Με 15 αντί για 14 σταθμούς θα αρχίσει τον Φεβρουάριο η β’ φάση του διαγωνισμού για την κατασκευή του πρώτου τμήματος της νέας γραμμής 4 του Μετρό (τμήμα Άλσος Βεΐκου – Γουδή).

Με την προσωρινή ονομασία «Ελικώνος» ο νέος σταθμός θα κατασκευαστεί ανάμεσα στους σταθμούς Γαλάτσι και Κυψέλη. Οι κάτοικοι της Κυψέλης ζητούσαν εξ αρχής την κατασκευής του σταθμού αφού η απόσταση μεταξύ των σταθμών Γαλάτσι και Κυψέλη θα είναι μεγαλύτερη του ενάμιση χιλιομέτρου. Άλλα πιθανά ονόματα της νέας στάσης είναι τα «Πάρνηθος», «Αγία Γλυκερία», «Αλεπότρυπα», «Άνω Κυψέλη».

Έφτασε στην Καλαμαριά το μετρό της Θεσσαλονίκης! (vid

Σε ό,τι αφορά στην Καισαριανή, δεκτό φαίνεται πως έγινε το  αίτημα του δήμου για τη μεταφορά  του σταθμού Νήαρ Ηστ από το κέντρο σε σημείο κοντά στην Πανεπιστημιούπολή Ζωγράφου. Σε ό,τι αφορά στο όνομα  ο σταθμός Νήαρ Ηστ  έχει αντικατασταθεί  με την ονομασία Πανεπιστημιούπολη (17 γράμματα) ο οποίος βρίσκεται στη θέση του ομώνυμου φρέατος, στα όρια του χώρου της Πανεπιστημιούπολης και με είσοδο για την Καισαριανή στο ύψος της συμβολής των οδών Ανατολικής Θράκης και Ομηρείου.

Διαβάστε ακόμα:
Ένα άγνωστο υπέροχο νησάκι με φυσική πισίνα και μια «κρυφή» παραλία 40 λεπτά από την Αθήνα

Το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 (Άλσος Βεΐκου – Γουδή), με 15 πλέον σταθμούς και μήκος 13 περίπου χιλιομέτρων, αναμένεται να εξυπηρετεί καθημερινά 340.000 επιβάτες. Θα είναι η πρώτη γραμμή του Μετρό της Αθήνας με συρμούς χωρίς οδηγό και θύρες στις αποβάθρες των σταθμών. Η δυνητική χρονοαπόσταση των συρμών θα είναι τα 90 δευτερόλεπτα, ωστόσο τα πρώτα χρόνια λειτουργίας της γραμμής, οι συρμοί θα διέρχονται το λιγότερο ανά 4 λεπτά.

Η τέχνη στους σταθμούς μετρό ανά τον κόσμο!

Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, η γραμμή θα κατασκευαστεί σε 8 χρόνια κι εφόσον δηλαδή δεν υπάρξει καθυστέρηση, θα παραδοθεί το νωρίτερο το 2027.

- Advertisement -
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ