Προ ημερών επισκέφθηκα τα έργα κατασκευής του αυτοκινητοδρόμου της Ολυμπίας Οδού και ειδικά το τμήμα Κόρινθος – Πάτρα. Είδα πολλά και συζήτησα αρκετά με τους επικεφαλής του έργου και έγραψα σχετικά.
Οπως έχω γράψει και επισήμως θεωρείται παραδεκτό από τους κατασκευαστές αλλά και τα χρονοδιαγράμματα παράδοσης των έργων, ότι τέλος Μαρτίου 2017 θα δοθεί σε πλήρη κυκλοφορία ο αυτοκινητόδρομος. Βέβαια, κάποια μικρά τμήματα θα παραδοθούν έως τον Αύγουστο, διότι ήταν σύνθετα. Το γεγονός, όμως, παραμένει ότι από τέλη Μαρτίου θα έχουμε σύγχρονο αυτοκινητόδρομο με προδιαγραφές ασφαλείας.
Βλέποντας από κοντά τα έργα, διαπίστωσα ότι ορισμένα τμήματα ήταν σχεδόν έτοιμα, δηλαδή είχαν τοποθετηθεί μπάρες και οι τέσσερις στρώσεις ασφάλτου. Λίγο πριν παραδοθεί σε κυκλοφορία όλος ο αυτοκινητόδρομος, θα «πέσει» και η πέμπτη στρώση αντιολισθητικής ασφάλτου, σε όσα τμήματα δεν υπάρχει.
Σήμερα, λοιπόν, σύμφωνα με όσα είδαμε και μάθαμε, τα έργα προχώρησαν τόσο γρήγορα ώστε να δοθεί σε κυκλοφορία ένα ακόμη σημαντικό τμήμα και συγκεκριμένα 9 χλμ. δρόμου από τον Κόμβο Κιάτου (108 χιλιόμετρο) μέχρι και τη Συκιά (117 χλμ.). Πρόκειται για τον κλάδο προς Πάτρα, ο οποίος λειτουργεί με δύο λωρίδες κυκλοφορίας συν ΛΕΑ, έχοντας και την πέμπτη στρώση αντιολισθηρής ασφάλτου. Ομως, επειδή γίνονται κάποιες μικρές παρεμβάσει η ταχύτητα περιορίζεται στα 80 χλμ./ώρασ. Στην απέναντι πλευρά, στον κλάδο προς Αθήνα, λειτουργεί μία λωρίδα, στα ίδια χιλιόμετρα. Δεν έχει στρωθεί ακόμα η αντιολισθηρή άσφαλτος και οι ταχύτητες είναι χαμηλές.
πηγη: driveandtravel