Home Travel News Ποια πόλη της Ελλάδας κινδυνεύει να βυθιστεί από το λιώσιμο των πάγων;

Ποια πόλη της Ελλάδας κινδυνεύει να βυθιστεί από το λιώσιμο των πάγων;

Σύμφωνα με αποκαλυπτική έρευνα, που διεξήγαγε η Climate Central, η κλιματική αλλαγή και το λιώσιμο των πάγων κινδυνεύει να “χτυπήσει” και πόλη της Ελλάδας.

Επίσης, προλάβετε τη νέα απίστευτη προσφορά της Volotea με εισιτήρια από 9€!

Η έρευνα προκάλεσε παγκόσμιο σοκ. Καθώς, αποκάλυψε πως πολλές πόλεις του κόσμου θα βρεθούν κάτω από τη στάθμη του νερού. Με την Ελλάδα να μην μπορεί να λείπει, καθώς είναι παραθαλάσσια χώρα.

Πιο συγκεκριμένα, η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας, η Θεσσαλονίκη κινδυνεύει μέχρι το 2100 να βρίσκεται κάτω από το νερό. Επίσης μαζί με τη Θεσσαλονίκη, υπολογίζεται πως και το αεροδρόμιο “Μακεδονία” θα έχει βυθιστεί.

Ωστόσο, σύμφωνα με την συγκεκριμένη μελέτη, αναμένονται και άλλες πόλεις τις Ελλάδας να “βουλιάξουν” λόγω των λιώσιμο των πάγων, αλλά είναι λιγότερο πιθανό. Η Θεσσαλονίκη λόγω της θέσης της, θα προκαλέσει πολύ μεγάλο πρόβλημα στη χώρα και θα πρέπει από πολύ νωρίς να “προνοήσει” η Ελλάδα.

Οι πτήσεις βλάπτουν σοβαρά το περιβάλλον και η «ντροπή πτήσης» εξαπλώνεται!

Οι πτήσεις φαίνεται να βλάπτουν ολοένα και περισσότερο το περιβάλλον με τα οικολογικά προγράμματα να παραμένουν στα χαρτιά!

Όπως αναφέρει το DW, στις σκανδιναβικές χώρες η φράση «είναι ντροπή να πετάς με αεροπλάνο» είναι ιδιαίτερα διαδεδομένος. Χαρακτηρίζει την ντροπή που θα έπρεπε να νιώθει κανείς όταν πετάει συχνά με αεροπλάνο. Διότι με τον τρόπο αυτό συμβάλλει στην κλιματική αλλαγή και την καταστροφή του περιβάλλοντος. Ούτε στη Γερμανία όμως αλλά ούτε και γενικότερα οι πελάτες φαίνεται να εντυπωσιάζονται από τέτοιου είδους ρήσεις.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις της διεθνούς ένωσης αεροπορικών εταιρειών ΙΑΤΑ, o αριθμός των επιβατών που θα πετάξουν με αεροπλάνο θα αυξηθεί κατά 5% και θα ανέλθει σε 4,6 δισεκατομμύρια. Αυτό σημαίνει στην πράξη πως ο κλάδος για δέκατη συνεχή χρονιά θα καταγράψει αύξηση των καθαρών κερδών του.

Δυστυχώς όμως στην εποχή της κλιματικής αλλαγής, η εικόνα του κλάδου έχει πληγεί σοβαρά. «Είναι συνυπεύθυνος για την καθοδική πορεία που έχει πάρει ο πλανήτης γη» δήλωσε ο ακτιβιστής για θέματα περιβάλλοντος Μαξιμίλιαν Ράιμερς θέλοντας να αντιπαρατεθεί με τον επικεφαλής της Lufthansa Κάρστεν Σπορ σε πρόσφατο συνέδριο. Μπορεί βέβαια οι αεροπορικές συγκοινωνίες να ευθύνονται μόνο για το 3% των παγκόσμιων εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Ωστόσο, εξαιτίας της διαρκούς ανάπτυξης λείπουν οι θετικές προοπτικές σε αυτόν τομέα προς την κατεύθυνση της προστασίας του περιβάλλοντος.

31 απίθανες απαντήσεις και μυστικά για τα αεροπλάνα!

Προγράμματα φιλικά προς το περιβάλλον

Οι τεράστιες ενεργειακές ανάγκες του κλάδου για τη λειτουργία των μηχανών των αεροπλάνων φέρνουν στο προσκήνιο την ανάγκη της επέκτασης χρήσης εναλλακτικών μορφών ενέργειας. Από το 2008 γίνονται δοκιμές όσον αφορά τη βιολογική κηροζίνη, γιαα τη χρήση της σε μεταφορές στην πολιτική αεροπορία. Ενώ από το 2016 η αμερικανική εταιρεία United ξεκίνησε να την χρησιμοποιεί. Στη Γερμανία και η Lufthansa ξεκίνησε να κάνει δοκιμές ωστόσο έχει θεωρηθεί οικονομικά ασύμφορη μέχρι σήμερα.

Η Κομισιόν μελετά στο μεταξύ τις συνέπειες ενός φόρου για την κηροζίνη, όμως δεν υπάρχει πολιτική πλειοψηφία για την τελική επιβολή του. Ο κλάδος πάντως προσπαθεί να πάρει κάποια μέτρα. Τα μέλη του συνδέσμου αεροδρομίων ADV έχουν θέσει ως σκοπό να μειώσουν στο μισό τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα μέχρι το 2030. Η Lufthansa περιλαμβάνεται στις εταιρείες οι οποίες θέλουν να χρησιμοποιήσουν στο έδαφος ηλεκτρική ενέργεια καθώς και ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Τέλος η IATA επιχειρεί να προωθήσει το πρόγραμμα Corsia, στο οποίο δεσμεύονται εθελοντικά τα δυτικά κράτη. Αυτό σημαίνει ότι πάνω από το όριο των εκπομπών αερίων που έχει τεθεί το 2020. Θα πρέπει κάθε επιπλέον γραμμάριο διοξειδίου του άνθρακα να διαθέτει τα κατάλληλα πιστοποιητικά.

Δείτε επίσης στο Travelstyle.gr:

Exit mobile version