Όλοι ξέρουμε ότι η RAVENNA είναι η Νο 1 εταιρία στα πλακάκια και είδη υγιεινής, και ότι τα τελευταία δύο χρόνια έχει μπει δυναμικά και στον χώρο των επίπλων και των φωτιστικών, διαθέτοντας μια μεγάλη, σύγχρονη και πλήρως ενημερωμένη σε σχέδια και χρώματα συλλογή. Παρόλα αυτά δεν σταματά να εξελίσσεται, ανανεώνοντας συνεχώς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, προσφέροντας έτσι άπειρες δυνατότητες επιλογών στους πελάτες της.

Η προσπάθεια της RAVENNA να βρίσκεται πάντα στην κορυφή επιβραβεύθηκε για άλλη μια φορά, χαρίζοντας στην εταιρία ακόμα μία σημαντική διάκριση, αυτή τη φορά στα e-volution awards.

Δείτε ακόμα: Ryanair: Μετά το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη, προχωράει στη διακοπή και άλλων δρομολογίων στην Ελλάδα

Τα e-volution awards είναι η μεγάλη, ετήσια γιορτή του ελληνικού e-commerce, που διοργανώνεται εδώ και 8 χρόνια από το Marketing Week και τη Boussias Communications, σε συνεργασία με το ELTRUN. Την Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου, στο Athenaeum InterContinental Athens, περισσότερα από 500 υψηλόβαθμα στελέχη της αγοράς παρευρέθηκαν στην τελετή απονομής, κατά την οποία βραβεύθηκαν οι καλύτερες πρακτικές στο ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρείν.

Σε μια διοργάνωση που κατέγραψε ρεκόρ συμμετοχών και είχε την πολυπληθέστερη κριτική επιτροπή στην ιστορία της, τα σημαντικότερα e-shops και e-commerce agencies της χώρας διαγωνίστηκαν, διεκδικώντας μεγάλες διακρίσεις, και η RAVENNA ήταν μία από τις εταιρίες που ξεχώρισαν.

Χάρη στο πρωτοποριακό και πλήρως λειτουργικό e-shop ravenna.gr, όπου ο καθένας μπορεί όχι απλά να περιηγηθεί σε μια τεράστια ποικιλία από πλακάκια, είδη υγιεινής, έπιπλα και φωτιστικά, αλλά και να τα παραγγείλει με ένα απλό “κλικ’, η RAVENNA έχει τοποθετηθεί στην κορυφή της κατηγορίας. Αυτό όμως που μετράει περισσότερο είναι η σχέση εμπιστοσύνης και η διαρκής σύνδεση με το καταναλωτικό κοινό, και γι’ αυτό η καμπάνια “Ονειρεμένο design” με ambassador τον γνωστό αρχιτέκτονα Σπύρο Σούλη, η οποία αναπτύχθηκε στα ηλεκτρονικά μέσα από την εταιρία ψηφιακού marketing Sleed, κέρδισε το Bronze Award στην κατηγορία “Omnichannel Στρατηγική Επικοινωνίας”. Ένα βραβείο που δείχνει πόσο δυνατά και τακτικά έτρεξε η επικοινωνία μέσα από διάφορα sites και εφαρμογές, υπενθυμίζοντας συνεχώς στον καταναλωτή την παρουσία της εταιρίας και διευκολύνοντας τις αγορές του.

Η RAVENNA κινείται διαρκώς στην κατεύθυνση της τελειοποίησης των προϊόντων και των υπηρεσιών της, και αυτό το βραβείο είναι ακόμα μια απόδειξη ότι βρίσκεται στον σωστό δρόμο. Και εις ανώτερα!

No Comments Yet

Comments are closed