booking - πλατφόρμες κρατήσεων

Η αύξηση στις online κρατήσεις που πραγματοποιούνται απευθείας στις δικές τους ιστοσελίδες είναι ένας από τους βασικούς στόχους που έχουν θέσει για το άμεσο μέλλον τα ξενοδοχεία στην Ελλάδα, τα οποία επενδύουν όλο και περισσότερο στην διαδικτυακή παρουσία τους.

Διαβάστε επίσης: The Modernist: Το νέο luxury ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης που θα συζητηθεί!

Τι δηλώνουν οι Έλληνες ξενοδόχοι

«Τα ελληνικά ξενοδοχεία χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο τις ψηφιακές τεχνολογίες και οι άνθρωποι που τα διαχειρίζονται είναι πλέον πολύ πιο ενημερωμένοι» σημειώνει στο CNN Greece ο Δημήτρης Σερίφης, διευθύνων σύμβουλος της Nelios, μίας εταιρείας που εξειδικεύεται στο χώρο της παροχής υπηρεσιών digital marketing σε ξενοδοχεία.

«Οι πελάτες μας ζητούν καλύτερα sites και περισσότερα ψηφιακά εργαλεία προκειμένου να ανταποκριθούν στις αλλαγές που υπάρχουν στον κλάδο και στην άνοδο των online κρατήσεων» επισημαίνει ο επικεφαλής της Nelios, το πελατολόγιο της οποίας περιλαμβάνει περίπου 300 μικρά και μεγάλα ξενοδοχεία.

Σύμφωνα με τον κ. Σερίφη, οι Έλληνες ξενοδόχοι δείχνουν πλέον περισσότερο ψηφιακά έτοιμοι σε σχέση με το παρελθόν (σ.σ. η Nelios συμπληρώνει 10 χρόνια από την ίδρυση της και από την αρχή ο κλάδος του τουρισμού ήταν από τους βασικούς τομείς δραστηριοποίησης της) και οι επενδύσεις που κάνουν είναι περισσότερο στρατηγικές.

«Το αξιοσημείωτο είναι πως δεν είναι μόνο τα μεγάλα ξενοδοχεία που επενδύουν αλλά και μικρές μονάδες και σε πολλές περιπτώσεις έχουμε εκπλαγεί θετικά» δηλώνει ο κ. Σερίφης.

Ποσοστά και στόχοι

Το μεγάλο στοίχημα είναι πάντως η ενίσχυση των απευθείας online κρατήσεων. Αυτή τη στιγμή, το ποσοστό των online κρατήσεων που γίνονται απευθείας μέσω των ιστοσελίδων στα ελληνικά ξενοδοχεία κινείται σε αρκετά χαμηλά ποσοστά για τις περισσότερες μονάδες  και είναι διψήφια μόνο σε ειδικές περιπτώσεις.

«Ο στόχος που έχουν θέσει πολλά ξενοδοχεία είναι να αυξήσουν όσο μπορούν τις απευθείας online κρατήσεις τουςκαθώς θέλουν να περιορίσουν την εξάρτηση τους από τις μεγάλες online πλατφόρμες κρατήσεων, η προμήθεια στις οποίες είναι αρκετά σημαντικά. Άλλωστε, τα περιθώρια κερδοφορίας στις online κρατήσεις είναι μεγαλύτερα» επισημαίνει ο διευθύνων σύμβουλός της.

Διαβάστε επίσης: Hallstatt: Εικόνα σαν καρτ ποστάλ

Για να επιτευχθεί αυτή η αύξηση απαιτείται, σύμφωνα με τον κ. Σερίφη, το ξενοδοχείο να έχει μία εξαιρετικά οργανωμένη εικόνα όσον αφορά την online παρουσία του και να δηλώνει παρών σε όλα τα σύγχρονα εργαλεία που χρησιμοποιεί ο ταξιδιώτης, όπως είναι, για παράδειγμα, τα smartphones.

Επιπλέον, θα πρέπει να δίνει κίνητρα που να είναι τέτοια που να πείθουν τον ταξιδιώτη να κάνει κράτηση απευθείας στο site του ξενοδοχείου και να μην χρησιμοποιεί κάποια από τις υπάρχουσες πλατφόρμες. Το επόμενο βήμα είναι πάντως η δημιουργία προγραμμάτων πιστότητας των πελατών (loyalty) και η αξιοποίηση απευθείας από τους ξενοδόχους των δεδομένων που παράγονται από τις κινήσεις των πελατών. «Σε λίγο όλα θα είναι ψηφιακά» σημειώνει ο κ. Σερίφης.

Πηγή: www.cnn.gr

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ