O expert των ταξιδιών Τάσος Δούσης δεν μας ξεναγεί μόνο στην Ελλάδα και τον κόσμο μέσα από τις Εικόνες αλλά μας δίνει πάντα τις καλύτερες και πιο χρήσιμες ταξιδιωτικές συμβουλές! Αυτή τη φορά μέσω instagram ο Τάσος Δούσης αποκαλύπτει τα λάθη που κάνουν οι ξενοδόχοι και χάνουν τους πελάτες τους!

  1. Οι διπλές κρατήσεις είναι ένα κακό! Πρέπει απευθείας να βρείτε ένα δωμάτιο στον πελάτη και αν δεν έχετε το απλό να δώσετε σουίτα. Το λάθος δεν είναι δικό του. Έχει έρθει για να απολαύσει τις διακοπές του.
  2. Πρέπει να ακούτε τον πελάτη με προσοχή και κατανόηση και να μην αμφισβητείτε την άποψή του! Μπείτε στην θέση του, μην τον «γράφετε»
  3. Το δωμάτιο είναι πολύ μικρό ή είναι διαφορετικό από τις φωτογραφίες που βλέπουν! Μην τους κοροϊδεύετε. Είναι 8 φορές δυσκολότερο να βρείτε έναν νέο πελάτη αν χάσετε αυτόν που έχετε μπροστά σας
  4. Βρώμικο δωμάτιο! Τρωκτικά, κατσαρίδες και άλλοι ανεπιθύμητοι επισκέπτες
  5. Αδυναμία πρόσβασης στο Wi-Fi ή αδύναμο σήμα! Νούμερο ένα αιτία να μην σας ξανάρθει και να γράψει αρνητικά σχόλια
  6. Ποιότητα φαγητού στο πρωινό
  7. Χρέωση του εσπρέσο στο πρωινό! Χρέωση φρέσκου χυμού η άλλων προϊόντων! Κορυφαία αιτία αρνητικών σχολίων
  8. Χρέωση νερού στο δωμάτιο! Μπορεί να είναι μόνο 1 η 2 ευρώ και όμως προκαλεί τρομερό εκνευρισμό στον πελάτη
  9. Απουσία βραστήρα ή καφετιέρας στο δωμάτιο.
  10. A/C που δεν λειτουργεί
  11. Δεν έχει ζεστό νερό.
  12. Θέα δωματίου! Ναι, δεν την έχει πληρώσει. Τελευταία μέρα κάντε του μια αναβάθμιση με θέα
    ,τον πήρατε αιχμάλωτο
  13. Ανεκπαίδευτο ή αγενές προσωπικό! Ο χαμογελαστός υπάλληλος μπορεί να γίνει σημείο αναφοράς από τον πελάτη
  14. Η ντουλάπα είναι ανύπαρκτη, δεν έχει χώρο για βαλίτσα
  15. Πρίζες! Ναι, πρίζες είναι θέμα αν δεν έχει η τουαλέτα ή δίπλα στο κρεββάτι
  16. Σεντόνια σκληρού πολυεστέρα! Λάθος! Να επενδύσετε σε μαλακό ύφασμα παστέλ ή λευκών χρωματισμών καθώς και σε αναπαυτικά μαξιλάρια
  17. Καλωσόρισμα! Οι περισσότεροι αδιαφορούν και όμως…Ένα κρασί, δυο τοπικά γλυκά, ένα πλατό τυριών κάνουν την διαφορά
  18. 18.Value for money! Μην ρίχνετε την τιμή, ανεβάστε την αξία του δωματίου έτσι που η τιμή να είναι τίμια
  19. Netflix και Cosmote σε smart tv!
  20. 20.Δώστε βάση στο συναισθηματικό δέσιμο με τον πελάτη. Συναισθηματικά δεμένοι επισκέπτες είναι λιγότερο ευαίσθητοι στις τιμές, ανεξάρτητα από το αν είναι ταξιδιώτες πολυτελείας ή οικονομικοί.Μην κοιτάτε μόνο το οικονομικό κομμάτι!

Η ανάρτηση του Τάσου Δούση:

Δείτε στιγμιότυπαα από τα ταξίδια του Τάσου Δούση, tips και συμβουλές εδώ.

Ταξιδέψτε σε όλη την Ελλάδα και τον κόσμο μαζί με τις Εικόνες και μάθετε τα πάντα από τον expert του είδους και την ομάδα του!

Μην ξεχάσετε να εγγραφείτε στο κανάλι του Τάσου Δούση στο YouTube για να ανακαλύψετε περισσότερα tips και προορισμούς!

Δείτε όλες τις εκπομπές “Εικόνες με τον Τάσο Δούση” στο επίσημο κανάλι στο YouTube

Δείτε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ