Η Expedia δημοσίευσε την Έκθεση Ταξιδιωτικών Τάσεων , η οποία αποκάλυψε νέες ταξιδιωτικές προτεραιότητες για το 2022.
Καθώς όλο και περισσότερες χώρες αρχίζουν να υποδέχονται τους ταξιδιώτες πίσω και να απαιτούν αυξήσεις για διεθνείς προορισμούς όπως το Λονδίνο, το Παρίσι και η Σεούλ, η έκθεση της Expedia, η οποία διεξήχθη με 12.000 ταξιδιώτες σε 12 χώρες, συμπεριλαμβανομένων 500 ταξιδιωτών από τη Σιγκαπούρη, αποκάλυψε ότι σχεδόν τα τρία τέταρτα (73%) των κατοίκων της σχεδιάζουν να κάνουν μεγάλο ταξίδι στο επόμενο ταξίδι τους με ένα νέο στυλ ταξιδιού «χωρίς μεταμέλεια», το οποίο η Expedia έχει βαφτίσει τη νοοτροπία «GOAT» (Greatest of All Trips).
Με μια νέα εκτίμηση ότι κάθε ταξίδι στο τρέχον ταξιδιωτικό περιβάλλον είναι ένα προνόμιο, οι ταξιδιώτες επιδιώκουν τώρα πιο μεταμορφωτικά και ικανοποιητικά ταξίδια, χωρίς να καθυστερούν.
Μεταξύ των κορυφαίων χαρακτηριστικών GOAT που αποκαλύφθηκαν από την έκθεση Expedia, οι ταξιδιώτες της Σιγκαπούρης σχεδιάζουν να ζήσουν τη στιγμή, να εντρυφήσουν στον πολιτισμό, να αφιερώσουν εμπειρίες και να αναζητήσουν τον ενθουσιασμό, καθώς λαχταρούν τα συναισθήματα της ικανοποίησης και της ψυχικής ευεξίας (41%), ενθουσιασμό και χαρά (38%), καθώς και ικανοποίηση (37%).
Η Lavinia Rajaram, Επικεφαλής Επικοινωνίας Ασίας, Expedia Group Brands, δήλωσε:
«Καθώς οι ταξιδιώτες αρχίζουν να χτίζουν ξανά την εμπιστοσύνη τους στα ταξίδια μετά από μια μακρά περίοδο περιορισμών , τα ταξίδια το 2022 θα έχουν ως στόχο να αγκαλιάσουν τη νοοτροπία GOAT, να μεγιστοποιήσουν τον πλούτο και που σημαίνει από τις εμπειρίες τους στο εξωτερικό. Παρά το γεγονός ότι σχεδόν οι μισοί (46%) των ερωτηθέντων από τη Σιγκαπούρη που συμμετείχαν στην έρευνά μας εξέφρασαν αισθήματα επιφυλακτικότητας για τα ταξίδια, η έκθεση έδειξε επίσης ότι η πλειονότητα των ταξιδιωτών (73%) θέλει να αφεθεί για το επόμενο ταξίδι τους. Με τις νέες Ταξιδιωτικές Λωρίδες (VTL) να κυκλοφορούν σε νέους προορισμούς, σε συνδυασμό με την ασφαλή και προσεκτική προσέγγιση της Σιγκαπούρης για την επαναλειτουργία των διεθνών ταξιδιών, η Expedia αναμένει ότι οι ταξιδιώτες μας θα κάνουν αυτό το άλμα και θα επενδύσουν μεγάλα ποσά σε ταξίδια μέχρι το 2022».
Ταξιδιωτικές τάσεις 2022
Πέρα από την αποκάλυψη του ενθουσιασμού των ταξιδιωτών να πάνε μεγάλοι στο επόμενο ταξίδι τους, η έκθεση της Expedia αποκάλυψε επίσης βασικές τάσεις που θα διαμορφώσουν τον τρόπο ταξιδιού το 2022.
Κατάργηση του χρονοδιαγράμματος
Η έκθεση διαπίστωσε ότι οι ταξιδιώτες προτιμούν να ακολουθούν τη ροή και παραιτούνται από ένα δρομολόγιο (29%) για να ασπαστούν την ελευθερία να κάνουν ό,τι θέλουν, όποτε θέλουν (36%). Με πιο ευέλικτες επιλογές και τιμές διαθέσιμες από ποτέ, δεν υπάρχει καλύτερος χρόνος για τους ταξιδιώτες να εξερευνήσουν ταξίδια της τελευταίας στιγμής και άγνωστες περιπέτειες που μπορεί απλώς να καταλήξουν στο GOAT τους.
Κατά τη διάρκεια του επόμενου έτους, περισσότεροι από δύο στους πέντε (43%) ταξιδιώτες της Σιγκαπούρης είναι πιο πρόθυμοι να περιποιηθούν τον εαυτό τους και να δώσουν προτεραιότητα στην απόλαυση και τις εμπειρίες τους έναντι του προϋπολογισμού στο επόμενο ταξίδι τους. Από το απόλυτο ξεφάντωμα αγορών (30%), το φαγητό σε ένα εστιατόριο με αστέρι Michelin (23%), την κράτηση μιας πτήσης πρώτης θέσης ή ενός ξενοδοχείου 5 αστέρων (18%), οι ταξιδιώτες θέλουν να επενδύσουν για να επόμενο ταξίδι το καλύτερο που έκαναν ποτέ.
Τον επόμενο χρόνο, οι περισσότεροι από τους ταξιδιώτες είναι πρόθυμοι να βγουν από τη ζώνη άνεσής τους (26%) και να βυθιστούν σε προορισμούς, πολιτισμούς και εμπειρίες που είναι εντελώς διαφορετικές από τη δική τους (32%).
Από τον πειραματισμό με τοπικές λιχουδιές (49%) και φαγητό που δεν έχουν ξαναδοκιμάσει (44%), μέχρι να επισκεφτούν έναν προορισμό που δεν θα θεωρούσαν ποτέ προ-πανδημικό (26%), να μείνουν με μια τοπική οικογένεια αντί να κάνουν κράτηση ξενοδοχείο (17%) ή αναζητώντας περισσότερες αγροτικές, ασυνήθιστες εμπειρίες (27%), οι ταξιδιώτες έχουν μια νέα περιέργεια να μάθουν κάτι νέο και να ζήσουν αληθινά τον κόσμο.
Το 2022, οι ταξιδιώτες δεν λαχταρούν απλώς νέες γεύσεις και μέρη, αλλά λαχταρούν επίσης συναισθήματα ενθουσιασμού και χαράς (38%). Επιπλέον, το 11% ελπίζει να νιώσει μια αίσθηση περιπέτειας στο επόμενο ταξίδι του, με το 10% να είναι πρόθυμο να δοκιμάσει τολμηρές ή με υψηλή αδρεναλίνη δραστηριότητες και εμπειρίες.
Οι ταξιδιώτες ενθουσιάζονται περισσότερο με το να κάνουν πράγματα που συνήθως δεν θα έκαναν μέχρι τώρα, όπως να κοιμηθούν κάτω από τα αστέρια (24%), να κάνουν αλεξίπτωτο (17%) ή να κάνουν νυχτερινή πεζοπορία σε ένα ηφαίστειο (13%) στο επόμενο ταξίδι τους.
Πηγή: tourimtoday.gr
Δείτε επίσης