EasyJet

Μια πρόσφατη πτήση της easyJet από το Μπέρμιγχαμ στη Γενεύη ακυρώθηκε επειδή ο πιλότος δεν ήταν απολύτως πεπεισμένος ότι το αεροπλάνο ήταν αρκετά κατάλληλο για να πετάξει. O λόγος; Μια άγνωστη μυρωδιά που προερχόταν από το πίσω μέρος της καμπίνας.

Η μυρωδιά αναγκάζει την ακύρωση της πτήσης

Την περασμένη εβδομάδα, οι επιβάτες μιας πτήσης easyJet αντιμετώπισαν μια ξαφνική ακύρωση του ταξιδιού τους όταν ο πιλότος της πτήσης παρατήρησε μια «αάγνωστη μυρωδιά» που έβγαινε από το πίσω μέρος της καμπίνας. Όλα μέχρι εκείνο το σημείο έμοιαζαν φυσιολογικά και η πτήση έπρεπε να αναχωρήσει λίγα λεπτά αργότερα.

Ωστόσο, ο πιλότος παρατήρησε μια άγνωστη μυρωδιά, την οποία περιέγραψε ως «χημικής» φύσης. Σύμφωνα με την The Independent , ο πιλότος του αεροσκάφους ήταν το μόνο μέλος του πληρώματος εκείνη την ημέρα που μπόρεσε να μυρίσει τη μυρωδιά. Ωστόσο, η τελική απόφαση να πετάξει το αεροπλάνο ανήκει στο πλήρωμα του πιλοτηρίου και ο πιλότος, σε αυτήν την περίπτωση, αποφάσισε ότι ήταν καλύτερο να μην προχωρήσει στην πτήση.

Οι ταλαιπωρημένοι επιβάτες

Όπως ήταν φυσικό, οι επιβάτες αιφνιδιάστηκαν από αυτή την ξαφνική εξέλιξη. Το αεροπλάνο επρόκειτο να μετέφερε 106 ταξιδιώτες που κλήθηκαν να επιστρέψουν στον τερματικό σταθμό εν μέσω αβεβαιότητας για την κατάσταση της πτήσης τους.

Τους ζητήθηκε να περιμένουν περαιτέρω οδηγίες, με τον πιλότο να τους λέει ότι «τα κακά νέα είναι ότι δεν νομίζω ότι θα πετάξουμε απόψε». Αν και δεν υπήρχε επίσημη ανακοίνωση σε αυτό το σημείο, έγινε όλο και πιο σαφές ότι η πτήση δεν θα απογειωνόταν.

Οι επιβάτες είπαν ότι μετά από περίπου μία ώρα αναμονής, τα στοιχεία της πτήσης τους εξαφανίστηκαν από την οθόνη αναχώρησης στο αεροδρόμιο του Μπέρμιγχαμ .

Ωστόσο, περαιτέρω ταλαιπωρία περίμενε ορισμένους επιβάτες, καθώς οι κάρτες επιβίβασής τους διαγράφηκαν επίσης από την εφαρμογή της easyJet. Αυτό σήμαινε ότι πολλοί επιβάτες αντιμετώπισαν επίσης δυσκολίες να πάρουν πίσω τις αποσκευές τους.

Είχε επίσης ως αποτέλεσμα τη διατάραξη των ταξιδιωτικών σχεδίων για πολλούς επιβάτες. Κάποιοι είχαν κανονίσει να ταξιδέψουν μέχρι τη Γενεύη για επαγγελματικούς λόγους ή από εκεί να συνεχίσουν το ταξίδι τους σε άλλο προορισμό ενώ άλλοι ταξίδευαν μόνο για λίγες μέρες για διακοπές.

Το περιστατικό έρχεται εν μέσω αναφορών ότι οι ευρωπαϊκές εταιρείες χαμηλού κόστους αναμένουν να έχουν μια πολυάσχολη καλοκαιρινή περίοδο ταξιδιών. Οι μεγάλοι παίκτες στην περιοχή, συμπεριλαμβανομένων των easyJet, Ryanair και Wizz Air, αυξάνουν την ικανότητα να ανταποκριθούν στην αύξηση της ζήτησης.
Στην πραγματικότητα, ο προϊστάμενος της easyJet, Johan Lundgren, είχε πει νωρίτερα, «Βλέπουμε θετική δυναμική κρατήσεων για το καλοκαίρι του 2024 με τα ταξίδια να παραμένουν προτεραιότητα για τους καταναλωτές. Ας ελπίσουμε ότι θα υπάρξουν ελάχιστες διακοπές για μια πιο ομαλή εμπειρία επιβατών».

Δείτε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ