Σε όλη την Ευρώπη πολλοί επαγγελματίες και τουρίστες έχουν απογοητευτεί λόγω των πολλών ακυρωμένων πτήσεων. Αυτή η κατάσταση είναι χειρότερη στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου οι αεροπορικές εταιρείες κυριαρχούν στην αρένα των ακυρώσεων πτήσεων. Οι επιβάτες που έχουν κάνει κράτηση με αεροπορικές εταιρείες όπως η EasyJet, η British Airways, η Tui Airways και η Wizz Air είναι μεταξύ εκείνων που έχουν δει τα σχέδιά τους να επιστρέψουν για διακοπές να χαλάνε.
Ο κύριος λόγος για τον οποίο προέκυψε η έλλειψη πτήσεων οφείλεται στο ότι οι αεροπορικές εταιρείες δέχονται πάρα πολλές κρατήσεις και δεν έχουν επαρκή διαθέσιμα πληρώματα πτήσης. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού, πολλές αεροπορικές εταιρείες άφησαν το προσωπικό να φύγει και δυσκολεύτηκαν να προσλάβουν νέα μέλη, κάτι που είναι εν μέρει προϊόν των χαμηλών μισθών που προσφέρονται, καθώς και του ανεπαρκούς χρόνου για την εκπαίδευση των νέων προσλήψεων.

Συνολικά, πολλά τμήματα του ταξιδιωτικού τομέα δεν είδαν μακροπρόθεσμα τον σχεδιασμό για την επανέναρξη της δραστηριότητας μετά τη χαλάρωση των μέτρων για τον κορωνοϊό.

Αυτή η κατάσταση έχει γίνει έντονα εμφανής όσον αφορά τις αναζητήσεις στο Διαδίκτυο. Οι αναζητήσεις πλέον για «ακύρωση της πτήσης μου» έχουν αυξηθεί κατακόρυφα, φτάνοντας στο υψηλότερο σημείο του τελευταίου χρόνου.

Αυτό έγινε καθώς οι τουρίστες αντιμετώπισαν πολύωρες καθυστερήσεις στα αεροδρόμια ενώ πολλές φορές η πτήση τους δεν ξεκίνησε ποτέ.

Μια ανάλυση των δεδομένων αναζήτησης Google αποκαλύπτει ότι οι αναζητήσεις για «ακύρωση της πτήσης μου» αυξήθηκαν κατά 163 τοις εκατό στο Ηνωμένο Βασίλειο την εβδομάδα μεταξύ 22 Μαΐου 2022 και 4 Ιουνίου 2022.

Η τελευταία εβδομάδα του Μαΐου ήταν περίοδος σχολικών διακοπών καθώς και του Ιωβηλαίου (που σηματοδοτούν τα 70 χρόνια της βασίλισσας Ελισάβετ ως αρχηγού κράτους).

Διαβάστε ακόμα:  Bloomberg: Οι καλύτερες και χειρότερες αεροπορικές εταιρείες για το καλοκαίρι

Η ανάλυση προέρχεται από την ταξιδιωτική εταιρεία OurWovenJourney και έχει δοθεί στην Digital Journal.

Η έρευνα αποκαλύπτει μια μεγάλη άνοδο σε όσους θέλουν να ακυρώσουν τα ταξιδιωτικά τους σχέδια.
Τα δεδομένα αποκαλύπτουν επίσης ότι οι αναζητήσεις για «επιστροφή χρημάτων για την πτήση μου» έχουν αυξηθεί κατά 137% από τότε που ξεκίνησε το χάος.

Ένας εκπρόσωπος του OurWovenJourney λέει στην Digital Journal:

«Με περισσότερες από 200 πτήσεις που ακυρώθηκαν την τελευταία εβδομάδα λόγω προβλημάτων προσωπικού στα αεροδρόμια της χώρας, είναι εντυπωσιακό να βλέπουμε την κλίμακα στην οποία οι Βρετανοί παραθεριστές αποφασίζουν να ακυρώσουν τη δική τους πτήση για να μην κινδυνεύουν με πολύωρες ουρές και γενική διακοπή των ταξιδιών».

Η εταιρεία προσθέτει: «Αυτά τα ευρήματα υπογραμμίζουν τον τεράστιο αντίκτυπο που έχουν οι αεροπορικές εταιρείες στους πελάτες τους με τις αναζητήσεις για «ακύρωση της πτήσης μου» υψηλότερες κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου από ό,τι όταν ίσχυαν οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί ως αποτέλεσμα του lockdown».

Η κατάσταση δεν έχει ακόμη επιλυθεί, αν και το τέλος της περιόδου των διακοπών έχει αντιμετωπίσει ένα μέρος του βάρους. Αυτή η κατάσταση μπορεί να είναι βραχύβια με μια σειρά από γύρους βιομηχανικής δράσης που εξετάζονται από τα συνδικάτα.

Δείτε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ