Ο κίνδυνος χρεοκοπίας της American Airlines αυξάνεται. Οι συνθήκες της αγοράς και οι αποφάσεις διαχείρισης έχουν αυξήσει τη δυνατότητα της American Airlines να κηρύξει πτώχευση. Αυτός είναι ένας ακόμη κίνδυνος για τους μετόχους της American Airlines.

Ωστόσο, παρά τους υψηλούς ναύλους, τις λιγότερες πτήσεις και την έλλειψη αντίδρασης των πελατών στην κακή εξυπηρέτηση, οι αεροπορικές εταιρείες των ΗΠΑ δεν παρέχουν μόνο κακές υπηρεσίες αλλά θα πρέπει επίσης να κερδίζουν πολλά χρήματα.

Παρά τις τιμές ρεκόρ των καυσίμων και το ποσοστό πληθωρισμού 9,1% που ανέφερε η κυβέρνηση, οι αεροπορικές εταιρείες θα πρέπει να κερδίζουν περισσότερα χρήματα εάν οι ναύλοι τους είναι 38 τοις εκατό υψηλότεροι από τα επίπεδα πριν από την πανδημία.

Το δεύτερο τρίμηνο του 2022, η American Airlines κέρδισε μισό δισεκατομμύριο δολάρια και κατάφερε να μειώσει το χρέος της. Δυστυχώς, αυτό δεν θα είναι αρκετό.

Είναι μια ενιαία γραμμή με όλους να ανησυχούν για το μέλλον της εταιρείας, από οικονομικούς εμπειρογνώμονες μέχρι περιστασιακούς ταξιδιώτες. Τα περιουσιακά στοιχεία της αεροπορικής εταιρείας ανέρχονται σε 65 δισεκατομμύρια δολάρια, αλλά οι υποχρεώσεις ανέρχονται σε 75 δισεκατομμύρια δολάρια. Μια εταιρεία χαρτοφυλακίου που διαχειρίζεται και εκμεταλλεύεται την American Airlines μπορεί να είναι σε θέση να ξεπεράσει αυτή τη λοξή οικονομική κατάσταση. Ωστόσο, δεδομένων των εμποδίων, είναι απίθανο ο Αμερικανός να συνεχίσει να παράγει κέρδη και να εξυπηρετήσει το χρέος του.

Θεωρητικά, η American Airlines μπορεί να εξοφλήσει τα χρέη της και να προσθέσει περιουσιακά στοιχεία, αλλά αρκετοί παράγοντες μειώνουν την πιθανότητα να συμβεί αυτό.

Εστιάζοντας αποκλειστικά στο πόσο υπερτιμημένη είναι η αεροπορική εταιρεία, μπορούμε να δούμε το χρέος της ύψους 75 δισεκατομμυρίων δολαρίων (περισσότερο παθητικό από τα περιουσιακά στοιχεία). στο κόκκινο.

Όσον αφορά την αναχρηματοδότηση και την αύξηση των επιτοκίων, αυτό το χρέος προκαλεί ανησυχία. Αυτό θα επηρεάσει την εταιρεία δεδομένου ότι τα έσοδά της δεν έχουν αυξηθεί αρκετά για να αντισταθμίσουν ακόμη και όταν μειώνει το υπάρχον χρέος της.

Η American Airlines αντιμετωπίζει μια πρόκληση που δεν αντιμετωπίζουν οι άλλοι αερομεταφορείς: έχει ήδη κάνει όλα τα εμπόδια για να ενισχύσει τη ρευστότητα και να μειώσει τον κίνδυνο αθέτησης των χρεών της. Είναι ήδη αποδεκτά όλα τα χρήματα που θα δώσει η κυβέρνηση (ή τουλάχιστον μπορούμε να ελπίζουμε), αποσύρθηκαν αεροσκάφη λιγότερο αποδοτικά σε καύσιμα και ακυρώθηκαν (επομένως ενοποιώντας) πτήσεις. Δεν χρειάζεται να κάνει πληρωμές με την παραγγελία του 787 επειδή η Boeing δεν μπορεί ακόμα να την εκπληρώσει.

Με την αύξηση του εργατικού κόστους, η αεροπορική εταιρεία δεν έχει στρατηγικό πλεονέκτημα έναντι των αντιπάλων της (United και Delta) επειδή δεν αντισταθμίζει τα καύσιμα, επομένως ακόμα κι αν οι τιμές των καυσίμων αυξάνονταν δραστικά, δεν θα υπήρχε στρατηγικό όφελος για την αεροπορική εταιρεία.

Ούτε η Barclays ούτε η Citigroup έχουν εισαγάγει μια νέα συμφωνία co-branding με τον αερομεταφορέα, και ακόμη κι αν το έκαναν, δεν θα ήταν αρκετή για να ενισχύσει την απόδοση του αερομεταφορέα. Όσον αφορά την κάρτα co-brand, η Delta έχει συνάψει συμφωνία με την American Express για 1 δισεκατομμύριο δολάρια για την κάρτα co-brand, αλλά οι τράπεζες θα τη διανείμουν με την πάροδο του χρόνου και δεν θα πλησιάσουν στην κάλυψη του αυξημένου κόστους.

Μια αμερικανική πρόταση για αύξηση 17% για τους πιλότους δεν πρόκειται να εμποδίσει αυτούς τους υπαλλήλους της μάχης να παραιτηθούν υπό τις υπάρχουσες συνθήκες. Η οικονομική κρίση των Ηνωμένων Πολιτειών θα επιδεινωθεί μόνο με τις τεταμένες εργασιακές σχέσεις και την αύξηση των δαπανών εργασίας.

Τα στοιχεία για το δεύτερο τρίμηνο του 2022 θα ανακοινωθούν και μπορούμε να συμπεράνουμε ότι η αγορά δεν έχει εισέλθει σε ύφεση αυτή τη στιγμή και ότι η οικονομία έχει ελαφρώς αναπτυχθεί. Η έλλειψη επιστροφής επαγγελματιών ταξιδιωτών επιβαρύνει τα οικονομικά της αεροπορικής εταιρείας καθώς προετοιμάζεται για τους συνήθως υποτονικούς μήνες του φθινοπώρου και θα είναι μια δύσκολη διαδρομή για όσους κάνουν διακοπές μετά το Σαββατοκύριακο της Ημέρας της Εργασίας. Με άλλα λόγια, ακόμη και αν η οικονομία συνεχίσει να αναπτύσσεται πιο αργά από ό,τι το πρώτο τρίμηνο του 2022, λιγότεροι άνθρωποι θα έχουν τη δυνατότητα να ταξιδέψουν και το κόστος των πτήσεων θα είναι υψηλότερο.

Μετά την πανδημία, η American Airlines συνέχισε να συσσωρεύει το μεγαλύτερο χρέος στις Ηνωμένες Πολιτείες και δεν έκανε πολλά για να διορθώσει την κατάσταση καθώς τα χρήματα άρχισαν να εισρέουν.

Πάνω από μια δεκαετία υπερβολικού χρέους έχει ταλαιπωρήσει την ανώτατη διοίκηση της American Airlines, καθιστώντας την μια από τις πιο ευάλωτες εταιρείες στον κλάδο των αερομεταφορών. Όταν η αεροπορική εταιρεία υπέβαλε αίτηση πτώχευσης λίγο πριν από μια δεκαετία, ήταν σε πολύ καλύτερη οικονομική κατάσταση. Αυτές οι κακές αποφάσεις και πρακτικές διαχείρισης έχουν ήδη αποτύχει πελάτες, υπαλλήλους και μετόχους, παρά την προστασία της πτώχευσης στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Πηγή: tourismtoday.gr

Δείτε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ