Η επιχείρηση που φροντίζει τον ταξιδιώτη και το κατοικίδιό του, προτείνει καταλύματα που είναι πραγματικά φιλικά προς τα ζώα, παρέχει υπηρεσίες υποδοχής του τετράποδου με στρωματάκια, λιχουδιές και παιχνίδια και προσφέρει ένα ευρύ πλαίσιο δραστηριοτήτων για τον επισκέπτη και τον αγαπημένο του φίλο

Αποτέλεσμα εικόνας για Woof Club

 

Ο καιρός αρχίζει να ζεσταίνει, οι φωτογραφίες φίλων από κοντινές παραλίες γεμίζουν ασφυκτικά το timeline σου και η διάθεση για χαλάρωση, θάλασσα, ήλιο και διακοπές γιγαντώνεται. Έπειτα από σκέψη και ανταλλαγή ιδεών για τον ιδανικό προορισμό, καταλήγεις με τους φίλους σου στο νησί που θα αποτελέσει τον τόπο απόδρασης από την καθημερινότητα αυτό το καλοκαίρι. Κάνεις την απαραίτητη έρευνα στο Διαδίκτυο, επιλέγεις τα ξενοδοχεία που σου ταιριάζουν και ξεκινάς τα τηλέφωνα. «Ναι, γεια σας. Θα ήθελα να μάθω αν υπάρχει διαθεσιμότητα για δύο δωμάτια. Είμαστε τέσσερα άτομα και… έχουμε ένα σκύλο», λες στον ξενοδόχο, ο οποίος ευγενικά σου εξηγεί πως στο κατάλυμά του δεν γίνονται δεκτά τα κατοικίδια. Κλείνεις το τηλέφωνο και συνεχίζεις. Άλλωστε είσαι συνηθισμένος στα «όχι» όταν προφέρεις τη λέξη «σκύλος».  Μόλις ακούς από την άλλη γραμμή τη μαγική φράση «βέβαια, δεχόμαστε σκύλους», παίρνεις με ανακούφιση μία ανάσα και προχωράς στις λεπτομέρειες. Αφού έχεις συμφωνήσει για τις ημέρες παραμονής, νιώθεις πως κάτι αλλάζει όταν ο συνομιλητής σου ξεκινά διστακτικά τις ερωτήσεις: «Το σκυλάκι σας γαβγίζει; Μήπως μαδάει; Κάθε πότε τρώει; Βγαίνει βόλτα πολλές φορές μέσα στην ημέρα;». Εκείνη τη στιγμή συνειδητοποιείς πως το μπαλκόνι με θέα στο απέραντο γαλάζιο που ονειρεύτηκες μέσα από τις φωτογραφίες της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου δεν θα το δεις ποτέ από κοντά. Ευχαριστείς και εξακολουθείς να κάνεις τηλεφωνήματα, αλλά μάταια…  Αν δεν είσαι τυχερός να πετύχεις τα ενοικιαζόμενα δωμάτια και τα ξενοδοχεία που είναι πραγματικά φιλικά προς τα κατοικίδια με αυστηρή πολιτική, τότε οι ερωτήσεις που ακούς από την άλλη γραμμή είναι πάνω-κάτω οι ίδιες. Πριν, όμως, το πάρεις απόφαση ότι διακοπές μαζί με τον αγαπημένο σου σκύλο δεν θα κάνεις, εμφανίζεται σαν από μηχανής Θεός το Woof Club!

Φέτος θα κάνετε διακοπές με την οικογένεια;Αυτά είναι τα 12+1 ελληνικά νησιά που σας προτείνουμε!(photo)

Αποτέλεσμα εικόνας για Woof Club

Τι είναι το Woof Club, όμως, και ποιος φροντίζει με λεπτομέρεια, προσοχή και σεβασμό προς τα ζώα να ετοιμάσει ένα πλήρες πακέτο διακοπών για τον ταξιδιώτη που δεν επιθυμεί να αποχωριστεί τον τετράποδο φίλο του;

«Το Woof Club είναι το πρώτο ταξιδιωτικό γραφείο αφιερωμένο στους ανθρώπους που ταξιδεύουν με κατοικίδια από την Ευρώπη στην Ελλάδα και στους Έλληνες που ταξιδεύουν στο εσωτερικό της χώρας. Επιπλέον, είναι ο πρώτος και μοναδικός εξειδικευμένος σύμβουλος pet friendly επιχειρήσεων στην Ελλάδα και στην Ευρώπη», λέει η ιδρύτρια της εταιρίας Έλενα Δέδε.Η 30χρονη δικηγόρος που εγκατέλειψε την καριέρα της σε μεγάλη εταιρία για να κάνει το όνειρό της πραγματικότητα και να αφοσιωθεί στα κατοικίδια και τις υπηρεσίες γύρω από αυτά, εξηγεί στο protothema.gr πως με πολύ κόπο, όρεξη και απουσία χρηματοδότησης κατάφερε να χτίσει μαζί με τον αδελφό της, Χαράλαμπο, ο οποίος διαθέτει εμπειρία στα ξενοδοχειακά, το Woof Club, με στόχο να δώσει τέλος στο ερώτημα «μπορώ να πάω διακοπές με το σκύλο μου;».

Woof Club: Η πρώτη ελληνική startup που κάνει τις διακοπές με σκύλο… παιχνιδάκι

Αυτό είναι το υπερπολυτελές resort όπου περνάει τον μήνα του μέλιτος η Πίπα Μίντλετον! (Photos)

Οι άνθρωποι στους οποίους απευθύνεται το Woof Club είναι: ο ταξιδιώτης με κατοικίδιο, καθώς και το κατάλυμα που δηλώνει pet friendly. Μέσα από την ιστοσελίδα www.woofclub.gr ο ταξιδιώτης μπορεί να κάνει κράτηση σε ένα αξιόπιστα φιλικό προς τα ζώα κατάλυμα, να ενημερωθεί για την πολιτική κατοικιδίων του καταλύματος, να απολαύσει προϊόντα, δραστηριότητες και υπηρεσίες για τα κατοικίδιά του και τον ίδιο, να έχει εγγυημένη κτηνιατρική περίθαλψη, να ενημερωθεί για τα εστιατόρια και τις παραλίες που δέχονται ζώα. Από την άλλη, το κατάλυμα που συνεργάζεται με το Woof Club με τη βοήθεια των ιδρυτών του διαμορφώνει την πολιτική για τα κατοικίδια, εκσυγχρονίζει τις δομές του που αφορούν στα κατοικίδια, λαμβάνει τον απαραίτητο εξοπλισμό και παρέχει υπηρεσίες φτιαγμένες στα μέτρα του κάθε επισκέπτη.

«Αν είσαι ταξιδιώτης η υπηρεσία είναι δωρεάν. Μέσα από τη φόρμα ταξιδιώτη της WoofClub, η ομάδα αναλαμβάνει να σου κλείσει την καλύτερη ταξιδιωτική προσφορά στον προορισμό σου. Επιλέγοντας την κτηνιατρική κάλυψη πληρώνεις 10 ευρώ για να έχεις σε επιφυλακή τον κτηνίατρο αν συμβεί το οτιδήποτε στο κατοικίδιό σου, αν θέλεις συμβουλές για παραλίες και εστιατόρια που δέχονται κατοικίδια θα καταβάλεις ένα ποσό για να λάβεις χάρτη και λεπτομέρειες με όλους τους ιδανικούς προορισμούς για εσένα και το σκύλο σου. Επιπλέον μπορείς να αγοράσεις οτιδήποτε χρειαστείς για το σκύλο σου μέσα από το e-shop και το TravelPawBox του WoofClub. Επιπλέον, αν δεν θέλεις να πάρεις μαζί σου την τροφή του κατοικιδίου σου, θα σε περιμένει στο ξενοδοχείο που θα επιλέξεις», λέει η κυρία Δέδε, η οποία δεν κρύβει την αγάπη της στα ζώα και δη τους σκύλους. Εξάλλου, ο αγαπημένος της μαύρος σκύλος, Τάσος, δεσπόζει στις φωτογραφίες της και στάθηκε αφορμή για να πάρει πνοή αυτό το επιχειρηματικό εγχείρημα.

Μπάνιο στη θάλασσα παρέα με εξωτικά φλαμίνγκο!Μια απίστευτη εμπειρία και όμως αληθινή!(photo)

Όταν πήγα διακοπές με το σκύλο μου το 2015 είδα την κατάσταση. Ήμασταν μία μεγάλη παρέα με δύο σκυλιά και ψάχναμε να κλείσουμε δωμάτιο. Εκεί κατάλαβα πόσο εκλείπει το know how υποδοχής ανθρώπων με σκύλους από τους Έλληνες ξενοδόχους  και γενικά στην Ελλάδα πόση μεγάλη φοβία και προκατάληψη υπάρχει απέναντι σε ανθρώπους που ταξιδεύουν με σκύλο. Οι περισσότεροι δεν έπαιρναν τα κατοικίδια μαζί ή τύχαιναν σε πολύ καλούς ξενοδόχους που είναι φιλόζωοι και άνετοι. Εμείς, ωστόσο, δε θέλαμε να είναι θέμα τύχης, αλλά να υπάρχει πλαίσιο. Οπότε σκέφτηκα να κάνω κάτι για αυτό. Πραγματοποιήσαμε έρευνα αγοράς και είχαμε εντυπωσιακά αποτελέσματα καθώς ο κόσμος είναι διατεθειμένος να πληρώσει προκειμένου να ξέρει ότι μπορεί ήρεμα και με ασφάλεια να πάει κάπου με το κατοικίδιό του απολαμβάνοντας επιπλέον υπηρεσίες. Αποφασίσαμε, λοιπόν, με έντιμο και ολοκληρωμένο τρόπο να καλύψουμε αυτή την ανάγκη», τονίζει η επικεφαλής της νεοφυούς επιχείρησης που απέσπασε το Papastratos Startup Award ως καινοτόμα υπηρεσία και το Silver Award των Tourism Awards 2017 ως καινοτόμα startup.

Σε αυτό το πλαίσιο τα αδέλφια Δέδε σε συνεργασία με τις επιχειρήσεις που γίνονται μέλη του Woof Club βελτιώνουν τις υποδομές, παρέχουν πολιτικές κατοικιδίων, προσφέρουν συμβουλευτικές υπηρεσίες, εξοπλισμό, κάνουν μελέτη χώρου, προτείνουν καλύτερη αξιοποίηση των υπαρχόντων χώρων, ενώ σχετικά με τον ταξιδιώτη διαβεβαιώνουν πως το κατάλυμα που θα επιλέξει θα είναι αξιόπιστα φιλικό προς τα κατοικίδια, τον βοηθούν με οτιδήποτε χρειαστεί σχετικά με το τετράποδο φίλο του στον τόπο επιλογής του, του παρέχουν πακέτα φτιαγμένα στα μέτρα του, μεταφορά από το αεροδρόμιο με το σκύλο του στο ξενοδοχείο, κτηνιατρική κάλυψη, δραστηριότητες για τον ίδιο, το παιδί, το κατοικίδιο, αλλά και προτείνουν δραστηριότητες με άλλους ιδιοκτήτες σκύλων και φίλους του Woof Club.

Το ήξερες; Γιατί τα παράθυρα των πλοίων είναι στρόγγυλα;

Μέσα σε ελάχιστους μόλις μήνες το Woof Club κατάφερε να εντάξει στους κόλπους του εκατό καταλύματα, από ενοικιαζόμενα δωμάτια που φέρουν απαραιτήτως την άδεια του ΕΟΤ, μέχρι ξενοδοχεία πέντε αστέρων και μπουτίκ. Απαραίτητη προϋπόθεση αποτελεί η πολιτική κατοικιδίων, καθώς χωρίς αυτή το κατάλυμα δε γίνεται δεκτό στο κλαμπ. Τι εννοούμε, όμως, με την «πολιτική κατοικιδίων»; Να υπάρχει ένα σαφές πλαίσιο με υποχρεώσεις και δικαιώματα του ιδιοκτήτη σκύλου, ώστε να διαμορφωθεί μία σχέση ισορροπίας ανάμεσα στον επισκέπτη και τον ξενοδόχο. Με λίγα λόγια, ο πελάτης να γνωρίζει με βεβαιότητα ότι το ξενοδοχείο έχει φροντίσει να υπάρχουν για αυτόν κανόνες που πρέπει να γίνονται σεβαστοί και την ίδια στιγμή το κατάλυμα να είναι πραγματικά φιλόξενο.

Τι συμβαίνει, όμως, στην περίπτωση που ένα κατάλυμα δηλώνει φιλικό προς τα κατοικίδια αλλά δεν εφαρμόζει την πολιτική; Όταν ολοκληρωθεί η διαμονή, ο ταξιδιώτης καλείται να συμπληρώσει μία σύντομη φόρμα όπου δηλώνει αν έμεινε ικανοποιημένος από το ξενοδοχείο, αν ο ίδιος και το κατοικίδιό του αντιμετωπίστηκαν φιλόξενα ή αν προέκυψε οποιοδήποτε πρόβλημα. Το επιβεβαιωμένο αρνητικό σχόλιο αποτελεί αιτία για να αφαιρεθεί από τα λίστα των Woof Club ξενοδοχείων το κατάλυμα. Ανάλογη φόρμα, βέβαια, καλείται να συμπληρώσει από την πλευρά του και το ξενοδοχείο σχετικά με πιθανές ζημιές που ενδεχομένως προκάλεσε ο σκύλος. Εντούτοις, δεν έχει σημειωθεί κανένα δυσάρεστο περιστατικό, όπως επισημαίνει η κα Δέδε, η οποία μεταξύ άλλων είναι και ιδρύτρια της κοινωνικής επιχείρησης Dogs’ Voice που στηρίζει τις φιλοζωικές οργανώσεις σε ολόκληρη την Ελλάδα και έχει καταφέρει από τον Ιούνιο του 2015 να προχωρήσει σε 800 υιοθεσίες αδέσποτων, ενώ έχει διαμορφώσει και πρόγραμμα διαχείρισης αστικής πανίδας σε επίπεδο τοπικής αυτοδιοίκησης. Όπως διαπιστώνει η δυναμική επιχειρηματίας, πάντως, τα τελευταία χρόνια σημειώνεται βελτίωση σχετικά με τη φιλοζωική παιδεία στην Ελλάδα. Παρότι, όπως προσθέτει, υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που αντιμετωπίζουν τα ζώα σαν πράγματα και τους φέρονται κακοποιητικά, καταγράφεται μεγαλύτερη ευαισθησία, ενώ έχει ήδη εγκριθεί από το υπουργείο Παιδείας πρόγραμμα ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των παιδιών απέναντι στα ζώα.

Βέβαια, το όραμα για μία ευαισθητοποιημένη πολιτεία και υπηρεσίες φτιαγμένες στα μέτρα σκύλων, γάτων και των ιδιοκτητών τους δεν αποτελεί εύκολο εγχείρημα. Με την επιχείρηση να καταφέρνει να επιβιώνει δίχως χρηματοδότηση, αλλά αποκλειστικά από τους πόρους των ιδρυτών της, το πρότζεκτ είναι τουλάχιστον τολμηρό τη στιγμή που η οικονομική κρίση έχει μετατρέψει για πολλούς Έλληνες τις διακοπές σε όνειρο θερινής νυκτός.

Καιρός τα γνωρίσεις το πιο ρομαντικό μέρος στην Πελοπόννησο! Ο ηπειρωτικός προορισμός με νησιώτικο «άρωμα» (Photos)

Την ώρα, δε, που όπως τονίζει η κα Δέδε στην Ελλάδα «φορολογικά η κατάσταση για μία νεοφυή επιχείρηση είναι μη ενθαρρυντική και το περιβάλλον είναι αφιλόξενο», απαιτείται προσεκτικός σχεδιασμός, πρωτοβουλία και πολλές ώρες στο τηλέφωνο στην προσπάθεια να γίνουν γνωστές στους ξενοδόχους οι παροχές του Woof Club.


«Δεν είναι εύκολο πρότζεκτ, δεν χρηματοδοτείται από επενδυτή. Ψάχνουμε χρηματοδότηση, όχι για να καταφέρουμε να είμαστε βιώσιμη εταιρία, αλλά για να αναπτυχθούμε και σε άλλες αγορές. Αν μία εταιρία δεν έχει οργανικά έσοδα δεν είναι καλός δείκτης για την ανάπτυξή της. Μας ενδιαφέρει η χρηματοδότηση όχι για να μας παρέχει οξυγόνο για λίγους μήνες, αλλά για να μας βοηθήσει να κάνουμε το μεγάλο βήμα», προσθέτει η κα Δέδε με δυναμισμό αποδεικνύοντας πως παρά τις αντίξοες συνθήκες, η ευελιξία, η ευρηματικότητα, η διάθεση για δουλειά και η καινοτομία, ανταμείβουν εκείνους που με θάρρος, σοβαρότητα και εργατικότητα τολμούν. Όταν όλα τα παραπάνω, μάλιστα, συνδυάζονται με την προσπάθεια για τη συλλογική πρόοδο και την ευαισθητοποίηση γύρω από ένα θέμα που αφορά ζωές η αξία που προσδίδεται στο εγχείρημα είναι τεράστια.

πηγή:protothema.gr

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ