Η νέα αγαπημένη συνήθεια των ταξιδιωτών ακούει στο όνομα «hotel hop» – και σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Hotels.com σε 18 χώρες, περισσότεροι από τους μισούς ταξιδιώτες παγκοσμίως (54%) την έχουν ήδη υιοθετήσει.
Τι σημαίνει πρακτικά; Όλο και περισσότεροι τουρίστες επιλέγουν να μείνουν σε διαφορετικά ξενοδοχεία μέσα στον ίδιο προορισμό, για να ζήσουν περισσότερες εμπειρίες, να αλλάξουν γειτονιές και να ανακαλύψουν κάθε πτυχή του τόπου που επισκέπτονται.
Η Gen Z και οι Millennials είναι οι βασικοί πρωταγωνιστές αυτής της τάσης. Όπως εξηγεί η Melanie Fish, αντιπρόεδρος επικοινωνίας του Expedia Group,
«Πολλοί ταξιδιώτες ξεκινούν με μία κράτηση μέσα από την εφαρμογή και στη συνέχεια προσθέτουν κι ένα ακόμα ξενοδοχείο. Το ξεπακετάρισμα και το ξαναπακετάρισμα αξίζει τον κόπο, όταν σημαίνει αλλαγή σκηνικού, διαφορετικές γειτονιές και νέες εμπειρίες».
Γιατί προτιμούν το “hotel hop”
Η επιθυμία για εξερεύνηση διαφορετικών περιοχών (50%) και το κυνήγι καλύτερων προσφορών (35%) είναι οι κύριοι λόγοι που ωθούν τους ταξιδιώτες να αλλάζουν διαμονή μέσα στο ίδιο ταξίδι.
Οι δημοφιλέστεροι τύποι ταξιδιών που συνδέονται με αυτή την τάση είναι οι αστικές αποδράσεις, τα νησιωτικά ταξίδια και τα trips με αφορμή events, όπως φεστιβάλ και συναυλίες.
Αξιοσημείωτο ρόλο παίζει και η άνοδος των λεγόμενων “bleisure trips” (business + leisure), αφού 1 στους 4 νέους ταξιδιώτες της Gen Z και των Millennials επεκτείνει το επαγγελματικό του ταξίδι για λίγες επιπλέον ημέρες χαλάρωσης – σε περισσότερα από ένα ξενοδοχεία.
Οι πιο hot προορισμοί για “hotel hoppers”
Πόλεις:
- Τόκιο, Ιαπωνία
- Λονδίνο, Ηνωμένο Βασίλειο
- Λος Άντζελες, ΗΠΑ
- Παρίσι, Γαλλία
- Λας Βέγκας, ΗΠΑ
Νησιά:
- Μαγιόρκα, Ισπανία
- Χονολουλού, ΗΠΑ
- Πουκέτ, Ταϊλάνδη
- Μπαλί, Ινδονησία
- Σαν Χουάν, Πουέρτο Ρίκο
Το “hotel hopping” φαίνεται να αλλάζει τον τρόπο που ταξιδεύουμε — πιο ευέλικτα, εμπειρικά και με διάθεση για εξερεύνηση. Γιατί τελικά, ποιος είπε ότι ένα ταξίδι πρέπει να χωράει σε ένα μόνο ξενοδοχείο.
Δείτε επίσης





