Λονδίνο και Παρίσι κατακτούν τη νεολαία των ΗΠΑ με νέα ταξιδιωτική καμπάνια

Για πρώτη φορά Λονδίνο και Παρίσι ενώνουν τις δυνάμεις τους για να αποκαλύψουν πόσο εύκολο είναι το ταξίδι σε αυτές με την σιδηροδρομική εταιρεία, Eurostar, η οποία μεταφέρει τους ταξιδιώτες από την μία πόλη στη άλλη μέσα σε 2 ώρες και 15 λεπτά.

Η καμπάνια μάρκετινγκ, που ξεκίνησε για πρώτη φορά αυτή την εβδομάδα και θα έχει διάκρεια 5 μήνες, απευθύνεται σε νέους Αμερικανούς επισκέπτες, τους λεγόμενους millenials.

Διαβάστε ακόμαΠετάξτε απευθείας από την Κεφαλονιά στο Βερολίνο με την Ryanair

Με τα 177 συνεργαζόμενα εστιατόρια Michelin και 641 πάρκα και κήπους, με 506 θέατρα έως 325 μουσεία και 3500+ ξενοδοχεία, η μοναδική συνεργασία θα παρουσιάσει την αφθονία των αξιοθέατων και των κρυμμένων “διαμαντιών” στις δύο πόλεις.

Ο επικεφαλής του διαφημιστικού πρακτορείου του Λονδίνου, London & Partners, συνεργάστηκε στενά με κορυφαίους συνεργάτες του Παρισινού Γραφείου Τουρισμού και του Eurostar, για να εξασφαλίσει ότι το ταξίδι μεταξύ Λονδίνου και Παρισιού είναι εύκολο και οικονομικό. 

Την εκστρατεία υποστηρίζουν επίσης οι United Airlines, Marriott και Mastercard. Μία νέα ιστοσελίδα περιλαμβάνει πληροφορίες για τις δύο πόλεις, έναν διαγωνισμό και δρομολόγια που καλύπτουν διάφορα θέματα, όπως περιπέτεια, πολιτισμό, “διαμαντάκια” σε κάθε πόλη, φαγητό και ποτό.

Οι ΗΠΑ είναι η κορυφαία υπερπόντια αγορά του Λονδίνου και του Παρισιού με σημαντική ανάπτυξη τα τελευταία δύο χρόνια. Ειδικότερα, το Λονδίνο καλωσόρισε 2,62 εκατ. Αμερικανούς επισκέπτες το 2017 (+12,7% σε σχέση με το προηγούμενο έτος) και το Παρίσι απολαμβάνει 19% αύξηση στις αφίξεις Αμερικανών στα ξενοδοχεία του, ξεπερνώντας τα 2 εκατ. αφίξεις από το 2000.

Διαβάστε ακόμαRyanair: Έκπτωση έως και 20% για 1 εκατ. θέσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ