virtual travel αξιοθέατα

Με τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς να συνεχίζονται σε όλο τον κόσμο, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι πολλοί άνθρωποι στρέφονται στα εικονικά ταξίδια μέσω υπολογιστή για να ικανοποιήσουν την… ταξιδιάρικη ανάγκη τους! Αυτό φυσικά σημαίνει πως δεν θα σταματήσουμε ποτέ να ονειρευόμαστε ταξίδια…

Εν μέσω γενικευμένου lockdown και κορονοϊού και με τον κόσμο να μένει κλεισμένος στα σπίτια του, η ανάγκη για ταξίδι υπάρχει εντονότερη, αν και δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί αυτήν τη στιγμή. Αυτό έσπρωξε τους ταξιδιώτες να αναζητήσουν εικονικά ταξίδια στο διαδίκτυο προκειμένου να καλύψουν την ανάγκη τους…

virtual travel αξιοθέατα αύξηση ζήτησης

Αποτελέματα έρευνας για τα εικονικά ταξίδια το 2020

Νέα έρευνα από το Compare The Market δείχνει ότι τα εικονικά ταξίδια και οι περιηγήσεις είχαν υπερτριπλασιαστεί στον όγκο αναζητήσεων τον Απρίλιο του 2020 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2019.

Το σημαντικό άλμα αυτό συνέβη με την αρχή της πανδημίας τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους. Τον ίδιο μήνα, το παγκόσμιο ενδιαφέρον αναζήτησης για «εικονικά ταξίδια» υπερδιπλασιάστηκε από 8.981 αναζητήσεις ανά μήνα (SPM) τον Φεβρουάριο σε 21.298 τον Μάρτιο, πριν αγγίξει την κορυφή μεε πάνω από 25.000 αναζητήσεις τον επόμενο μήνα, που ήταν και ο υψηλότερος καταγεγραμμένος όγκος SPM για ολόκληρη την περίοδο.

Το 2020 σε τέσσερα λεπτά! Δείτε μια συγκλονιστική αναδρομή στην χρονιά που φεύγει μέσα από ένα βίντεο που έγινε viral!
virtual travel αξιοθέατα εικονικά ταξίδια αύξηση ζήτησης

Skyscanner: Ποιες τάσεις θα καθορίζουν τα ταξίδια μας το 2021;

Ως φυσικό συμπλήρωμα αυτών των δεδομένων, το ενδιαφέρον αναζήτησης για το «VR headset» έχει επίσης αυξηθεί σταθερά από τον Φεβρουάριο του 2020, φτάνοντας σε πάνω από 580.000 μέσες μηνιαίες αναζητήσεις τον Μάιο του 2020.

Το 69% θα κάνει αεροπορικά ταξίδια το επόμενο διάστημα

Μια παγκόσμια έρευνα με τίτλο “The COVID-19 Recovery: Getting Passengers Back on Board” αποκαλύπτει την επιθυμία των ταξιδιωτών να επιστρέψουν στα ταξίδια με το αεροπλάνο. 

Η νέα έκθεση για την εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών βασίζεται σε μια παγκόσμια έρευνα που πραγματοποίησε η OAG (ένας παγκόσμιος πάροχος ταξιδιωτικών δεδομένων με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο) από την οποία προκύπτουν ενδιαφέροντα συμπεράσματα.

αεροδρόμιο απιβάτης αίθουσα αναμονής

Τα συμεράσματα της έκθεσης

Η έκθεση της OAG με τίτλο “The COVID-19 Recovery: Getting Passengers Back on Board” (“H ανάρρωση από τον COVID-19: Η επιστροφή των ταξιδιωτών στις πτήσεις”) φέρνει εντυπωσιακά συμπεράσματα: about:blank

1. Το 69% σκοπεύει να πετάξει διεθνώς εντός των επόμενων έξι μηνών.

2. Το 79% σχεδιάζει εσωτερικά αεροπορικά ταξίδια.

3. Το 76% θεωρεί ότι η μάσκα είναι το πιο αποτελεσματικό μέτρο ασφάλειας για αεροπορικές εταιρείες και αεροδρόμια, ακολουθούμενη από βελτιωμένες διαδικασίες καθαρισμού.

4 υπέροχοι προορισμοί στη Στερεά Ελλάδα ανάλογα με το... ταξιδιωτικό σας στυλ - Θα τους επισκεφθείτε μετά το lockdown!

Αξίζει να σημειωθεί πως πάνω από το 50% των ταξιδιωτών φοβάται μήπως κολλήσει κορονοϊό σε μια πτήση με αεροπλάνο και ζητά περισσότερη ασφάλεια και μέτρα προστασίας.

αεροδρόμιο επιβάτης μπροστά από οθόνη ανακοινώσεων πτήσεων

Οι νεότεροι ταξιδιώτες είναι ατρόμητοι!

“Οι περισσότεροι καταναλωτές, ειδικά οι νεότεροι ταξιδιώτες, είναι έτοιμοι να πετάξουν υπό τις σωστές συνθήκες, δήλωσε οεπικεφαλής αναλυτής της OAG. «Η έλλειψη φόβου είναι σίγουρα εκπληκτική και αποτελεί θετικό στοιχείο για την ανάκαμψη της αγοράς. Φυσικά, η πλήρης ανάκαμψη θα εξαρτηθεί από το πόσο καλά καταπολεμούμε την πανδημία παγκοσμίως ειδικά όταν θα αρθούν με ασφάλεια οι περιορισμοί ταξιδιού”.Αυτά είναι τα πιο σημαντικά μέτρα ασφαλείας για τους ταξιδιώτες εν μέσω πανδημίας!

Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αναζήτησης και κράτησης, οι περισσότεροι καταναλωτές θα εκτιμούσαν τις ενημερώσεις και τις προβλέψεις σε πραγματικό χρόνο σχετικά με τη χωρητικότητα πτήσεων και ξενοδοχείων (61%) και τις τιμές μετάδοσης COVID-19 σε προορισμούς (53%). Επιπλέον και από τα ξενοδοχεία οι ταξιδιώτες απαιτούν μέτρα ασφαλείας.

Διαβάστε επίσης στο travelstyle.gr

- Advertisement -
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ