Μόνο αυτό το Σάββατο, πάνω από 65.000 επιβάτες από όλο τον κόσμο έμειναν να περιμένουν την πτήση τους, λόγω βλάβης του ηλεκτρονικού συστήματος της British Airways.

Γι’ αυτούς που είχαν προβλήματα με τις πτήσεις τους, αυτό μπορεί να μεταφραστεί σε αποζημίωση ως και €600, καθώς και παροχή βοήθειας στο έδαφος ώσπου που να προγραμματιστεί νέα πτήση. Ο Christian Nielsen, Υπεύθυνος Νομικής Kάλυψης στην Airhelp μας σχολιάζει:\

Σου αρέσει να ταξιδεύεις περισσότερο με πλοία; Μάθε αναλυτικά όλα τα δικαιώματα σου!

«Συμβουλεύουμε τους επιβάτες που αντιμετώπισαν προβλήματα λόγω του ηλεκτρονικού συστήματος της British Airways να κάνουν αίτηση για αποζημίωση σύμφωνα με τον Κανονισμό ΕΕ261 και να απαιτήσουν την απαραίτητη φροντίδα για φαγητό και ξενοδοχείο, όπου αυτό χρειάζεται. Χιλιάδες επιβάτες παγκοσμίως αντιμετώπισαν δύσκολες στιγμές, κι ακόμη και τώρα γίνονται προσπάθειες ομαλοποίησης των προγραμματισμού. Καθώς γι’ αυτό το γεγονός έχει πλήρη ευθύνη η British Airways, υποχρεούται να αποζημιώσει τους επιβάτες της. Οι υπόλοιποι επιβάτες πτήσεων με άλλες αεροπορικές, που είχαν όμως καθυστερήσεις λόγω αυτού, δυστυχώς δεν έχουν το δικαίωμα αποζημίωσης, παρά μόνο την απαραίτητη βοήθεια ενώ βρίσκονται στο αεροδρόμιο.»

Τα δικαιώματα των λούμενων! Όλα όσα πρέπει να ξέρεις πριν από την πρώτη σου βουτιά!

Για την Ελλάδα, οι πτήσεις της εταιρείας που έχουν επηρεαστεί από το τεχνικό πρόβλημα, μόνο για το Σάββατο ήταν, 5 για την Αθήνα εκ των οποίων 3 είχαν καθυστέρηση μεγαλύτερη των τριών ωρών. Υπολογίζεται γύρω στα 500 άτομα μέσω αυτών των πτήσεων δικαιούνται αποζημίωση γύρω στα €180.000. Επίσης, εφόσον η kαλοκαιρινή περίοδος έχει ξεκινήσει ήδη, από 1 πτήση που έχει επηρεαστεί από το τεχνικό πρόβλημα της BA είχαν οι παρακάτω ελληνικοί προορισμοί: Ηράκλειο, Μύκονος, Σαντορίνη, Χανιά, Καλαμάτα, Κέρκυρα, Ζάκυνθος, Κως, Ρόδος. Καλό θα ήταν με κάθε ευκαιρία να ενημερώσουμε τους επισκέπτες στην χώρα μας για τα δικαιώματα τους και πώς να ζητήσουν αποζημίωση όπου χρειάζεται.

Θα συμβουλεύαμε τους επιβάτες της British Airways να σημειώσετε την προγραμματισμένη ώρα άφιξης στον προορισμό σας, μην αποδεχτείτε τίποτα ή μην υπογράψετε κάτι που θα σας αφαιρεί τα δικαιώματα σας και κρατήστε όλες τις αποδείξεις από τυχόν επιπλέον έξοδα κατά την αναμονή σας. Η British Airways είναι επίσης υπεύθυνη για την προσφορά γευμάτων και αναψυκτικών κατά την αναμονή σας, όπως επίσης να προσφέρει και τρόπο επικοινωνίας με συγγενείς και αγαπημένα σας πρόσωπα, που συμπεριλαμβάνει 2 τηλεφωνήματα, γραπτά μηνύματα, ακόμη και διαμονή όπου χρειάζεται. Τέλος η αεροπορική θα πρέπει να καλύψει και την μεταφορά σας από και προς το αεροδρόμιο, οπότε μην ξεχνάτε να ζητήσετε από την εταιρεία όλα όσα δικαιούστε όπου απαιτείται.

Έρευνα – σοκ! Οι αεροπορικές εταιρείες δεν σέβονται τα δικαιώματα των επιβατών. Αναλυτικά τα αποτελέσματα!

Το ποσό της αποζημίωσης εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, ο έναν από αυτούς είναι η διάρκεια αναμονής, η απόσταση προς τον τελικό προορισμό και ο λόγος της καθυστέρησης. Για να δείτε αν δικαιούστε να λάβετε αποζημίωση για την πτήση σας, απλά επισκεφθείτε το www.airhelp.gr

Ακολουθείτε την διαδικασία βήμα-βήμα για να κάνετε εύκολα την αίτηση αποζημίωσης. Για περισσότερες πληροφορίες για τα δικαιώματά σας δείτε εδώ.

Πηγή: airnews.gr

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ