Η KLM αποκαθιστά τις πτήσεις με την Ελλάδα

Η αεροπορική εταιρεία KLM, εθνικός αερομεταφορέας της Ολλανδίας και μέλος του Ομίλου Air France-KLM, σχεδιάζει να ακυρώνει καθημερινά έως και 20 πτήσεις προς ευρωπαϊκούς προορισμούς έως τα τέλη Αυγούστου, στην τελευταία κίνηση της αεροπορικής εταιρείας για να μετριάσει την πίεση στο αεροδρόμιο Schiphol του Άμστερνταμ.

Τα μέτρα έχουν ληφθεί για να αντιμετωπιστεί το λειτουργικό άγχος στο προσωπικό του αεροδρομίου και εντός της αεροπορικής εταιρείας, ανέφερε η KLM σε δήλωση την περασμένη Παρασκευή.

Η εταιρεία θα «περιορίσει επίσης αυστηρά» τις υπόλοιπες πωλήσεις εισιτηρίων για να επιτρέψει στους πελάτες των οποίων οι πτήσεις ακυρώθηκαν να κάνουν εκ νέου κράτηση, δήλωσε ο αερομεταφορέας.

Η κίνηση έρχεται να προστεθεί σε ένα ήδη σημαντικό ανώτατο όριο που έχει επιβληθεί στις πωλήσεις εισιτηρίων από την αεροπορική εταιρεία, αφού το αεροδρόμιο Schiphol έλαβε δραστικά μέτρα για να περιορίσει τη χωρητικότητα αυτό το καλοκαίρι λόγω έλλειψης προσωπικού ασφαλείας.

Ολλανδία: Πλήθος επιβατών και χάος στο αεροδρόμιο Σίπχολ – Η KLM ακύρωσε δεκάδες πτήσεις

Η KLM ακύρωσε δεκάδες πτήσεις από και προς το αεροδρόμιο Σίπχολ του Άμστερνταμ στις αρχές του Μαϊου που μας πέρασε, έπειτα από έκκληση που απηύθυνε ο αερολιμένας στις αεροπορικές εταιρείες ζητώντας τους να μειώσουν τον αριθμό των ταξιδιωτών, προκειμένου να αποτραπεί μια πιθανή κοσμοσυρροή, όπως ανακοίνωσε το Σάββατο 30 Απριλίου η ολλανδική αεροπορική εταιρεία.

Βασική αιτία, η έλλειψη προσωπικού και σκοπός της κίνησης να μειωθεί η κοσμοσυρροή και η πίεση μέσα από την μεταφορά πτήσεων σε άλλες ώρες, ακομα και σε άλλα κοντινά αεροδρόμια.

“Από τη μία, οι ακυρώσεις πρέπει να συμβάλουν στο αίτημα του Σίπχολ να διατηρηθούν διαχειρίσιμες οι διαδικασίες που μπορούν να γίνουν στο αεροδρόμιο λόγω της έλλειψης του προσωπικού εκεί”, είπε η KLM, την ώρα που το αεροδρόμιο είναι γεμάτο εδώ και ημέρες.

“Από την άλλη, αυτές οι ακυρώσεις στο πρόγραμμα πτήσεων της KLM συμβάλλουν στο να μειωθεί ο φόρτος εργασίας” των εργαζομένων της εταιρείας, διευκρίνισε η KLM σε ένα δελτίο τύπου.

Το Σίπχολ, το πλέον πολυσύχναστο αεροδρόμιο της Ευρώπης αναφορικά με τις κινήσεις αεροσκαφών το 2019, με περισσότερους από 70 εκατομμύρια ταξιδιώτες εκείνη τη χρονιά, είδε τους αριθμούς αυτούς να καταρρέουν κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Όμως, αφού η Ολλανδία ήρε τους περισσότερους περιορισμούς κατά της Covid-19 στα μέσα Μαρτίου, ο αριθμός των επιβατών δεν σταματά να αυξάνεται.

Το περασμένο Σάββατο, πρώτη ημέρα των σχολικών διακοπών για πολλούς μικρούς Ολλανδούς κι ενώ αναμενόταν κορύφωση του αριθμού των επιβατών, οι χειριστές αποσκευών της KLM πραγματοποίησαν στάση εργασίας, προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για την έλλειψη προσωπικού και τις πολλές ώρες εργασίας.

Το χάος που προκλήθηκε ήταν τέτοιο στο Σίπχολ το περασμένο Σάββατο που το αεροδρόμιο αναγκάστηκε να ζητήσει από τους επιβάτες να μην μεταβαίνουν σε αυτό καθώς μεγάλες ουρές, πολλές καθυστερήσεις, εκνευρισμοί αλλά και δεκάδες ακυρώσεις πτήσεων συνθέτουν το σκηνικό των τελευταίων ωρών.

Ακυρώσεις ταξιδιών και μεγάλες ουρές

Απογοήτευση ήταν για πολλούς τουρίστες το αεροδρόμιο Σίπχολ στην Ολλανδία. Την Παρασκευή 29/4 πολλές πτήσεις ακυρώθηκαν, προς απογοήτευση πολλών ταξιδιωτών.

«Αυτό είναι κακός σχεδιασμός. Ξέρουμε από τον Ιανουάριο ότι πολλοί θέλουν να πάνε διακοπές στο εξωτερικό τον Μάιο. Αν δεν προετοιμαστείς για αυτό, θα υπάρχουν προβλήματα», είπε χαρακτηριστικά ένας τουριστικός πράκτορας.

Τα προβλήματα είχαν ήδη εμφανιστεί από την περασμένη εβδομάδα, όταν οι εργαζόμενοι της KLM στη μεταφορά αποσκευών προχώρησαν σε απεργία χωρίς να προαναγγελθεί, με αποτέλεσμα μεγάλες καθυστερήσεις.

Με ανακοίνωσή τους οι αρχές του Σίπχολ γνωστοποίησαν ότι οι αεροπορικές εταιρείες συνεργαστηκαν και συμφώνησαν να μειωθεί στις 35.000 ο αριθμός των επιβατών του Σαββάτου. Ωστόσο, μόνο η KLM χρειάστηκε να ακυρώσει 47 πτήσεις το Σαββατοκύριακο 30/4 και 1/5, ενώ άλλες 27 ακυρώθηκαν την Παρασκευή 29/4.

Δείτε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ