Στις αρχές του μήνα ο Ρωσικός οργανισμός Τουρισμού (Rostourism) προέτρεπε τους Ρώσους πολίτες που σκοπεύουν να ταξιδέψουν να μην επισκέπτονται χώρες που έχουν επιβάλει κυρώσεις στη Ρωσία, όπως μετέδιδε το πρακτορείο Tass.

Η εκπρόσωπος Τύπου της Rostourism, Ζαρίνα Ντογκούζοβα δήλωσε τότε ότι «η Rostourism συνιστά σθεναρά σε όλους τους Ρώσους πολίτες που πηγαίνουν στο εξωτερικό για τουριστικά και επαγγελματικά ταξίδια, εάν είναι δυνατόν, να αρνούνται να επισκεφθούν χώρες που έχουν επιβάλει κυρώσεις και περιορισμούς στη Ρωσία, καθώς η παραμονή σε αυτές τις χώρες μπορεί να εγκυμονεί κινδύνους για την έγκαιρη και ασφαλή επιστροφή τους στη Ρωσία».

Όπως φαίνεται οι Ρώσοι ακολουθούν τις επίσημες προτροπές της χώρας τους -συνακόλουθα με το γεγονός ότι είναι δύσκολο να ταξιδέψουν στην Ευρώπη αφού έχει κλείσει ο εναέριος χώρος για τος ρωσικές αεροπορικές εταιρείες- με αποτέλεσμα να στρέφονται αλλού για τουρισμό. Συγκεκριμένα ο ρωσικός τουρισμός τροφοδοτεί σε μεγάλο βαθμό τις Μαλδίβες.

Ο συνολικός αριθμός των αφίξεων τουριστών στις Μαλδίβες ανήλθε στις 394 χιλ. σε ετήσια βάση έως τις 23 Μαρτίου 2022. Αυτό αναφέρει πρόσφατη ενημέρωση από το Υπουργείο Τουρισμού της χώρας.

- Advertisement -

Εν τω μεταξύ, οι αφίξεις Ρώσων τουριστών στις Μαλδίβες κατά την περίοδο αναφοράς έφτασαν τις 50.832, που αντιστοιχεί στο 12,9% του μεριδίου αγοράς.

Οι υπόλοιπες χώρες που τροφοδοτούν τον τουρισμό στις Μαλδίβες είναι:

-Το Ηνωμένο Βασίλειο φτάνει σταδιακά στην πρώτη θέση με ετήσιες αφίξεις 44.597 στις 23 Μαρτίου. Αυτό μεταφράζεται σε 11,3% του μεριδίου αγοράς.

-Η Ινδία διατήρησε την τρίτη θέση της με ετήσιο σύνολο αφίξεων 41.559 που αντιστοιχεί στο 10,5% του μεριδίου αγοράς.

-Η Γερμανία παρέμεινε σταθερή στην τέταρτη θέση με 31.724 αφίξεις που μεταφράζεται σε 8,0% του μεριδίου αγοράς.

-Είναι ενδιαφέρον ότι η Ουκρανία έχει ξεφύγει εντελώς από τη λίστα των δέκα κορυφαίων πηγών αγοράς στις Μαλδίβες. Εν τω μεταξύ, η Αυστρία αντικατέστησε την Ουκρανία στην τελευταία θέση στη λίστα με ετήσια άφιξη 8.468, που αντιστοιχεί στο 2,1% του μεριδίου αγοράς.

Δείτε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ