Τετάρτη, 29 Οκτωβρίου, 2025
20.4 C
Athens
ΑρχικήTravel NewsΟι 10 πιο «μισητές» αεροπορικές εταιρείες σύμφωνα με τους επιβάτες

Οι 10 πιο «μισητές» αεροπορικές εταιρείες σύμφωνα με τους επιβάτες

Τα αεροπορικά ταξίδια έχουν γίνει πραγματική ταλαιπωρία το τελευταίο διάστημα, ανεξάρτητα από τον προορισμό. Καθυστερήσεις, ακυρώσεις, χαμένες αποσκευές και υπερπλήρεις καμπίνες έχουν προκαλέσει έντονη δυσαρέσκεια στους ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο.

Μια νέα έρευνα της Click Intelligence, που καλύπτει 84 χώρες, παρουσιάζει τον Δείκτη Δυσαρέσκειας 2025, αναδεικνύοντας κατόπιν ψηφοφορίας τις 10 αεροπορικές εταιρείες που προκαλούν τη μεγαλύτερη απογοήτευση στους επιβάτες τους.

- Advertisement -

Η ανάλυση μετατρέπει τα παράπονα σε δεδομένα, βασιζόμενη σε αξιολογήσεις επιβατών, βαθμολογίες της Skytrax, όγκο διαδικτυακών αναζητήσεων για παράπονα, καθώς και περιστατικά ασφαλείας ή λειτουργίας.

Το πλαίσιο έχει σημασία

Οι αεροπορικές εταιρείες —είτε πλήρους εξυπηρέτησης είτε χαμηλού κόστους— έλαβαν βαθμολογίες από 0 έως 100, με υψηλότερη τιμή να σημαίνει μεγαλύτερη δυσαρέσκεια από το επιβατικό κοινό.

Ο Δείκτης Δυσαρέσκειας 2025 αποκαλύπτει μια ενδιαφέρουσα αλήθεια:

Το μέγεθος μιας αεροπορικής εταιρείας δεν συνεπάγεται απαραίτητα και υψηλή ικανοποίηση πελατών.

Οι μεγάλες εταιρείες, χάρη στον αυξημένο αριθμό πτήσεων, επιβατών και αεροσκαφών, μπορούν να «αμβλύνουν» τα χαμηλά σκορ απόδοσης. Ωστόσο, τα εκτεταμένα δίκτυα και ο μεγάλος όγκος επιβατών συνεπάγονται και περισσότερες αναζητήσεις για προβλήματα, ειδικά όταν προκύπτουν ζητήματα όπως κακή επικοινωνία ή απώλεια αποσκευών.

Οι low-cost εταιρείες δεν υπόσχονται πολυτέλεια, αλλά συνήθως προσφέρουν ό,τι διαφημίζουν: χαμηλές τιμές και βασικές υπηρεσίες.

Αντίθετα, οι παραδοσιακοί αερομεταφορείς δυσκολεύονται να ισορροπήσουν ανάμεσα στη μείωση κόστους και στην ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών.

Καθυστερήσεις και χαμένες αποσκευές

Περίπου μία στις τέσσερις πτήσεις παγκοσμίως φτάνει με καθυστέρηση, ενώ πάνω από 30 εκατομμύρια αποσκευές χάνονται κάθε χρόνο — στοιχεία που εντείνουν τη δυσαρέσκεια των ταξιδιωτών.

Στην κορυφή της λίστας βρίσκεται ο μεγαλύτερος αερομεταφορέας των ΗΠΑ, η American Airlines, η οποία κατέκτησε την πρώτη θέση στη συνολική δυσαρέσκεια.

Με σκορ 56/100, βαθμολογία εμπειρίας 2,9/10 και 11 καταγεγραμμένα ατυχήματα, η εταιρεία συγκεντρώνει τα περισσότερα παράπονα για ασυνεπή εξυπηρέτηση και λειτουργικά προβλήματα.

Αξιοσημείωτο είναι ότι οι μισές από τις δέκα πιο «μισητές» αεροπορικές εταιρείες προέρχονται από την Ευρώπη, με τις Air France, Ryanair, Scandinavian Airlines (SAS), Wizz Air και British Airways να καταλαμβάνουν θέσεις στο top 10.

ΘέσηΑεροπορική ΕταιρείαΔείκτης ΔυσαρέσκειαςΑτυχήματαΒαθμολογία ΕμπειρίαςΚύριο Πρόβλημα
1American Airlines56112,9Υψηλός όγκος παραπόνων και ασυνεπής εξυπηρέτηση
2Frontier Airlines5552,0Πρόσθετα έξοδα και χαμηλή άνεση
3United Airlines5403,3Εξυπηρέτηση πελατών και καθυστερημένες επιστροφές χρημάτων
4Air France53115,0Χαμένες αποσκευές και ασυνέπεια στην εξυπηρέτηση
5Ryanair5102,8Έλλειψη άνεσης και επιπλέον χρεώσεις
6AirAsia5012,8Καθυστερήσεις και ασάφεια στην πολιτική αποσκευών
7Aeromexico4963,0Αργές επιστροφές χρημάτων και κακή επικοινωνία
8Scandinavian Airlines (SAS)4733,4Ασυνεπής ποιότητα υπηρεσιών
9Wizz Air4503,0Κακή εξυπηρέτηση και κρυφές χρεώσεις
10British Airways43106,0Πολλά περιστατικά χαμένων αποσκευών

Όταν τα μικρά προβλήματα γίνονται μεγάλα παράπονα

Οι επιβάτες δεν αξιολογούν τις αεροπορικές εταιρείες μόνο με βάση τα προβλήματα που προκύπτουν, αλλά κυρίως από το πώς αυτές αντιδρούν όταν κάτι πάει στραβά.

Όπως δήλωσε ο James Owen, συνιδρυτής και διευθυντής της Click Intelligence,
«Οι αεροπορικές εταιρείες με τη χαμηλότερη ικανοποίηση πελατών μοιράζονται ένα κοινό χαρακτηριστικό:
αντιμετωπίζουν τα προβλήματα εξυπηρέτησης ως μεμονωμένα περιστατικά, αντί να τα βλέπουν ως συνδεδεμένες εμπειρίες που συσσωρεύουν τη δυσαρέσκεια των επιβατών με την πάροδο του χρόνου».

Όταν μια εταιρεία χάσει την αποσκευή σας, καθυστερήσει την πτήση και στη συνέχεια σας αφήσει στην αναμονή για ώρες, κάθε νέο περιστατικό εντείνει την ενόχληση — μετατρέποντας μικρά προβλήματα σε μεγάλα παράπονα.

Δείτε επίσης

Τελευταία Άρθρα

- Advertisement -

Follow us

110,023LikesΚάντε Like
88,248 FollowersΑκολουθήστε
206,000SubscribersΕγγραφή
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ