο; Πόση ελευθερία υπάρχει στο να μειώσετε ή να αυξήσετε την τιμή με βάση αν σας αρέσει ή όχι ο πελάτης;

«Νομίζω πως εξαρτάται από την ιδιοκτησία, αλλά θεωρώ πως το να μιλήσετε με το ξενοδοχείο είναι το καλύτερο. Να είστε ευγενικοί και καλοί στο τηλέφωνο. Κάποιοι άνθρωποι είναι απίστευτα αγενείς.’

Ακόμη και αν δεν τύχει μιλήστε ευγενικά στο προσωπικό,και εκείνο θα σας φερθεί ανάλογα!Πολλοί υπάλληλοι μπορούν και έχουν την δυνατότητα να αλλάξουν την τιμή και να αγγίξουν το κατώτερο όριο,το οποίο πολλές φορές αγγίζει το μισό της τιμής για διαμονή για ένα βράδυ!

Σήμερα έτυχε την ώρα που μιλούσα με μια κυρία να το κλείσει την ώρα που της έλεγα: «Σας ευχαριστώ που τηλεφωνήσατε…». Μου το έκλεισε πριν καν ολοκληρώσω. Είχει ζητήσει να κάνει μια κράτηση, την οποία έκανε και την χρέωσα 20 δολάρια παραπάνω. Εάν είστε ευγενικοί μπορεί να τύχει να σας κάνουν έκπτωση το ίδιο πόσο

Για ποιους λόγους θα διώχνατε έναν πελάτη;

«Εχουμε αρκετά αυστηρή πολιτική. Αν δημιουργείται πρόβλημα σε άλλους φιλοξενούμενους, τότε θα σας ζητήσουμε να αλλάξετε συμπεριφορά. Αν δεν το κάνετε, θα σας ζητήσουμε να φύγετε. Σε περίπτωση που ζητήσετε να αλλάξετε δωμάτιο για να μην ενοχλείτε, θα σας πούμε κάτι όπως «λυπάμαι αλλά δεν μπορούμε να σας φιλοξενήσουμε, υπάρχει το τάδε ξενοδοχείο…».

Πρώτη επίσκεψη στο ολοκαίνουριο Branco στη Μύκονο! Ένα ξενοδοχείο που επαναπροσδιορίζει τη φιλοξενία…

Το χειρότερο σχετικά με τα παιδιά;

«Οι χειρότερες εμπειρίες με παιδιά είναι όταν οι γονείς τους είναι ηλ@@@οι. Αφήνουν τα παιδιά τους να ουρλιάζουν στους διαδρόμους, ενοχλούν τους άλλους επισκέπτες, ενώ πρέπει να τους λέμε στους γονείς να τα ηρεμήσουν αλλιώς θα αναγκαστούμε να τους ζητήσουμε να φύγουν. Δεν έχω διώξει ποτέ οικογένεια, αλλά έχω φτάσει κοντά».

Αυτό που έκανε πελάτης και σας άφησε με ανοικτό το στόμα;

«Καλή ερώτηση: Μια πολύ ωραία έκπληξη ήταν όταν ένας πελάτης έδωσε στο προσωπικό κάρτα 50 δολαρίων για ένα πολύ ωραίο εστιατόριο στην πόλη. Ηταν ένας πολύ ευγενικός και προφανώς πλούσιος πελάτης».

Οι κορυφαίοι 10 προορισμοί από τον άνθρωπο που έχει γυρίσει όλον τον κόσμο! (Photos)

Σας έχουν προτείνει να κάνετε κάτι που θεωρείται παράνομο;

«Μια φορά υπήρξε ένας άνδρας ο οποίος μας ρώτησε αν μπορούμε να μας αφήσει ένα όπλο και να το δώσουμε στον “θείο” του. Τελικά, το αναφέραμε στην αστυνομία. Επίσης, είμαι σίγουρος πως τις πόρτες του ξενοδοχείου έχουν περάσει ιερόδουλες».

Πώς μπορείς να έχεις ένα δωμάτιο δωρεάν;

«Δεν γίνεται».

Πηγή: efimerida.gr

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ