Ο  Κοσμάς Κουμιανός και ο Κώστας Ποταμίτης «επενδύουν στην εμπειρία» και πραγματοποιούν τα τελευταία πέντε χρόνια από ένα μακρινό ταξίδι.

Φέτος είναι στις χώρες της νοτιοανατολικής Ασίας. Το ταξίδι διήρκεσε περίπου ένα μήνα και σχεδιαζόταν αυθόρμητα, καθώς προσπαθούσαν να ακολουθήσουν μη τουριστικές διαδρομές και δραστηριότητες ώστε να ενσωματωθούν με τους ντόπιους και να αφουγκραστούν τα ήθη και τα έθιμά τους.

«Ένας τουρίστας θα σχεδιάσει προσεκτικά το ταξίδι του, με κύριο στόχο να δει όσο περισσότερα αξιοθέατα του προτείνει ο τουριστικός οδηγός ή το τουριστικό πρακτορείο. Κινείται μηχανικά και μένει πιστός στο πρόγραμμά του. Αντίθετα, ο ταξιδιώτης είναι “πολίτης του κόσμου”.»

Ο προορισμός του είναι το ίδιο το ταξίδι και θα το ζήσει εξερευνώντας και μελετώντας τους διαφορετικούς πολιτισμούς μερικές φορές με σύνεση και δέος και άλλες με αυθορμητισμό. Για του λόγου το αληθές, στο συγκεκριμένο ταξίδι είχαμε κλείσει μόνο την ημερομηνία αναχώρησης και επιστροφής στην Ελλάδα. Όλη η υπόλοιπη πορεία σχεδιάστηκε εκεί και αυτή ήταν η ομορφιά του» εξηγούν οι δύο φωτογράφοι.

Το νησί Taming από ψηλά.

Η Ταϊλάνδη θεωρούν ότι είναι η χώρα των αντιθέσεων: από τη μία η Μπανγκόκ, μία τεράστια πυκνοκατοικημένη πρωτεύουσα γεμάτη ανάκτορα και βουδιστικούς ναούς, που όμως η ανάπτυξή της είναι τόσο ταχύρρυθμη ώστε δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τις μεγάλες πρωτεύουσες του δυτικού πολιτισμού, και από την άλλη τα εκατοντάδες νησιά με τις εξωτικές παραλίες και τον κοραλλιογενή πολύχρωμο βυθό.

Ο ιταλικός αέρας σε σπίτι της Πλάκας

Σε αυτά τα εξωτικά νησιά συνάντησαν άγρια, παρθένα ομορφιά και μια φοβερή πολυχρωμία και ποικιλότητα στη θάλασσα. Για έναν φωτογράφο, αυτός ο κοραλλιογενής βυθός με τα ψάρια-κλόουν, που γνωρίζουμε από το Ψάχνοντας τον Νέμο, και οι απομονωμένες βελούδινες παραλίες είναι σωστός παράδεισος.

Ο εξοπλισμός που χρησιμοποίησαν στις φωτογραφίες που θα δείτε περιλάμβανε σχεδόν τα πάντα: κάμερες μεσαίου φορμά, full frame 35mm, drone, υποβρύχιες και φακούς κάθε λογής.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ