Οι αποικίες της Βρετανίας άφησαν πίσω στην Ινδία έναν μεγάλο «θησαυρό». Αυτός εξακολουθεί να είναι αγαπητός μέχρι και σήμερα. Αυτό το σημαντικό επίτευγμα είναι ένας σιδηροδρομικός σταθμός που επεκτείνεται σε 3 μέρη.

- Advertisement -

Αυτές οι διαδρομές θεωρούνται από τις εντυπωσιακότερες που υπάρχουν σε ορεινό τοπίο μοναδικής παγκόσμιας κληρονομιάς. Συγκεκριμένα είναι: ο Ιμαλαϊκός Σιδηροδρομικός Σταθμός Darjeeling, ο σιδηροδρομικός σταθμός Nilgiri και ο σιδηρόδρομος Kalka Shimla.

Αυτές οι γραμμές προσφέρουν στους αναβάτες μια ασύγκριτη ταξιδιωτική περιπέτεια σε άγριο ορεινό τοπίο και αντέχουν τη δοκιμασία του χρόνου ως εξαιρετικά πλεονεκτήματα της μηχανικής. Ίσως ο σημαντικότερος ρόλος τους, ωστόσο, ήταν ως κοινωνικοοικονομικά στοιχεία για τις απομονωμένες κοινότητες αυτής της ορεινής περιοχής. Οι σιδηρόδρομοι συνέβαλαν στη διασύνδεση των αγροτών ως μέρος μιας ταχέως εκσυγχρόνισης της Ινδίας.

Ο Ιμαλαϊκός σιδηροδρομικός σταθμός Darjeeling Himalayan Railway – που συχνά αποκαλείται “αμαξοστοιχία παιχνιδιών” εξαιτίας του περιορισμένου μεγέθους του – άνοιξε το 1881. Το μηχανολογικό έργο που καθιέρωσε αυτή τη σιδηροδρομική γραμμή δεν ήταν τίποτα λιγότερο από μνημειώδες. Η αρχική πορεία των 51 χιλιομέτρων (82 χιλιομέτρων) ανέβηκε από τα 120 μέτρα (120 μέτρα) στο Siliguri σε 7,407 πόδια (2,257 μέτρα) στο Ghum. Η διαδρομή ήταν μια ατελείωτη σειρά αλλαγών, βρόχων, στροφών, σήραγγες και γέφυρες για να αποκτήσουν σοβαρό υψόμετρο.

Το μήκος του σιδηροδρόμου Kalka Shimla, που χτίστηκε στα τέλη του 1800 επειδή οι ξένες ηγέτες της Ινδίας ήθελαν να μπορούν να ξεφύγουν πιο εύκολα από τη ζέστη.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΊΑ ΑΠΌ ΤΟΝ ZHENG HUANSONG, CORBIS IMAGES

Το Nilgiri Mountain Railway εκτείνεται σε 46 χιλιόμετρα ορεινού εδάφους στο κράτος Ταμίλ Ναντού. Σε αντίθεση με τους σιδηρόδρομους των Ιμαλαΐων προς τα βόρεια, αυτή η ατμοκίνητη γραμμή ανεβαίνει στις νότιες ζούγκλες και ανεβαίνοντας προς το τέλος της στο Udhagamandalam. Σε αυτό το σταθμό λόφου, που κάποτε το ονόμαζαν Ootycamund ή “Ooty,”και οι Βρετανοί διαχειριστές ζητούσαν ανακούφιση από τη ζέστη.

Οι 3 ομορφότερες παραλίες του Πηλίου σε ένα video!

6 πόλεις της Ευρώπης για low budget διακοπές

Η γραμμή Nilgiri προτάθηκε το 1854, αλλά η τοπική τοπογραφία ήταν τόσο αποθαρρυντική με αποτέλεσμα η δουλειά να ξεκινήσει το 1891. Διήρκεσε σχεδόν δύο δεκαετίες προτού ανοίξει η γραμμή το 1908. Μία από τις γραμμές φτάνει προς τα σύννεφα από 326 μέτρα έως 7,228 πόδια (2.203 μέτρα) – ένα απίστευτο επίτευγμα πριν από έναν αιώνα και όχι λιγότερο από σήμερα.

Ο τοπικός σιδηρόδρομος Kalka Shimla, ο οποίος εκτείνεται περίπου 60 μίλια (96 χιλιόμετρα) και ανεβαίνει περίπου 1420 μέτρα, σχεδιάστηκε και εκτελέστηκε κατά τα τέλη του 19ου αιώνα, ώστε οι ξένοι ηγέτες της Ινδίας να μπορούν εύκολα να ξεφύγουν από τη ζέστη της καλοκαιρινής πρωτεύουσας του Raj δηλαδή ο σταθμός του λόφου Shimla.

Η γραμμή διασχίζει 102 σήραγγες, η μεγαλύτερη από τις οποίες έχει μήκος 1.143 μέτρα. Διασχίζει επίσης 864 γέφυρες, πολλές από τις οποίες είναι οδογέφυρες με διάφορα επίπεδα τοξωτών στοών που θυμίζουν υδραγωγεία της αρχαίας Ρώμης.  Αυτοί οι σιδηρόδρομοι είναι ιστορικά ιερά αξιοθέατα για πορεία των τρένων, αλλά πιστεύουν ότι δεν είναι περισσότερο από σκονισμένα λείψανα μιας άλλης αυτοκρατορίας.

Google: Ο τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός των Αμερικανών για το 2021 είναι η Ελλάδα

Και τα τρία είναι ακόμα πλήρως λειτουργικά σήμερα, και αν ταξιδέψεις σε οποιοδήποτε από αυτά τα μέρη θα ανακαλύψεις απίστευτα τεχνικά επιτεύγματα που έφεραν τις σιδηροδρομικές υπηρεσίες σε αυτές τις τοπικές τοποθεσίες.  Οι σιδηρόδρομοι αντιμετωπίζουν πολλά προβλήματα λόγω πολιτικών αναταραχών σε ορισμένες περιοχές. Είναι επίσης στο έλεος των εποχιακών καταιγίδων, οι οποίες μπορούν να επιδεινώσουν τις διαδρομές (και τους δρόμους) και να χρειάζονται εκτεταμένες επισκευές. Η συντήρηση αυτών των θησαυρών μπορεί να είναι δύσκολη και δαπανηρή, αλλά η υψηλή τους ελκυστικότητα στους τουρίστες βοηθά στη λειτουργία τους.

8 ευρωπαϊκά χωριά που δεν ξέρεις την ύπαρξή τους

Πώς να πάτε εκεί  Οι κατώτεροι σταθμοί αυτών των ορεινών σιδηροδρόμων είναι προσβάσιμοι από συμβατικές ινδικές σιδηροδρομικές γραμμές ή με λεωφορείο / αυτοκίνητο.

 

Πότε θα Επισκεφθείτε

Οι πιθανοί αναβάτες θα πρέπει να είναι προσεκτικοί σε σχέση με τις καιρικές συνθήκες, συμπεριλαμβανομένων των υψηλών χιονοπτώσεων στα βόρεια βουνά και των βροχοπτώσεων.

Πώς να επισκεφθείτε

Αυτά τα ταξίδια αμαξοστοιχίας συνθέτουν το παλιό ρητό για το ταξίδι που είναι τόσο αξέχαστο όσο ο προορισμός. Υπάρχουν ενδιαφέρουσες στάσεις κατά μήκος κάθε μιας από αυτές τις γραμμές, αφήνοντας τον ταξιδιώτη να αποφασίσει πόσο χρόνο θα παραμείνει καθ ‘οδόν. Για όσους ενδιαφέρονται να δουν κάθε γραμμή ως συνεχή βόλτα, δεν υπάρχει τίποτα άλλο παρά να καθίσετε και να απολαύσετε το τοπίο.

Καλό ταξίδι!

πηγή: nationalgeographic.com

- Advertisement -
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ