ΟΣΕΘ
- Advertisement -

Έναν νέο θεσμό εγκαινίασε ο ΟΣΕΘ, ο οποίος θα αποτελεί τον “φίλο” των επισκεπτών και των τουριστών. Προκειμένου να μην ταλαιπωρούνται και να μπορούν να χρησιμοποιούν άμεσα και εύκολα τις αστικές συγκοινωνίες για την περιήγηση τος.

Επίσης, ανακαλύψτε πως η τεχνολογία φτάνει την εμπειρία του πελάτη στα ξενοδοχεία…σε άλλη διάσταση!

Ο τίτλος του θεσμού ονομάζεται “συμπαράσταση του επιβάτη” και εγκαινιάστηκε χθες στο αεροδρόμιο “Μακεδονία” από τον Οργανισμό Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης.

Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ ΑΕ, Γιάννης Τσιωνάς μίλησε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ. Δήλωσε χαρακτηρισιτκά: “ Στόχος της δράσης αυτής, που ενεργοποιείται για πρώτη φορά σε πανελλαδικό επίπεδο από το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης, είναι αφενός μεν η εξυπηρέτηση και διευκόλυνση, αφετέρου δε η ενίσχυση της θετικής εντύπωσης των επισκεπτών/τουριστών που καταφθάνουν στην πόλη”.

Ο θεσμός του Bus Ambassador, κατά τα πρότυπα των αντίστοιχων ρόλων της εξυπηρέτησης των ταξιδιωτών σε πολλά αεροδρόμια παγκοσμίως, ξεκίνησε να “ τρέχει”. Από σήμερα στο αεροδρόμιο “ Μακεδονία”, τις ώρες 10.00-14.00, ένας εργαζόμενος του ΟΣΕΘ θα δίνει πληροφορίες. Ενώ θα εξυπηρετεί καθημερινά στον χώρο των αφίξεων όποιον επισκέπτη/τουρίστα, το έχει ανάγκη, για τις μετακινήσεις του στην πόλη. 

Κάθετη πτώση του τζίρου στις αερομεταφορές, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ

Ο θεσμός αυτός που ξεκίνησε σήμερα, πιλοτικά, θα επεκταθεί σταδιακά χρονικά ως προς τις ώρες λειτουργίας του αεροδρομίου “Μακεδονία”. Παράλληλα, υπάρχει πρόθεση να επεκταθεί και σοτν σταθμό των “ΚΤΕΛ Μακεδονία”, όπως τόνισε ο κ. Τσιωνάς.

Οι παροχές που θα προσφέρει ο ΟΣΕΘ

Όπως αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση του ΟΣΕΘ, ο “Συμπαραστάτης του Επιβάτη”, θα παρέχει ενημέρωση προς τους επισκέπτες/τουρίστες, για το πώς θα φτάσουν στον προορισμό τους. Πως θα μετακινηθούν στην πόλη κατά τις ημέρες της διαμονής τους και πώς θα επιστρέψουν στο αεροδρόμιο.

Έτσι θα καταφέρουν να δώσουν έμφαση σε τυχόν προβλήματα στις μετακινήσεις για τα οποία θα πρέπει να είναι ενήμεροι. Ούτως ώστε να μπορούν να μετακινηθούν αποτελεσματικά και χωρίς άγχος. Παράλληλα, θα ενημερώνει και επικουρεί σε ειδικά ζητήματα, όπως η αξιοποίηση χρήσης των ειδικών οχημάτων του ΟΑΣΘ για εξυπηρέτηση των ΑμεΑ.

12ωρες "πτήσεις στο πουθενά"! Είναι το νέο trend στα ταξίδια;

Υπογραμμίζεται ότι ο ΟΣΕΘ, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του για τον σχεδιασμό βιώσιμων και ποιοτικών μετακινήσεων, ενέκρινε πρόσφατα κανονισμό που μεταξύ άλλων προβλέπει εργαζόμενους του ως “Συμπαραστάτες του Επιβάτη” σε ρόλους εξατομικευμένης παροχής διευκόλυνσης του επιβατικού κοινού και ιδιαίτερα των κατηγοριών που χρήζουν περισσότερης βοήθειας όπως ηλικιωμένοι, ΑΜΕΑ ή επισκέπτες. Ο ΟΣΕΘ διαθέτει 26 εργαζομένους, οι οποίοι στην παρούσα φάση, έχουν τον ρόλο ελεγκτού κομίστρου, αλλά και συλλογής συγκοινωνιακών δεδομένων.

Δείτε επίσης στο Travelstyle.gr:

- Advertisement -
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ