Δευτέρα, 14 Οκτωβρίου, 2024
19.9 C
Athens
ΑρχικήTravel NewsΕννέα βραβεία για την ATTICA GROUP ΣΤΑ TOURISM AWARDS 2022

Εννέα βραβεία για την ATTICA GROUP ΣΤΑ TOURISM AWARDS 2022

Η Attica Group, μητρική εταιρεία των SUPERFAST FERRIES, BLUE STAR FERRIES και HELLENIC SEAWAYS, με ιδιαίτερη ικανοποίηση ανακοινώνει τη βράβευσή της με 9 βραβεία στα Tourism Awards 2022 που διοργανώθηκαν από τη Boussias Communications.

Στην τελετή απονομής που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 9 Μαΐου, η Attica Group βραβεύτηκε με 1 Platinum, 1 Gold, 4 Silver και 3 Bronze βραβεία.

- Advertisement -
  • Platinum βραβείο στην κατηγορία “Sustainability & Covid-Safe Practices & Services” για την προστασία των εργαζομένων και των επιβατών μας από την πανδημία Covid-19.
  • Gold βραβείο στην κατηγορία “Travel Destinations – Tourist Attractions” και συγκεκριμένα «Προγράμματα Επιβράβευσης – Loyalty Programs», για την καινοτομία σε επίπεδο υπηρεσιών του Προγράμματος Πιστότητας Seasmiles της Attica Group.
  • Silver βραβείο στην κατηγορία “Innovation” και συγκεκριμένα «Καινοτόμο μοντέλο λειτουργίας ή παροχής υπηρεσίας» για τις σιδηροδρομικές κάρτες της Attica Group EURAIL & INTERRAIL Greek Islands Pass που παρέχουν ευελιξία στους κατόχους τους καθώς συνδυάζουν δύο διαφορετικά μέσα μεταφοράς, τραίνο και πλοίο και από το ένα νησί στο άλλο (hop-on, hop-off) με την επίδειξη μίας μόνο κάρτας, χωρίς επιπλέον οικονομική επιβάρυνση.
  • Silver βραβείο στην κατηγορία “Branding/Media/Public Relations” και συγκεκριμένα “Content marketing strategy” για την Παρουσίαση προορισμών & Ιδέες για Road Trips (ταξίδια με το αυτοκίνητο) σε συνδυασμό με το πλοίο στη γραμμή Ελλάδα-Ιταλία με τη Superfast Ferries.
  • Silver βραβείο στην κατηγορία “Digital Tourism & Technology” και συγκεκριμένα “Use of Virtual reality//Augmented reality” για τη χρήση AI Chatbot για εξατομικευμένη εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών και δικτύου συνεργαζόμενων πρακτορείων.
  • Silver βραβείο στην κατηγορία “Branding/Media/Public Relations” και συγκεκριμένα «Ολοκληρωμένη επικοινωνιακή καμπάνια» για την καμπάνια της Blue Star Ferries.
  • Bronze βραβείο στην κατηγορία “Digital Tourism & Technology” και συγκεκριμένα “Online strategy” για την διαδικτυακή στρατηγική της Blue Star Ferries μέσω ενός μεγάλου εύρους διαδικτυακών καναλιών.
  • Bronze βραβείο στην κατηγορία “Sustainability & Covid-Safe Practices & Services” και συγκεκριμένα «Πρωτοβουλίες για την προστασία του περιβάλλοντος/ Ευαισθητοποίηση του κοινού/Παρακολούθηση περιβαλλοντικών δεικτών» για τη διοργάνωση του “Bluestarino Festival”, του 1ου Νομαδικού Παιδικού Φεστιβάλ στο Αιγαίο.
  • Bronze βραβείο στην κατηγορία “Use of Virtual reality//Augmented reality” και συγκεκριμένα “Social media presence” για την παρουσία της Ηellenic Seaways στα κοινωνικά δίκτυα.

H Attica Group δραστηριοποιείται στην επιβατηγό ναυτιλία μέσω των SUPERFAST FERRIES, BLUE STAR FERRIES, HELLENIC SEAWAYS και AFRICA MOROCCO LINK με συνολικά 32 πλοία που προσφέρουν σύγχρονες, υψηλού επιπέδου μεταφορικές υπηρεσίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Τα πλοία του στόλου της ταξιδεύουν σε 4 χώρες, σε 60 μοναδικούς προορισμούς, προσεγγίζοντας 71 λιμάνια, μεταφέροντας πάνω από 7 εκατ. επιβάτες, 1 εκατ. Ι.Χ. οχήματα και 400.000 φορτηγά αυτοκίνητα ετησίως.

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

Follow us

110,181LikesΚάντε Like
89,225 FollowersΑκολουθήστε
178,000SubscribersΕγγραφή
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ