Ελλάδα κορυφαίος προορισμός

Η Ελλάδα φιγουράρει ως ένας από τους κορυφαίους προορισμούς παγκοσμίως για τους ταξιδιώτες σύμφωνα με την έρευνα του μεγαλύτερου αμερικανικού δικτύου πολυτελών διακοπών, Virtuoso, Virtuoso Luxe Report, που αναδεικνύει τις κορυφαίες ταξιδιωτικές τάσεις για το 2020.

Επίσης, δείτε τους πιο περιζήτητους προορισμούς για το 2019!

Μέσα από την έρευνα αναδείχθηκαν 6 κορυφαίες τάσεις στα ταξίδια για το 2020 καθώς και κορυφαίους προορισμούς ανά κατηγορία ταξιδιού. Οι εξατομικευμένες εμπειρίες διακοπών θα συνεχίσουν και την ερχόμενη χρονιά να αποτελούν την καλύτερη επένδυση των χρημάτων και του χρόνου των ταξιδιωτών.

Κορυφαία τουριστικά γραφεία – μέλη της Virtuoso και των ομάδων πωλήσεων τους σε 50 χώρες, έλαβε υπόψη της η έρευνα που είδε το φως της δημοσιότητας, ενώ προέβλεψε τις ανερχόμενες τάσεις της νέας χρονιάς.

Η Ελλάδα έχει “πλασαριστεί”και είναι κορυφαίος προορισμός παγκοσμίως για τους ταξιδιώτες millennial, δεύτερος κορυφαίος προορισμός στον κόσμο. Παράλληλα είναι και τρίτος καλύτερος προορισμός για τα γαμήλια ταξίδια.

Ποιες είναι οι τάσεις των πολυτελών ταξιδιών για το 2020:

  • Απομακρυσμένους προορισμούς στην φύση και μακριά από τον πολύ κόσμο αναζητούν οι ταξιδιώτες πολυτελείας. Την ώρα που οι δημοφιλείς προορισμοί παρουσιάζουν ιδιαίτερη αύξηση των προτιμήσεων. Η Virtuoso καταγράφει αύξηση της ζήτησης για περιοχές με θεματικό τουρισμό. Πιο συγκεκριμένα, περιστρέφεται γύρω από τη γαστρονομία, ή άλλους που προσφέρουν επιλογές εξερεύνησης της φύσης, όπως η Γροιλανδία και το Ομάν.
  • Πάνω από μία χώρα επιδιώκουν να επισκέπτονται σε ένα ταξίδι ακόμη και σε σύντομης διάρκειας αποδράσεις. Τα ταξίδια που προσφέρουν συναναστροφή με τους ντόπιους παρουσιάζουν μεγάλη αύξηση των προτιμήσεων. Οι ταξιδιώτες μπορεί να επιθυμούν να συνδυάσουν διακοπές σκι με παραλία, ή διακοπές πόλης με περιπέτεια στη ζούγκλα.
  • Τα ταξίδια με επίκεντρο τη γαστρονομία αποτελούν μια τάση που τείνει να αποτελέσει ένα νέο είδος τουρισμού, με απαραίτητη τη δοκιμή φαγητού και ποτού. Τα μαθήματα μαγειρικής, τα γεύματα σε ιδιωτικά σπίτια ή σε εστιατόρια βραβευμένα με αστέρι Michelin. Επιπλέον, οιι επισκέψεις σε φάρμες, είναι μερικές από τις εμπειρίες που προτιμώνται. Το δείπνο έχει γίνει το επίκεντρο των διακοπών για μερικούς τουρίστες, κάνοντας κράτηση εστιατορίου ακόμη και πριν από την κράτηση για την πτήση.
  • Οι ταξιδιώτες επιθυμούν να συνδέονται με ανθρώπους που έχουν κοινές αντιλήψεις, έτσι τα ομαδικά ταξίδια από ανθρώπους με κοινά ενδιαφέροντα είναι σε άνοδο. Οι ταξιδιώτες τρίτης ηλικίας και οι γενιές Gen X, Baby Boomer ταξιδεύουν με σκοπό να συνδέονται με φίλους και άλλους που έχουν κοινά ενδιαφέροντα. Επίσης, τα ταξίδια γυναικών παρουσιάζουν αύξηση, όπως τα ταξίδια περιπέτειας και οι αποδράσεις πολυτελείας αποκλειστικά για το γυναικείο φύλο. Ομάδες ζευγαριών ταξιδεύουν επίσης συχνά, και οι νεόνυμφοι παίρνουν μαζί τους φίλους.
  • Ο σύγχρονος ταξιδιώτης αναζητά έντονες εμπειρίες που αναβαθμίζουν την συναισθηματική του νοημοσύνη. Τα ταξίδια πέρα από τη ζώνη άνεσης που συνδυάζονται με πραγματική αλληλεπίδραση με τους ντόπιους. Είναι ένας τύπος διακοπών που προτιμούν για αυτό το σκοπό. Οι πελάτες του Virtuoso επιλέγουν να επιδίδονται σε γευσιγνωσία κρασιού. Παράλληλα απολαμβάνουν την ξενάγηση με μηχανές ή αγορές με προσωπικό σύμβουλο. Επίσης τείνουν να επιλέγουν καταλύματα που αντιπροσωπεύουν τον προορισμό και τον χαρακτήρα του.
  • Η μισή απόλαυση των διακοπών είναι το ταξίδι για τους ταξιδιώτες πολυτελείας. Γι’αυτό χρησιμοποιούν αποκλειστικές υπηρεσίες ώστε να αποφεύγουν, για παράδειγμα, τις ουρές στα αεροδρόμια. Η Ιδιωτική Σουίτα του Διεθνούς Αεροδρομίου του Λος Άντζελες προσφέρει στα μέλη έναν τερματικό σταθμό. Εκεί μπορούν να μεταφέρονται με αυτοκίνητο από και προς το αεροσκάφος και να έχουν δικό τους χώρο χαλάρωσης μεταξύ πτήσεων. 

Δείτε επίσης στο Travelstyle.gr:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ