Boeing 777 emirates βράβευση
Emirates Boeing 777-300ER photographed on August 17, 2015 from Wolfe Air Aviation's Lear 25B.

Όταν έχει ήδη στείλει μια κασκαντέρ με στολή αεροσυνοδού στο ψηλότερο κτίριο του κόσμου, μπορεί να είναι δύσκολο να σκεφτείτε τι θα ακολουθήσει…
Εάν μιλάμε για την Emirates με σημαία των ΗΑΕ, θα την στείλετε ξανά στην κορυφή του Μπουρτζ Χαλίφα του Ντουμπάι, αλλά αυτή τη φορά θα στέλνατε μαζί το μεγαλύτερο επιβατικό αεροσκάφος στον κόσμο για να κάνει απλά ένα πέρασμα στην κάμερα!


Τον περασμένο Αύγουστο, η διαφήμιση – βίντεο της Emirate έγινε viral αφού η Nicole Smith-Ludvik ανέβηκε 828 μέτρα στην κορυφή του κτηρίου, ντυμένη με φούστα, γόβες και το αναγνωρίσιμο καπέλο και κασκόλ της αεροπορικής εταιρείας.
Τώρα, σε νέες φωτογραφίες και βίντεο που κυκλοφόρησαν αυτήν την εβδομάδα, είναι και πάλι εκεί για να προωθήσει την Expo 2020 Dubai. Με την πόλη απλωμένη από κάτω, ένα superjumbo περνάει μισό μίλι μακριά της με ταχύτητα 145 κόμβων ή 167 μίλια/ώρα (η κανονική ταχύτητα ενός A380 είναι συνήθως 480 κόμβοι) πριν περάσει πάνω από την τοποθεσία της Έκθεσης…


Δεν είναι σε καμία περίπτωση η πρώτη φορά που ένα Airbus A380 χρησιμοποιείται για “ακροβατικά” υψηλού προφίλ.
Το superjumbo με κόστος 25 δισεκατομμυρίων δολαρίων και, με χωρητικότητα έως 853 επιβάτες, είναι το μεγαλύτερο αεροσκάφος πολιτικής αεροπορίας μαζικής παραγωγής στην ιστορία.
Το διώροφο σκάφος ήταν δημοφιλές στους πελάτες, αλλά ήταν δαπανηρό στη λειτουργία του, και η Airbus ανακοίνωσε το 2019 ότι θα διακόψει την παραγωγή του. Το τελευταίο A380 παραδόθηκε στην Emirates, τον μεγαλύτερο πελάτη της, στα τέλη του περασμένου έτους.
Η Emirates έχει 115 από τα αεροπλάνα-μαμούθ στον στόλο της και δεν διστάζει να τα βγάλει ακόμα και για μια εκδήλωση τύπου.
Η Αεροπορική Έκθεση 2019 στο Ντουμπάι άνοιξε με ένα superjumbo που πετούσε σε υψόμετρο μόλις 1.000 ποδιών σε σχηματισμό με 26 αεροπλάνα από την ομάδα αεροπορικής προβολής Al Fursan των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.

Αυτό ήταν δύο χρόνια αφότου ένα A380 που ανήκει στον άλλο αερομεταφορέα των ΗΑΕ, την Etihad, ξεκίνησε τη δράση στο Γκραν Πρι της Φόρμουλα 1 του Άμπου Ντάμπι 2017, πετώντας παράλληλα με την ομάδα Al Fursan.
Πίσω στο 2015, ένα τεράστιο A380 της Emirates έκανε σχηματισμούς καθώς πήγαινε για μια πτήση 10 λεπτών πάνω από τα νησιά Palm Jumeriah του Ντουμπάι.
Πηγαίνοντας ακόμα πιο πίσω, το 2013 η Emirates και η αυστραλιανή Qantas σηματοδότησαν μια συμμαχία μεταξύ των δύο αεροπορικών εταιρειών πετώντας A380 από κάθε στόλο τους πάνω από το λιμάνι του Σίδνεϊ, σε υψόμετρο 1500 ποδιών.

Δεν είναι μόνο οι αεροπορικές εταιρείες που ζήτησαν από τα superjumbo να προωθήσουν το εμπορικό σήμα τους.
Το 2017, η Porsche μπήκε στα Παγκόσμια Ρεκόρ Γκίνες παίρνοντας ένα τυπικό αυτοκίνητο Porsche Cayenne για να ρυμουλκήσει ένα Air France A380 285 τόνων για μια απόσταση 42 μέτρων στο αεροδρόμιο Charles De Gaulle του Παρισιού.
Το A380 έχει τέσσερις κινητήρες, γεγονός που το καθιστά λιγότερο αποδοτικό σε σχέση με το δικινητήριο σκάφος -έτσι ίσως όλες αυτές οι διαφημιστικές κινήσεις να φαίνονται λίγο σπάταλες.
Ωστόσο, η ίδια η Airbus έχει πολλές φορές “παιχνιδιάρικη” επιλογή δρομολογίων πτήσης όταν κάνει το ντεμπούτο της με νέα αεροσκάφη.
Τον Δεκέμβριο του 2017, μια από τις ομάδες δοκιμών πτήσης της, «ζωγράφισε» ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο στον ουρανό πάνω από το Αμβούργο της Γερμανίας.

Το πιο χαριτωμένο από όλα, για ένα από τα πιο αγαπημένα αεροσκάφη, ήταν όταν το τελευταίο A380 που κατασκευάστηκε έκανε την πτήση πριν από την παράδοση του, πάνω από το Αμβούργο στα τέλη του περασμένου έτους, και οι πιλότοι του ακολούθησαν μια πτήση σε σχήμα καρδιάς, στέλνοντας ένα τελικό μήνυμα στους πολλούς θαυμαστές του συγκεκριμένου αεροπλάνου.

Δείτε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ