Νέα πτήση Βόλος Τελ Αβίβ

Η AirHelp, ο μεγαλύτερος οργανισμός για τα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών στον κόσμο, δημοσιεύει την ετήσια βαθμολογία AirHelp Score, η οποία κατατάσσει τα κορυφαία αεροδρόμια και αεροπορικές εταιρείες του 2023.

Η AirHelp κατατάσσει τις καλύτερες και τις χειρότερες αεροπορικές εταιρείες του κόσμου για το 2023

Καλύτερη αεροπορική εταιρεία ήταν η Qatar Airways, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση για ένατη συνεχή χρονιά.

Δύο βρετανικές αεροπορικές εταιρείες κατατάχθηκαν στην 20άδα, με την British Airways στην 82η θέση με 83 αεροπορικές εταιρείες

Η AirHelp δημοσίευσε τις αξιολογήσεις όλων των αεροδρομίων και των αεροπορικών εταιρειών σε όλο τον κόσμο στο ετήσιο ολοκληρωμένο σκορ AirHelp Score. Στη φετινή ανάλυση, 83 από τις κορυφαίες αεροπορικές εταιρείες στον κόσμο κατατάχθηκαν σύμφωνα με τις τιμές, την ακρίβεια, τη γνώμη των πελατών και την επεξεργασία των αξιώσεων, με βάση δεδομένα που συλλέχθηκαν μεταξύ 1ης Ιανουαρίου και 30ης Σεπτεμβρίου 2023.

Βασικά σημεία: υψηλά και χαμηλά

Για ένατη συνεχή χρονιά, η Qatar Airways κατέλαβε την πρώτη θέση στην κατάταξη των αεροπορικών εταιρειών AirHelp Score με συνολική βαθμολογία 8,38 στα 10, σημειώνοντας ιδιαίτερα καλά αποτελέσματα όσον αφορά την ικανοποίηση των πελατών (8,8 βαθμοί). Η γερμανική αεροπορική εταιρεία Eurowings ήρθε στη δεύτερη θέση με 8,27 βαθμούς και ακολούθησε η LOT Polish Airlines στην τρίτη θέση με 8,11 βαθμούς, ανεβαίνοντας εννέα θέσεις από πέρυσι. Την κοινή τέταρτη θέση καταλαμβάνει η ιαπωνική εταιρεία All Nippon Airways (8,09 βαθμοί) και η Etihad Airways (8,09 βαθμοί), με την τελευταία να διατηρεί τη θέση της για το 2022 στην κατάταξη.

Η Tunisair είναι η αεροπορική εταιρεία με τις χειρότερες επιδόσεις παγκοσμίως του 2023 με συνολική βαθμολογία 4,12. Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στη χαμηλή βαθμολογία του για αξιώσεις αποζημίωσης, με μόλις 2,2 βαθμούς στην κατηγορία και 3,7 για την έγκαιρη απόδοση. Ακολουθεί στενά η British Airways με 5,03 βαθμούς, υποχωρώντας 35 θέσεις από το 2022 και κατατάσσεται χαμηλότερη από όλες τις αεροπορικές εταιρείες στην κατηγορία αξιώσεων αποζημίωσης, με βαθμολογία 1,0. Χαμηλή βαθμολογία έχουν και οι τουρκικές Pegasus Airlines και Frontier Airlines στις ΗΠΑ, και οι δύο με 5,18 βαθμούς.

Η Virgin Atlantic πρωτοπορεί για τις αεροπορικές εταιρείες του Ηνωμένου Βασιλείου

Η υψηλότερη αεροπορική εταιρεία του Ηνωμένου Βασιλείου στη φετινή παγκόσμια κατάταξη είναι η Virgin Atlantic στην 35η θέση, με 7,07 βαθμούς. Η αεροπορική εταιρεία σημείωσε ιδιαίτερα καλή βαθμολογία για την ικανοποίηση των πελατών της με 8,4 βαθμούς. Παρόλα αυτά, η συνολική απόδοση των αεροπορικών εταιρειών με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο φαίνεται φτωχή στη διεθνή σύγκριση. Από τις αεροπορικές εταιρείες του Ηνωμένου Βασιλείου που αναλύθηκαν, η British Airways καταλαμβάνει την 82η θέση και η Jet2.com κατατάσσεται στην 64η θέση (6,02 μονάδες). Η TUI Airways, η οποία δεν συμπεριλήφθηκε στην κατάταξη του 2022, μόλις μπήκε στην πρώτη 50άδα με 6,60 βαθμούς καταλαμβάνοντας την 50η θέση και η easyJet τοποθετήθηκε στην 45η θέση (6,79 βαθμοί).

Ο Tomasz Pawliszyn, Διευθύνων Σύμβουλος της AirHelp, σχολίασε: «Το 2023 ήταν άλλη μια ταραχώδης χρονιά για τα αεροπορικά ταξίδια, με τη βιομηχανία να συνεχίζει να ακολουθεί μια ταχύτερη από την αναμενόμενη ανάκαμψη από την πανδημία. Η φετινή κατάταξη δείχνει ότι υπάρχει ακόμη δουλειά που πρέπει να γίνει από τις αεροπορικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο για να διασφαλιστεί η βελτίωση της εμπειρίας των επιβατών, ιδίως όσον αφορά την ακρίβεια και τη διαχείριση των αξιώσεων.

«Καθώς τα αεροπορικά ταξίδια επιστρέφουν στα προ της πανδημίας επίπεδα, στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να βοηθάμε τους επιβάτες να διεκδικούν την αποζημίωση που δικαιούνται και να κάνουμε αυτή τη διαδικασία όσο το δυνατόν πιο γρήγορη και απρόσκοπτη. Ως μέρος αυτής της αποστολής, θέλουμε να εκπαιδεύσουμε περισσότερους επιβάτες για τα δικαιώματά τους και να ενθαρρύνουμε ένα ισχυρότερο κανάλι επικοινωνίας μεταξύ επιβατών και αεροπορικών εταιρειών».

Εδώ μπορείτε να δείτε τις πλήρεις λίστες της AirHelp

Σχετικά με τη βαθμολογία AirHelp

Το AirHelp Score είναι μια κατάταξη με τις καλύτερες και χειρότερες αεροπορικές εταιρείες και αεροδρόμια στον κόσμο. Η AirHelp δημοσιεύει το AirHelp Score από το 2015 (με ένα διάλειμμα κατά τη διάρκεια της πανδημίας) για να βοηθήσει τους επιβάτες να προγραμματίσουν καλύτερα τις πτήσεις τους. Το Score επιτρέπει στους επιβάτες να δουν τι μεταχείριση μπορούν να περιμένουν από τις αεροπορικές εταιρείες και τα αεροδρόμια βάσει δεδομένων. Για τον υπολογισμό της βαθμολογίας AirHelp Score, πολλαπλές πηγές δεδομένων και παράγοντες συνδυάζονται για να δώσουν στους επιβάτες μια ολοκληρωμένη εικόνα της απόδοσης μιας αεροπορικής εταιρείας ή ενός αεροδρομίου. Η βαθμολογία της αεροπορικής εταιρείας βασίζεται σε τρεις παράγοντες: την έγκαιρη απόδοση, τις απόψεις των πελατών και τον χειρισμό παραπόνων. Αυτά σταθμίζονται εξίσου. Η βαθμολογία των αεροδρομίων βασίζεται επίσης σε τρεις παράγοντες: την ακρίβεια, τις απόψεις των πελατών και τα τρόφιμα και τις επιχειρήσεις. Εδώ, η ακρίβεια είναι ο μεγαλύτερος παράγοντας στο 60%. Για τον προσδιορισμό των αποτελεσμάτων, αναλύθηκαν δεδομένα από την 1η Ιανουαρίου έως τις 30 Σεπτεμβρίου και οι επιβάτες ρωτήθηκαν για τις αεροπορικές εταιρείες και τα αεροδρόμια που χρησιμοποιήθηκαν πιο πρόσφατα.

Η AirHelp είναι ο μεγαλύτερος οργανισμός στον κόσμο για τα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών. Από την ίδρυσή της το 2013, η εταιρεία έχει βοηθήσει τους ταξιδιώτες να επιβάλλουν αποζημίωση για καθυστερημένες ή ακυρωμένες πτήσεις, καθώς και σε περίπτωση άρνησης επιβίβασης. Επιπλέον, η AirHelp αναλαμβάνει νομική και πολιτική δράση για την περαιτέρω ενίσχυση των δικαιωμάτων των επιβατών αεροπορικών μεταφορών παγκοσμίως. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την AirHelp μπορείτε να βρείτε στη διεύθυνση: https://www.airhelp.com/en-gb/

Δείτε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ