Πριν από λίγες ημέρες, το travelstyle.gr είχε δημοσιοποιήσει την ανοιχτή επιστολή ενός πελάτη της Ryanair, ο οποίος μέσω facebook αναφέρθηκε στη μεγάλη περιπέτειά του να πάρει πίσω τα χρήματά του από την εταιρεία, έπειτα από ακύρωση εισιτηρίου.

Διαβάστε εδώ αναλυτικά τα όσα καταγγέλει ο εν λόγω πελάτης.

Διαβάστε ακόμα:  ΗΠΑ: Αλλαγές στις αεροπορικές εταιρείες - Περισσότερες αποζημιώσεις στους επιβάτες

Η απάντηση της Ryanair στο travelstyle.gr σχετικά με τη συγκεκριμένη ανάρτηση, είναι η εξής: «Σύμφωνα με τους όρους και προϋποθέσεις που αναγράφονται στην κράτηση, για όλα τα εισιτήρια της Ryanair δεν  ισχύει η επιστροφή χρημάτων».

 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ