Η διεθνής εταιρεία Travelport, που δραστηριοποιείται στην τουριστική βιομηχανία, ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας της με το ευρωπαϊκό διαδικτυακό ταξιδιωτικό πρακτορείο Travelgenio.

Σύμφωνα με την Travelgenio, οι ταξιδιώτες θέλουν εύκολα και γρήγορα να βρίσκουν online όλες τις απαραίτητες σχετικά με το ταξίδι τους πληροφορίες και να είναι σε θέση να κάνουν κρατήσεις ή αγορές.

Φοβάστε τα αεροπλάνα; Σε αυτό το μικρό και ιδιαίτερο Αirbnb σπιτάκι δεν έχετε παρά να ζήσετε μια εμπειρία αεροπλάνου

- Advertisement -

 

 Για το λόγο αυτό, η ανανέωση της συνεργασίας με την πλατφόρμα της Travelport, η οποία εδώ και χρόνια έχει αναπτύξει αντίστοιχα τεχνολογικά συστήματα καλύπτοντας ένα εύρος ταξιδιωτικών αναγκών, ήταν αναμενόμενη.

Το πλωτό χωριό της Ουγγαρίας που θυμίζει… Μαλδίβες

Περίπου 250 αεροπορικές εταιρείες συνεργάζονται με την Travelport και η ισπανική Travelgenio φιλοδοξεί να επωφεληθεί μέσω της συνεργασίας με την πρωτοπόρο τεχνολογικά Travel Commerce Platform, την οποία έχει αναπτύξει και εξελίξει η Travelport.

Σχετικά με τη συμφωνία, ο  Mariano Pelizzari, CEO της Travelgenio δήλωσε: « Είναι ζωτικής σημασίας να εκμεταλλευτούμε την κατάλληλη τεχνολογία, προκειμένου να βελτιώσουμε τη συνολική εμπειρία των πελατών μας. Η ανανέωση της συνεργασίας μας με την Travelport, δείχνει τη δέσμευσή μας στο να εξυπηρετούμε τον ταξιδιώτη συνεχώς καλύτερα, παρέχοντας πλούσιες επιλογές περιεχομένου στην ταχύτητα και την ακρίβεια που είναι αναγκαία για αυτόν. Είμαστε ενθουσιασμένοι, που θα συνεχίσουμε να χτίζουμε πάνω στην επιτυχία που έχουμε δει από αυτή τη συνεργασία.»

George Guille: «Κάνω ένα ταξίδι του οποίου το τέλος δεν γνωρίζω»…Γυρίζοντας τον κόσμο σε δύο τροχούς και χωρίς χάρτη

Εκ μέρους της Travelport, ο Fred Lindgren σχολίασε: «Είμαστε περιχαρείς που η Travelgenio αποφάσισε να υπογράψει νέα μακρόχρονη συμφωνία συνεργασίας μαζί μας. Αυτή η συνεργασία αποτελεί «δήλωση» για τις πρωτοπόρες τεχνολογίες και το εκτεταμένο ταξιδιωτικό περιεχόμενο της Travelport. Έχω την πεποίθηση πως η συνεργασία αυτή θα βοηθήσει και τα δυο brands να αναπτυχθούν ακόμα περισσότερο.»

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ