Στην Σύρο ξεκίνησε η δημιουργία ηλεκτρικού αυτοκινήτου πριν καν οι Έλληνες αποκτήσουν ουσιαστικά … ρεύμα για να βλέπουν.
Στην Κατερίνη, Έλληνες κατασκευαστές δημιούργησαν τα περίφημα Pony Hellas, αυτοκίνητα που θα μπορούσαν να λύσουν το πρόβλημα της Ελλάδας όσον αφορά τις μεταφορές κυρίως καθότι επαγγελματικά και ημιεπαγγελματικά αλλά ας είναι καλά η γραφειοκρατία.
3 νέες δυνατότητες για τα Instagram Stories που πρέπει να γνωρίζετε
Και ο ρόλος του; Να βοηθήσει στην εξέλιξη της ανάρτησης που θα έδινε την δυνατότητα στο αυτοκίνητο να συμπεριφέρεται με τον ίδιο τρόπο είτε πέφτει σε λακκούβες, είτε ανεβαίνει βουνά, είτε τρέχει με 300 σε ευθεία. Κάτι που έγινε πραγματικότητα… Όμως «δυστυχώς έχουμε φτιάξει τέσσερα πρωτότυπα αυτοκίνητα, ικανά να κινηθούν παντού αλλά δεν υπάρχουν πλέον τα χρήματα για να μπορέσει αυτό το αυτοκίνητο να βγει στην αγορά» Αυτό μας είπε ο Βασίλης Ορφανός.. Τα αδύνατα… δυνατά Και βγήκαμε στην …αναζήτηση. Και ανακαλύψαμε τι εστί Δημήτρης Κορρές.
Έδωσε τη βασική λύση στη γέφυρα της Χαλκίδας… Μετακίνησε την καμινάδα των 46μ. στο Carrefour της Ν. Ιωνίας… Και τον βυζαντινό ναό της Παναγίας Τορνικίου Γρεβενών, για να σωθεί από τα νερά φράγματος στον Αλιάκμονα… Αλλά και τον Ναό των Αγίων Αποστόλων Πέτρου και Παύλου στο αεροδρόμιο των Σπάτων… Και τόσα άλλα… Υπομονή – συνεργασία Όσο για το αυτοκίνητο; Το 4ο στη σειρά αυτοκίνητο είναι γνωστό ως Korres Project 4 είναι 6.300 m3, έχει την εμφάνιση ενός εξωτικού σπορ αυτοκινήτου, σκαρφαλώνει απίστευτα εμπόδια, έχει τελική ταχύτητα γύρω στα 300 χιλ.
Αθήνα: Τα 6 στέκια με πασίγνωστους ιδιοκτήτες!
Και για τον σχεδιασμό του χρειάστηκαν δύο χρόνια… Και όπως λέει ο ίδιος στην ιστοσελίδα voria.gr «Όταν απευθύνθηκα σε εταιρείες στο εξωτερικό για να μου φτιάξουν σασμάν για το αυτοκίνητο, μού απάντησαν ότι αναλαμβάνουν παραγγελίες πάνω από 10.000 κομμάτια. Σκέφτηκα τότε: τι μηχανικός είμαι αν δεν μπορώ να φτιάξω μόνος μου το σασμάν; Πήγα, λοιπόν, στα συνεργεία της γειτονιάς, πήρα σασμάν και προσπάθησα να καταλάβω πώς κατασκευάζεται»,. Η βασική καινοτομία του αυτοκινήτου είναι η ανάρτηση, που δεν επιτρέπει στους τροχούς να σηκωθούν από το έδαφος.
Έτσι το αυτοκίνητο σκαρφαλώνει απίστευτα εμπόδια χωρίς να το καταλαβαίνουν οι επιβάτες. Επίσης, το ειδικό σασμάν του αυτοκινήτου δίνει τη δυνατότητα για διαφορετικούς τρόπους οδήγησης: γρήγορη οδήγηση, σκαρφάλωμα σε σκαλιά ή ακόμα και κερκίδες. «Όλα τα μέρη είναι μηχανικά, δεν υπάρχουν πουθενά ηλεκτρονικά», τόνισε στη Voria.gr ο κ.Κορρές, ο οποίος αποκάλυψε ότι το μυστικό P4 στηρίζεται σε δύο αρχές: την υπομονή και τη συνεργασία. «Ο τροχός όταν συναντάει ένα εμπόδιο ανεβαίνει προς τα επάνω. Στο P4 οπισθοχωρεί λίγο προς τα πίσω για να δώσει χρόνο στο αυτοκίνητο να ξεπεράσει το εμπόδιο. Άρα εδώ υπάρχει η υπομονή. Επίσης, κάθε φορά που συναντάει ένας τροχός εμπόδιο το χτύπημα μοιράζεται στους υπόλοιπους τρεις τροχούς, δηλαδή υπάρχει συνεργασία», υπογράμμισε.
Τα τέσσερα μοντέλα του Δημήτρη Κορρέ των 1.000 m3, των 1.300 m3, των 3.500 m3 και το τελευταίο των 6.300 m3 παρουσιάστηκαν στο τέλος Μαΐου του 2016 στο Μουσείο Αυτοκινήτου στην Αθήνα. Κι από τότε έμειναν στο ράφι…
πηγή:naxospress,korresproject