Η ITA Airways ξεκίνησε την προηγούμενη εβδομάδα παρουσιάζοντας το True Italian Experience με τον Διευθύνοντα Σύμβουλό της, Fabio Lazzerini, παρουσία του Εκτελεστικού Προέδρου Alfredo Altavilla και με τη συμμετοχή του Υπουργού Τουρισμού Massimo Garavaglia.

Το έργο αυτό έγινε δεκτό με ενθουσιασμό και μεγάλο ενδιαφέρον από όλα τα ιταλικά θεσμικά όργανα, εκπροσωπούμενα από τους ακόλουθους συμμετέχοντες: Ettore Sequi – Γενικός Γραμματέας Υπουργείου Εξωτερικών και Διεθνούς Συνεργασίας, Massimiliano Fedriga – Πρόεδρος της Διάσκεψης Κρατών-Περιφερειών και Πρόεδρος της Περιφέρειας Friuli Venezia Giulia, Roberto Gualtieri, Δήμαρχος Ρώμης και Giuseppe Sala, Δήμαρχος του Μιλάνου.

Το True Italian Experience είναι ένας καινοτόμος ψηφιακός κόμβος για την ανάπτυξη του τουρισμού στην Ιταλία που συγκεντρώνει τους κύριους ενδιαφερόμενους της ιταλικής τουριστικής βιομηχανίας για να δημιουργήσουν ένα «σύστημα» για την προώθηση παγκοσμίως όλων των εμπειριών που μπορείτε να απολαύσετε στην Ιταλία μέσω ενός αποκλειστικού ιστότοπου.

«Η πρωτοβουλία ITA Airways με το True Italian Experience είναι μια πρόκληση που πηγαίνει προς την κατεύθυνση της μεγαλύτερης συμμετοχής όλων των φορέων για μια καλύτερη εθνική τουριστική προσφορά», δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού Massimo Garavaglia. Οι στόχοι της τουριστικής περιόδου είναι να φτάσουμε στα δεδομένα του 2019 και είναι καθήκον που έχουμε απέναντι σε όλους τους φορείς μετά από δύο χρόνια αποκλεισμού που έφερε η πανδημία».

«Η αληθινή ιταλική εμπειρία μάς επιτρέπει να δημιουργήσουμε ένα «σύστημα» φέρνοντας κοντά τους κύριους δημόσιους και ιδιωτικούς παράγοντες της ιταλικής τουριστικής βιομηχανίας, που εργάζονται για την ενίσχυση βιώσιμων και καινοτόμων εμπειριών στη χώρα μας», δήλωσε ο Fabio Lazzerini, Διευθύνων Σύμβουλος της ITA Airways. Δίνουμε σε αυτή την πρωτοβουλία, την πολύτιμη συμβολή μας: η εμπορική μας παρουσία σε 67 χώρες που σταδιακά θα αυξηθεί σε 89, η πρόσβαση σε περισσότερα από 80.000 σημεία πώλησης – που θα γίνουν περισσότερα από 100.000 – Tour Operators και τα ταξιδιωτικά γραφεία στον κόσμο, η προβολή που παρέχουν τα σημεία επαφής μας στους πελάτες. Ταυτόχρονα, δημιουργούμε μια νέα πηγή εσόδων για την ITA Airways επεκτείνοντας σημαντικά τα βοηθητικά μας έσοδα. Στόχος είναι να φέρουμε τους ταξιδιώτες να επιλέξουν την Ιταλία, να την αγαπήσουν και να την προτείνουν ως την πιο ποικίλη και συναρπαστική τουριστική εμπειρία στον κόσμο. Θέλουμε να συμβάλουμε στην αύξηση των εσόδων του ιταλικού τουρισμού, καθώς αυτό αποτελεί μέρος της δέσμευσης μας. Πρόκειται για ένα έργο ευρείας εμβέλειας που αντιπροσωπεύει την Εταιρεία, η οποία τοποθετείται στο επίκεντρο αυτού του συστήματος ως σημείο αναφοράς τόσο θεσμικά όσο και επιχειρηματικά».

Η ψηφιοποίηση του τουρισμού, η πελατοκεντρικότητα, η καινοτομία και η βιωσιμότητα είναι οι πυλώνες της ITA Airways και της True Italian Experience. Σήμερα, αυτοί οι στόχοι έχουν ενσωματωθεί σε ένα ενιαίο ψηφιακό οικοσύστημα για την προώθηση της περιοχής και την προσφορά ταξιδιωτικών εμπειριών, διασφαλίζοντας μια νέα και πρωτοποριακή προσέγγιση για την ενίσχυση της Ιταλίας.

Η κύρια αποστολή της True Italian Experience είναι να επανακυκλοφορήσει και να αναδείξει ακόμη και τις πιο κρυφές γωνιές της Ιταλίας, που διαφορετικά είναι δύσκολο να τις ανακαλύψεις. Αυτό επιτυγχάνεται επίσης μέσω της παραγωγής και της παγκόσμιας διανομής εκδοτικού και ενημερωτικού περιεχομένου που αποτυπώνει όλη την ομορφιά της χώρας. Και είναι ιδιαίτερα σημαντικό μετά τη μακρά κρίση λόγω της έκτακτης ανάγκης του Covid, που προκάλεσε δραματική επιβράδυνση του τουρισμού.

Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με το True Italian Experience Observatory, το 93,8% των ερωτηθέντων περιέγραψε την Ιταλία ως τον ιδανικό προορισμό τους, ιδιαίτερα για τον πολιτισμό, την τέχνη, το καλό φαγητό, τη φύση και τον αθλητισμό της.

Το 69,4% των χρηστών σε όλο τον κόσμο θα ήθελε να έρθει για διακοπές στην Ιταλία, επιβεβαιώνοντας έτσι την τάση επιστροφής στις ταξιδιωτικές συνήθειες πριν από την πανδημία. Το 71,1% των χρηστών θεωρεί ότι η εξατομίκευση της ταξιδιωτικής εμπειρίας είναι ένα από τα κρίσιμα στοιχεία για τον προγραμματισμό των διακοπών.

ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ
Η ITA Airways έχει στην ψηφιοποίηση έναν από τους πυλώνες της στρατηγικής της για να εγγυηθεί στον πελάτη μια πλουσιότερη και πιο καινοτόμο προσφορά που ταιριάζει απόλυτα με τον ψηφιακό κόμβο της True Italian Experience.
“Live Italy λεπτό προς λεπτό” είναι ο ισχυρισμός της True Italian Experience και μια από τις πλατφόρμες που διαμορφώνουν το ψηφιακό οικοσύστημα έχει αναπτυχθεί γύρω από αυτό: αναλυτικά, είναι μια καινοτόμος πλατφόρμα που προσφέρει ήδη 1.440 συναισθηματικά βίντεο (ένα για κάθε λεπτό του ημέρα), που έχουν γυριστεί ανάμεσα στις ιταλικές ομορφιές και περιοχές. Αυτά τα βίντεο αφηγούνται την ιστορία της πιο κρυμμένης Ιταλίας και προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες που ζωντανεύουν την ιταλική παράδοση και κουλτούρα. Αυτά τα βίντεο εμπνέουν τον χρήστη, οδηγώντας τον να εξερευνήσει και να διαμορφώσει το ταξίδι του σύμφωνα με τις ανάγκες του.
Εκτός από τα βίντεο, ο ψηφιακός κόμβος True Italian Experience περιέχει όλες τις σχετικές τουριστικές υπηρεσίες: κρατήσεις πτήσεων της ITA Airways, ξενοδοχεία, μεταφορές, ενοικίαση αυτοκινήτου και όλα όσα χρειάζονται για να δημιουργήσετε μια μοναδική εμπειρία. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα περαιτέρω προσαρμογής του ταξιδιού, ξεκινώντας από τις ιδέες που προτείνονται ή, εναλλακτικά, δημιουργώντας ένα προσαρμοσμένο ταξιδιωτικό πακέτο. Η προσφορά True Italian Experience θα προωθηθεί και θα πωληθεί μέσω του δικτύου των συνεργαζόμενων ταξιδιωτικών πρακτόρων της ITA Airways που θα έχουν πρόσβαση στην πλατφόρμα TIE που είναι αφιερωμένη στο B2B. Αυτή η προσφορά μπορεί να αγοραστεί από τον πελάτη στον ήδη ενεργό κόμβο B2C ή, εναλλακτικά, να διαμορφωθεί από τον πελάτη στον ιστότοπο B2C και να αγοραστεί, μετά από περαιτέρω προσαρμογή στο πλησιέστερο ταξιδιωτικό γραφείο.

Διαβάστε ακόμα:  Η Air France προτρέπει τους επιβάτες να πηγαίνουν στο αεροδρόμιο νωρίτερα

ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
Η ITA Airways είναι η μία και μοναδική αεροπορική εταιρεία που είναι παρούσα στον ψηφιακό κόμβο της True Italian Experience και αναλαμβάνει ηγετικό ρόλο στην προώθηση της Ιταλίας με καινοτόμο και μοναδικό τρόπο στις παγκόσμιες αγορές. Η αληθινή ιταλική εμπειρία και η ITA Airways είναι διαφορετικές πραγματικότητες, αλλά ενσωματώνονται συνεργικά για να συμβάλουν στην ανάπτυξη του «τουριστικού κύκλου εργασιών» της Ιταλίας χάρη σε μια ψηφιακή υπηρεσία τελευταίας γενιάς. Με την True Italian Experience, η ITA Airways καθιστά το δίκτυο 64 προορισμών της, εκ των οποίων οι 23 είναι εθνικοί, οι 34 είναι διεθνείς και οι 7 είναι διηπειρωτικοί διαθέσιμοι στους επισκέπτες και σε ολόκληρο το σύστημα που αποτελεί τον ψηφιακό κόμβο, καθώς και όλους τους προορισμούς στους οποίους μπορεί να προσεγγιστεί ευγενικά από τις 24 συμφωνίες κοινής χρήσης κωδικών με τις κορυφαίες αεροπορικές εταιρείες του κόσμου.

ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ
Ένας κοινός πυλώνας της ITA Airways και της Αληθινής Ιταλικής Εμπειρίας είναι η Αειφορία. Στην πραγματικότητα, και οι δύο εργάζονται καθημερινά για την ανάπτυξη ενός βιώσιμου και ποιοτικού τουρισμού, που είναι μια πλούσια και συνειδητή ανακάλυψη της περιοχής. Ένα ευρύ φάσμα εμπειριών που προσφέρει όχι μόνο απλές επισκέψεις αλλά και τον πολιτισμό, την παράδοση και τον τρόπο ζωής των Ιταλών.
Ιδιαίτερη προσοχή δίνεται επίσης στην προσφορά συνδυασμένων μεταφορών και εύκολης πρόσβασης σε συστήματα ηλεκτροκίνησης. Για την ITA Airways και την True Italian Experience, αειφορία σημαίνει επίσης προβολή στις πολλές τουριστικές νεοφυείς επιχειρήσεις στην περιοχή, σε συνεταιρισμούς που χρησιμοποιούν περιουσιακά στοιχεία που κατασχέθηκαν από το κράτος για τουριστικούς σκοπούς, σε ενώσεις που εργάζονται με άτομα με αναπηρία, σε ομάδες ταξιδιωτικών οδηγών που φροντίζει για τοποθεσίες και τα μουσεία σε πιο απομακρυσμένες περιοχές

ΚΕΝΤΡΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ
Η ITA Airways και η True Italian Experience αναπτύσσουν τις δραστηριότητές τους τοποθετώντας το “The Customer” στο κέντρο. Και οι δύο στοχεύουν στην προσφορά της καλύτερης ταξιδιωτικής εμπειρίας στην κατηγορία τους, με εξατομικευμένες υπηρεσίες που δεν τελειώνουν με την πτήση και τη διαμονή, αλλά εξασφαλίζουν μια βαθιά και συναισθηματική εμπειρία 360°, η οποία μπορεί να επιτευχθεί μόνο μέσω ισχυρής ψηφιοποίησης των διαδικασιών και μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια. Ολόκληρος ο ψηφιακός κόμβος της True Italian Experience βασίζεται στη χρήση Big Data που, χάρη στις τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης, επιτρέπει στους πελάτες να ανακαλύψουν την Ιταλία και τις ξεχωριστές εμπειρίες της με βάση τα δικά τους πάθη και ταξιδιωτικά ενδιαφέροντα. Στόχος είναι να καθοδηγηθεί ο καταναλωτής από την έμπνευση του ταξιδιού στον προγραμματισμό της διαμονής του στην Ιταλία, βοηθώντας τον να ανακαλύψει τις ιδιαιτερότητες που μπορεί να προσφέρει η χώρα μας.

ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Η ITA Airways και η True Italian Experience τοποθετούν την ασφάλεια και την υγεία των πελατών τους στην κορυφή της λίστας τους. Για το λόγο αυτό, έχουν αναπτύξει αυτό το καινοτόμο έργο σε εγκαταστάσεις και εμπειρίες που μπορούν να εγγυηθούν τη μέγιστη ασφάλεια στους επισκέπτες, ενώ συμμορφώνονται με όλα τα πρωτόκολλα Covid-19.

Δείτε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ